Сторінка 2 з 3

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 23, 2011 23:54
Yalta_biker
:shock:
Давление увеличивается с каждым метром погружения на 1 атм
те на глубине 1 м давление воды будет составлять 1 атм,на 2 м 2 атм
0,2 это мало,не спасет

:shock: :shock: :shock:
Тоесть на 15 метрах погружения мне бы в компенсатор пришлось вдуть 15 атм чтоб сохранить нулевую плавучесть? Притом с 15 метров вполне допустимо (но не желательно) всплывать "пробкой". Да 15 атм. меня бы на поверхности разорвало к фигам. Да и задохнулся бы... Ну тоесть не задохнулся но смесь (либо воздух) бы кончились на 10-й минуте.

ПовідомленняДодано: Суб грудня 24, 2011 0:58
дмитрий мдс
чтобы мосту оказаться на глубине 1м, водитель должен сидеть на сиденьи по пояс в воде. Если вы не увидели редукционный клапан регулируемый, можно задать сколько надо, лишь бы сальники не выдавило.

ПовідомленняДодано: Суб грудня 24, 2011 1:04
Айри
Bobikus написав:Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).

А якщо трапляється ситуація (бували випадки), коли стоїть в тракті каталізатор, в ньому руйнується і оплавляється решітка, забиваючи вільний вихід газів. Куди при цьому піде надлишок, якщо не буде редуктора перед входом в сапуни?

ПовідомленняДодано: Суб грудня 24, 2011 9:01
Уазонутый
Ой,прошу прощения
каждые 10 м дают прирост в 1 атм
0,2 вполне хватит

ПовідомленняДодано: Суб грудня 24, 2011 9:10
Уазонутый
дмитрий мдс написав:чтобы мосту оказаться на глубине 1м, водитель должен сидеть на сиденьи по пояс в воде. Если вы не увидели редукционный клапан регулируемый, можно задать сколько надо, лишь бы сальники не выдавило.

я бывает ныряю чутли не до задержки дыхания(только летом)
редукционные клапана стоят на сброс излишка из агрегатов
правда еще куча всего не дружит с погружениями
генератор,акумулятор,фары,выжимной,приборы,замок зажигания и ,,,,,, пока не_знаю

ПовідомленняДодано: Суб грудня 24, 2011 9:58
Miron
дмитрий мдс написав:...дальше на электроклапан и в мосты...


В мосты куда? В сапуны? Или делать ещё отверстия? И тогда что с сапунами?

ПовідомленняДодано: Суб грудня 24, 2011 12:19
аир болотный
Айри написав:
Bobikus написав:Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).

А якщо трапляється ситуація (бували випадки), коли стоїть в тракті каталізатор, в ньому руйнується і оплавляється решітка, забиваючи вільний вихід газів. Куди при цьому піде надлишок, якщо не буде редуктора перед входом в сапуни?


Можна пiсля виходу з труби поставити невеликий ресивер, ну скажемо на пару лiтрiв i в нього провести выходи з сапунiв.
В додаток також можна врiзати туди клапан вiд надлишкового тиску на всяк випадок.
Окрiм того весивер дасть змогу дгладжувати рiзкий перепад тиску мiж агрегатами.

ПовідомленняДодано: Суб грудня 24, 2011 17:18
дмитрий мдс
Miron написав:
дмитрий мдс написав:...дальше на электроклапан и в мосты...


В мосты куда? В сапуны? Или делать ещё отверстия? И тогда что с сапунами?

В сапуны

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 17, 2012 15:02
Bobikus
дмитрий мдс написав:собрал систему излишнего давления в мостах
Перед заездом в воду включаю клапан и пока не выключю поддерживает в мостах 0,2атм.
Регулятор давления и клапан купил у дедов на базаре по 30грв. Завтра попробую в действии.


Діма, вітаю, схоже непогана система. Цікавить як працює, чи вже відбулося тестування? Особисто мене у цій системі непокоять два фактори - загроза погруження під воду самого компресора та робота клапана під водою, чи не буде він давати більшого тиску ніж потрібно, якщо зануриться?

Айри написав:
Bobikus написав:Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).


А якщо трапляється ситуація (бували випадки), коли стоїть в тракті каталізатор, в ньому руйнується і оплавляється решітка, забиваючи вільний вихід газів. Куди при цьому піде надлишок, якщо не буде редуктора перед входом в сапуни?


Тоді двигун заглохне раніше ніж в мостах створиться критичний для сальників тиск. Причина - мале січення трубки та штуцера, цього забракне для роботи двигуна з забитим катом.

Скоро буду пробувати, заради експерименту піду шляхом приєднання до випускного колектора. Відпишуся після установки.

ПовідомленняДодано: Пон липня 30, 2012 17:25
Bobikus
Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.

ПовідомленняДодано: Вів липня 31, 2012 19:39
Shurik
Поставив система працює, поки води в мостах не було.

фото пліз.

ПовідомленняДодано: Вів липня 31, 2012 20:31
Bobikus
Shurik написав:
Поставив система працює, поки води в мостах не було.

фото пліз.


Поки нема, зроблю коли буду біля бобра.

ПовідомленняДодано: Сер серпня 01, 2012 1:21
аир болотный
Bobikus написав:Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.


Правильно я зрозумiв що КПП з РК не пiдеднувалыся до системи? Я запитую до того, що в КПП немае переднйого сальника i можливий потiк вихлопних газiв, це може зашкодити нутрощам, а у мостах таке не можливе.

ПовідомленняДодано: Сер серпня 01, 2012 9:52
Bobikus
аир болотный написав:
Bobikus написав:Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.


Правильно я зрозумiв що КПП з РК не пiдеднувалыся до системи? Я запитую до того, що в КПП немае переднйого сальника i можливий потiк вихлопних газiв, це може зашкодити нутрощам, а у мостах таке не можливе.


Думав про це, навіть врізав кран в систему, щоби відкривати його лише перед заїздами у воду. Але потім заміряв тиск і помтив, що КПП з РК "продувається" лише при довгих простоях, очевидно, коли вали сухі. Під час їзди завдяки косій насічці на валі створюється масляна плівка, яка не дає газам виходити назовні. Принаймні у кількостях, які можна помітити.

Та і яка там шкода нутрощам, будь-який двигун все життя працює у середовищі картерних газів, як по-суті і є вихлопними.

Re:

ПовідомленняДодано: Сер вересня 05, 2012 1:28
R@inman
Bobikus написав:
аир болотный написав:
Bobikus написав:Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.


Правильно я зрозумiв що КПП з РК не пiдеднувалыся до системи? Я запитую до того, що в КПП немае переднйого сальника i можливий потiк вихлопних газiв, це може зашкодити нутрощам, а у мостах таке не можливе.


Думав про це, навіть врізав кран в систему, щоби відкривати його лише перед заїздами у воду. Але потім заміряв тиск і помтив, що КПП з РК "продувається" лише при довгих простоях, очевидно, коли вали сухі. Під час їзди завдяки косій насічці на валі створюється масляна плівка, яка не дає газам виходити назовні. Принаймні у кількостях, які можна помітити.

Та і яка там шкода нутрощам, будь-який двигун все життя працює у середовищі картерних газів, як по-суті і є вихлопними.

подшипник первичного вала меняем на закрытого типа (со стороны сцепления) и вот вам счастье...