Завареный диф в пердний мост

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Марчук Вадим » П'ят червня 25, 2010 21:05

Mykola STARyy написав:be single wolf, Леопольд, выходи! (с)
Заінтригував народ і в кущі!

Підтримую миколу-об"ясни толком,бо похоже на буйну фантазію.І для чого конкретно порпатись по смітниках ?
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Pasha » П'ят червня 25, 2010 22:05

Марчук Вадим написав:
Mykola STARyy написав:be single wolf, Леопольд, выходи! (с)
Заінтригував народ і в кущі!

Підтримую миколу-об"ясни толком,бо похоже на буйну фантазію.І для чого конкретно порпатись по смітниках ?

Чому ж буйну- ідея Шкурата заслуговує на увагу 8)
УАЗ - Russian джип
Аватар користувача
Pasha
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: П'ят квітня 04, 2008 9:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення Mykola STARyy » Суб червня 26, 2010 8:27

Шкурат Дмитрий написав:Я так розумію шо шліци полуосі були нарізані на сварці щоб подовжити,далі муфта яка постійно крутитьця на полуосі на ній паз,у пазі вилка або ексцентрик.Через бокові зуби(схожі на зуби у коробках совкоциклів)на муфті та на корпусі дифа у внутрішній обоймі підшипника-так відбуваеться щеплення.Цікавить глибина зуба,на яких колесах їздите,чи проводили хоч раз дефектацію,і для чого кардан зі смітника????
Зрідка попадають півосі без заниження ф після шліців. Муфта якраз з кардана, зараз піду гляну, чи шліци такі як в півосі. Мені здається краще не зуби на торцях, а шліци на внутрішньому ф чашки.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron