Регулировка корзины сцепления н/о

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Регулировка корзины сцепления н/о

Повідомлення RII » Суб квітня 17, 2010 15:09

Купил корзину нового образца (лапки регулируются не болтиками, а гайками) и отвез мастеру на регулировку. Он померял высоту лапок и дал заключение что работать оно не будет - высота в нажатом состоянии сильно отличалась от требуемой.
Я все таки решил поставить и посмотреть. Перед установкой КПП (корзина уже стоит) штангенциркулем выставил лапки на одинаковую высоту - у меня вышло 51 мм. После установки КПП оказалось что в таком состоянии лапок сцепление уже выжато. Поэтому пришлось открутить гайки назад до освобождения лапок. Дальше я руками закрутил и законтрил эти гайки - т.е. гайка откручивается до освобождения лапки, теперь если ее закручивать, то настанет момент соприкасания лапки и выжимного. Если закручивать руками, то этот момент получится достаточно точно уловить.
Так отрегулированное сцепление работает, но на малых оборотах на глаз заметно биение выжимного подшипника.
Как думаете - нужно здесь что-то делать или оставить как есть?


РЦС у меня самоподводящийся, выжимной - обычный. Кстати как он будет вести себя при постоянном вращении?
Аватар користувача
RII
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Пон липня 21, 2008 14:22
Звідки: Львів

Re: Регулировка корзины сцепления н/о

Повідомлення Марчук Вадим » Нед квітня 18, 2010 23:29

RII написав:

РЦС у меня самоподводящийся, выжимной - обычный. Кстати как он будет вести себя при постоянном вращении?
Для 469 і 3151 застосовували вижимні ,що працюють за принципом 21 Волги.Література пише і перевірено вже на практиці що при постійному обертані вони дуже швидко виходять з ладу.Саморегулюючіся РЦС застосовувалися з 24 Волг - там трохи інший вижимний,який процює постійно обертаючись.Може я вже трохи відстав і випускають такі вижимні і для УАЗів.Та якщо у Вас вижимний старого типу ,то краще відрегулюйте лапки на корзині так,щоб вони при обертанні не торкалися вижимного,якщо немає вижиму.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Re: Регулировка корзины сцепления н/о

Повідомлення RII » Пон квітня 19, 2010 17:21

Марчук Вадим написав:Література пише і перевірено вже на практиці що при постійному обертані вони дуже швидко виходять з ладу.

Думаю простіше буде поміняти РЦС на уазівський. В Вас є перевірена інформація що підшипник ломається? Я вроді десь читав що холосте обертання не сильно змінює ресурс.
Аватар користувача
RII
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Пон липня 21, 2008 14:22
Звідки: Львів

Повідомлення BoBeG » Пон квітня 19, 2010 21:51

В тебе точно вижимний не Уазовский(або не старого типу) бо отвір для масльонки з того боку де вилка
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Shurik » Пон квітня 19, 2010 23:16

Думаю простіше буде поміняти РЦС на уазівський. В Вас є перевірена інформація що підшипник ломається? Я вроді десь читав що холосте обертання не сильно змінює ресурс.


Пищати сцуко починає.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення RII » Вів квітня 20, 2010 0:51

Shurik написав:Пищати сцуко починає.

Угу - тільки треба вчасно почути.
Взагалі мене цікавить надійність такої системи. Дуже не хочеться ремонтувати сцеплення десь в карпатах...
Ясно найкращим варіантом буде поставити уазівський РЦС, але хотів би все таки почути факти підтверджуючі що підшипник дохне.

На уазбуці вот таке написано:
Ставишь Волговский рабочий цилиндр и уменьшаешь ход педали толкателем. Он будет где-то 10 см. О регулировке можешь забыть. Только мажь периодически подшипник сцепления, не забывай. Я еще вставил усилитель от ГАЗ-24 - педалька еще и легче стала.
На самом деле на Волге вначале была та же система, что и у нас. Исследования ГАЗа показали, что срок службы подшипника практически не зависит - крутится он постоянно (большую часть без нагрузки) или периодически. Определяющий момент - наличие нужной смазки. Я свой раз в 6 тыс смазываю ШРУС-4, слегка разбавленной трансмиссионкой (что бы легче проходила). На Волге они в эксплуатации не смазываются, а ходят 150-200 тыс. км. Так что есть все основания полагать, что он будет ходить довольно долго.
Аватар користувача
RII
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Пон липня 21, 2008 14:22
Звідки: Львів

Повідомлення Марчук Вадим » Чет квітня 22, 2010 20:33

На самом деле на Волге вначале была та же система, что и у нас. Исследования ГАЗа показали, что срок службы подшипника практически не зависит - крутится он постоянно (большую часть без нагрузки) или периодически. Определяющий момент - наличие нужной смазки. На Волге они в эксплуатации не смазываются, а ходят 150-200 тыс. км. Так что есть все основания полагать, что он будет ходить довольно долго.
На 21 Волгах була точно така ж система і з точно таким же підшипником і такою самою пресмасльонкою на гнучкому шлангу.Тоді потрібно було змащувати підшипник кожні 5тис.км інакше починав крепко пищати і клинити.В батька була 21 16 років.Це дістало.Зняли муфту,проточили посадочне місце під підшипник 24 поставили його і забули що таке змащування.На жаль хотів проточити муфту УАЗа але вияснилося ,що її внутрішній діаметр занадто великий і після проточування під 24 підшипник залишається мало тіла. :cry:
Колись ставив 24 РЦС таким чином :розбирав циліндр,на поршні з задньої частини хвіст на якому надіте розпірне стальне кільце обрізав,
вставляв кільце з поршнем і регулюємим штоком від УАЗа,прокачував циліндр ,штоком регулював вільний хід лапки і добивався.щоб підшипник не крутився,бо коли крутився як в 24 то мастив 1,5-2 тис.км- це гімор. :D
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Марчук Вадим » Чет квітня 22, 2010 21:00

BoBeG написав:В тебе точно вижимний не Уазовский(або не старого типу) бо отвір для масльонки з того боку де вилка
Отвір з різьбою під шланг масльнки є тільки в УАЗівських і 21 муфтах,просто треба розвирнути її на 180 градусів :D
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення BoBeG » П'ят квітня 23, 2010 12:03

Марчук Вадим написав:
BoBeG написав:В тебе точно вижимний не Уазовский(або не старого типу) бо отвір для масльонки з того боку де вилка
Отвір з різьбою під шланг масльнки є тільки в УАЗівських і 21 муфтах,просто треба розвирнути її на 180 градусів :D

Отвір з того боку де кріплення пружинки тобто розвернути не можна , сокрше всього вижимний від газелі в якої двигун 421

Ше мінуси такої корзини це фіксація тих гайок якоми лапки регулються, в нас не вийшло втримати положення після фіксації.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Марчук Вадим » П'ят квітня 23, 2010 23:50

Гайки повинні мати юбочку зверху,яку після регулювання висоти лапки, закернюють в пазик на різьбовому ричажку,на якому вони накручені і тоді вони не провертаються.Між корпусом корзини ,в який впираються гайки і квадратною частиною різьбового ричажка стоять маленькі пружинки,що вибирають люфт лапки після регалювання.
А бляшку, до якої кріпиться пружина іншим кінцем переставити на 180 градусів не пробували ?
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення RII » Нед квітня 25, 2010 23:44

Марчук Вадим написав:А бляшку, до якої кріпиться пружина іншим кінцем переставити на 180 градусів не пробували ?

Не переймався тим питанням. Все рівно масльонка змащує тільки муфту, тобто змащувати підшипник це не допоможе.
Аватар користувача
RII
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Пон липня 21, 2008 14:22
Звідки: Львів


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron