Ищу колесные диски !!!

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Ищу колесные диски !!!

Повідомлення Павел » Вів березня 25, 2008 6:27

Прочитав о переделке передних тормозов на дисковые, решил и себе смастерить такую штуку. Последняя поездка , стала наглядным примером насколько не надежные тормоза . Подфартило, что расстояние между деревьями хватило для ухода от прямого удара, тока зеркала наружные поотбивало :?
В общем, решил, что хватит играть в рулетку - сработают или нет.
Начал потихоньку собирать необходимые комплектующие для переделки передних тормозов .

Вопрос в следующем - где можно приобрести б/у диски на 15" от Патрола или какие-то аналоги.
Интересует, какие цены нынче на такие диски.

Буду признателен за помощь.
Життя - Батьківщині, Душу - Богу, Честь - для себе.
Аватар користувача
Павел
Участник форума
 
Повідомлення: 20
З нами з: Вів лютого 12, 2008 20:07
Звідки: Черниговская обл

Re: Ищу колесные диски !!!

Повідомлення Pinochet » Вів березня 25, 2008 9:50

Павел написав:.

Вопрос в следующем - где можно приобрести б/у диски на 15" от Патрола или какие-то аналоги.
Интересует, какие цены нынче на такие диски.

Зачем тебе от Патрола там 6х139.7 а тебе надо 5х139.7 (сузуки витара\самурай, киа спортаж..) А вообще сейчас на Перова масса тайваньских дисков за гуманные деньги.
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Повідомлення BoBeG » Вів березня 25, 2008 21:18

Від Патрола б.у можуть бути дешеві
тому можна заварити отвори і розсверлити заново 5*139.7
але як це зробити точно я не знаю :roll:
Але думаю там де рихтують і ремонтують диски можуть таке зробити нормально
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » Сер березня 26, 2008 12:25

BoBeG написав:Від Патрола б.у можуть бути дешеві
тому можна заварити отвори і розсверлити заново 5*139.7

Не жартуєш??? 8O
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Shurik » Сер березня 26, 2008 13:11

Я знаю в кого такі стоять. Сам думав що то жарти.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Гайдамака » Сер березня 26, 2008 16:14

Щось мені пам'ятається, доларів десь 150 за 4 диски на Ніссан. Судзукі Вітара трохи дорожче, 2 роки тому купував за 250 5дисків, однак воно стає без переробок. Хоча Ніссан ширше, можна ставити велику гуму, а на вітару не дуже, є побоювання що можуть злізти. Хоча у мене запаска 33"x12.5 стоїть якраз на вітаровському диску, налізла нормально.
Здається, Вітара ширина 5.5", Патрол 8" чи 7.5".
Ось що знайшлось в інеті по розборкам на ніссан:
http://www.icar.com.ua/autorazborki/?marka=11&all=&&pn=3
Якщо треба, порозпитую у батька, у кого він сверлив.
Аватар користувача
Гайдамака
Участник движения
 
Повідомлення: 498
З нами з: Нед квітня 02, 2006 20:48
Звідки: Київ, Печерськ

Повідомлення Olexa » Сер березня 26, 2008 19:12

Shurik написав:Я знаю в кого такі стоять. Сам думав що то жарти.

Ну, наварена гума на передньому мості то вже поганий жарт, а такі диски, та ще й на машині, на якій їм дістаються не асфальтні навантаження...
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Vanilla Gorilla » Сер березня 26, 2008 21:23

Olexa написав: а такі диски, та ще й на машині, на якій їм дістаються не асфальтні навантаження...


Із тих кого знаю, на таких дисках їздить Генадій та Гайдамака. Ну і чесно кажучи на "Гайдамаці" проїхали вже диски добряче, тисяч мабуть до десяти, нарікань ніби ніяких до дисків немає.

Та й багато хто займається "розваркою" дисків різними способами (і з двох один варять, і трубу вварюють, і "полоску" металу) і теж нічого, нормально гоцають, на не дитячій гумі, і їздять не дуже повільно (як для УАЗа). Так шо думаю все залежить від рук які роблять.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Повідомлення Olexa » Чет березня 27, 2008 13:21

Vanilla Gorilla написав:
Olexa написав: а такі диски, та ще й на машині, на якій їм дістаються не асфальтні навантаження...


Із тих кого знаю, на таких дисках їздить Генадій та Гайдамака. Ну і чесно кажучи на "Гайдамаці" проїхали вже диски добряче, тисяч мабуть до десяти, нарікань ніби ніяких до дисків немає.

Я не про розварювання дисків задля отримання іншого вильоту чи ширини, я про зміну кількости отворів під шпильки:

BoBeG написав:Від Патрола б.у можуть бути дешеві
тому можна заварити отвори і розсверлити заново 5*139.7
але як це зробити точно я не знаю :roll:
Але думаю там де рихтують і ремонтують диски можуть таке зробити нормально
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Vanilla Gorilla » Чет березня 27, 2008 23:05

Olexa написав:Я не про розварювання дисків задля отримання іншого вильоту чи ширини, я про зміну кількости отворів під шпильки:


Ну так і я про це саме і кажу, шо Гайдамака та Генадій катають на пересверлених дисках. Але пересверлених то мягко сказано. Там ціла технологія. Береться уазівська ступиця, затягується один болт, з 6 один на диску співпадає, потім через ступицю відмічаються отвори, свердляться, старі отвори заварюються + додатково підкладається і приварюється флянець з отворами з внутрішньої сторони. (у всякому разі у Гайдамаки саме так і зроблено). І усьо. :)

А про розварювання дисків це я як приклад навів шо з дисками і більш конструктивні зміни роблять типу вварювання "полоски" металу ітп.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Повідомлення SVlad » П'ят березня 28, 2008 11:13

Доброго дня всем!
Подскажите, есть ли у кого ссылки на литые диски 16 радиуса с отрицательным вылетом (-20 - - 40)
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення MudMax » П'ят березня 28, 2008 13:16

Насколько я знаю, диски с таким вылетом можно найти только стальные. Если уже так хочется литье, то можно брать диски с обычным вылетом и сделать проставки.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення SVlad » П'ят березня 28, 2008 15:28

Проставки - это запасной вариант. На сайтах в Росси видел диски КраМЗ с вылетом -15. У нас пока не нашел.
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення genadiy » Суб березня 29, 2008 1:10

Vanilla Gorilla написав:
Olexa написав:Я не про розварювання дисків задля отримання іншого вильоту чи ширини, я про зміну кількости отворів під шпильки:


Ну так і я про це саме і кажу, шо Гайдамака та Генадій катають на пересверлених дисках. Але пересверлених то мягко сказано. Там ціла технологія. Береться уазівська ступиця, затягується один болт, з 6 один на диску співпадає, потім через ступицю відмічаються отвори, свердляться, старі отвори заварюються + додатково підкладається і приварюється флянець з отворами з внутрішньої сторони. (у всякому разі у Гайдамаки саме так і зроблено). І усьо. :)

ітп.

Да технологию правильно описал.Дело в том что посадочный пояс ступицы УАЗа совпадает с посадочным поясом ступицы Нисана по диаметру и естественно совпадает одна шпилька,а просверлить еще четыре через ступицу сверлом 14,5мм много ума не надо.Надо только станок с малыми оборотами.Потом еще с обратной стороны зеньконуть сверлом 22-25мм тоже четыре отверстия.На один диск уходит не больше минут 30-40ка.Это с сверловкой,заваркой и зачисткой.Гайдамакин отец сверлил сам на станке в НГЧ,возле меня.Пластины подваривались только на его диски,у него они отличаются от моих.У меня просто сверловка и заварка.Диски 7JХ15 Нисан.Резина Инса наварка на всех четырех колесах.Балансировочных грузиков почти нет.Не скажу сколько в граммах,но висит по одному самому малому,что говорит о нормально сбалансированном диске(дисбаланс после переделки не добавился)и нормально сделанной наварке.У меня я думаю нагрузки поболее на трассе,чем у кого либо в говнах.В говнах нет скорости,нагрева резины,центробежных сил в таких количествах как на скорости,так что вопрос о нагрузках спорный.Резина у меня уже третий год.Пробег на ней около ста тысяч,камеры пока в нее еще не вкладывал.
От Витары диски не советую,по крайней мере стальные.Во первых вылет не в ту сторону и приходилось(на Гайдамаке) пилить суппорта,во вторых они слабее Нисановских,в третих они дороже.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість