Завареный диф в пердний мост

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення be single wolf » Пон червня 21, 2010 18:30

Bobikus написав:Дивна ситуація - в Росії роками ламають голову цілі конструкторські бюро над тим, як створити надійний блок для редукторних мостів, на дворі 2010 і дотепер жоден примусовий не названий надійним. А тут люди вдома роблять рішення яке "працює безвідказно"... Причому навіть фоток нема, складається враження, що робота мало не буденна :)

Ну а на скільки хоч потягнула ця робота? Чи є можливість її повторення, чи це рішення придатне для задніх редукторних?
Да никто ничего там не ломает и вообще ничего никто не делает ,для того чтобы хоть чего нибудь сделать. И причина скорее в том что протолкнуть что то придуманное, совершенно не реально. Люди сбиваются с ног что бы сделать какую то голимую шестеренку, а ето оказывается проблемой века.Ну потянула робота: станок токарный свой +сверлильный свой +полуавтомат свой + руки тоже свои +времени дня четыре (сполной капиталкой моста). По материалам: 2 втягивающих от СТ-230 +зумер (с ЛАЗа) +кусок листового металЛа толщиной10мм +найденный на мусорнике уазовский кардан + тумблер (самолетный) двусторонний в режиме кнопок+ включатель заднего хода с КПП УАЗ + иии усе. Прикол весь в том, что на задний мост сделать сию фичу намного проще, чем на передний. Но я на задний не делал, только на передний (он у меня играет практически решающую роль,перед у меня очень тяжолый)
Ты проиграл - если утратил веру в себя. (Г.У. Рудель "Дьявол")
Аватар користувача
be single wolf
Участник движения
 
Повідомлення: 697
З нами з: Нед серпня 31, 2008 22:42
Звідки: столица Украины город-герой

Повідомлення Mykola STARyy » Вів червня 22, 2010 17:03

Ну а хоч принципову схему можна? Якщо я правильно зрозумів, 10мм пластина стопорить сателіти?
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення be single wolf » Вів червня 22, 2010 17:39

Mykola STARyy написав:Ну а хоч принципову схему аможн? Якщо я правильно зрозумів, 10мм пластина стопорить сателіти?
Не а. С пластины сварен манюнький корпус, на котором вкручены по бокам втягивающие (на резьбе), а внутри длинный якорь, который и блокирует полуось намертво с дифом.
Ты проиграл - если утратил веру в себя. (Г.У. Рудель "Дьявол")
Аватар користувача
be single wolf
Участник движения
 
Повідомлення: 697
З нами з: Нед серпня 31, 2008 22:42
Звідки: столица Украины город-герой

Повідомлення Quattros » Вів червня 22, 2010 17:43

как то туманно сказано...поверхностно.
механизм включения то понятен всем,.можно на худой конец и залезть включить рукой...то такое..вариантов исполнительного механизма насколько головы хватит..
а вот сам блок интересен более.
ну а фото никак? всем же ведь интересно наработка камрада,если это не касается бизнеса конечно же и патентирования..
Ранее по автомобилю судили сколько человек зарабатывает....ныне судят сколько должен :)
Аватар користувача
Quattros
Участник движения
 
Повідомлення: 313
З нами з: Вів вересня 08, 2009 10:28
Звідки: Донбасс(Волноваха)

Повідомлення Mykola STARyy » Вів червня 22, 2010 19:34

Як казав Райкін: "Регбус, Кроксворд".
Якщо я правильно зрозумів, з кардана зроблена муфта, шліци на півосі продовжені. На торцях муфти і коруса дифа нарізані пази. Одне втягуюче "вкл", друге- "викл"
Пази під підшипником не ріже, чи переточено зі сталі?
Востаннє редагувалось Mykola STARyy в Сер червня 23, 2010 9:16, всього редагувалось 1 раз.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Марчук Вадим » Вів червня 22, 2010 22:35

Сплошні шифри 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Накінець поняв ,що нічогоне поняв :roll:
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Сер червня 23, 2010 16:33

допустим схема понятна(хотя несовсем)в момент блокировки как било сказано -намертво блокирует диферинциал с полуосью а каким макаром блокируется вторая полуось?Диф заварен?
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Drifter » Сер червня 23, 2010 16:46

Шкурат Дмитрий написав:допустим схема понятна(хотя несовсем)в момент блокировки как било сказано -намертво блокирует диферинциал с полуосью а каким макаром блокируется вторая полуось?Диф заварен?

Якщо хоч одна напіввісь буде зблокована з коробкою диференціала, то це буде повне блокування, якщо я правильно розумію, другу піввісь не треба блокувати.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Шкурат Дмитрий » Сер червня 23, 2010 16:57

Спасибо допер после того как посиотрел сей механизмв роздатке ниви,но всеже хочеться нюансов и на бумаге.
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення Марчук Вадим » Чет червня 24, 2010 20:59

Drifter написав:Якщо хоч одна напіввісь буде зблокована з коробкою диференціала, то це буде повне блокування, якщо я правильно розумію, другу піввісь не треба блокувати.

Це то хоть зрозуміло :) А от що там придумав товариш кулібін-шось зовсім тьма.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Шкурат Дмитрий » П'ят червня 25, 2010 9:28

Я так розумію шо шліци полуосі були нарізані на сварці щоб подовжити,далі муфта яка постійно крутитьця на полуосі на ній паз,у пазі вилка або ексцентрик.Через бокові зуби(схожі на зуби у коробках совкоциклів)на муфті та на корпусі дифа у внутрішній обоймі підшипника-так відбуваеться щеплення.Цікавить глибина зуба,на яких колесах їздите,чи проводили хоч раз дефектацію,і для чого кардан зі смітника????
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення BOBER » П'ят червня 25, 2010 9:51

Я так понял что берется шлицевая с переднего кардана (передний потому что шлицевая меньше в диаметре) или с другой машины(трактора), одна ее часть (наружная) приваривается к чашке дифа, а в другой делаем внутренние шлицы такие как и на полуоси. На самой полуоси шлицы делаем длинее (по ним будет ходить шлицея часть кардана). Для блокировки диференциала достаточно замкнуть шлици кардана.
BOBER
Участник форума
 
Повідомлення: 88
З нами з: Вів квітня 27, 2010 11:56
Звідки: Бровары
Телефон: 0672428453

Повідомлення Шкурат Дмитрий » П'ят червня 25, 2010 10:35

Жаль мости уже зібрав наглядно не видно але на чашці дифа замало мяса для зварювання,і як потім знімати підшипник?
Аватар користувача
Шкурат Дмитрий
Участник форума
 
Повідомлення: 100
З нами з: Сер серпня 13, 2008 21:23

Повідомлення BOBER » П'ят червня 25, 2010 11:24

Шкурат Дмитрий написав:Жаль мости уже зібрав наглядно не видно але на чашці дифа замало мяса для зварювання,і як потім знімати підшипник?


Я предположил что это сделано так, а как там на самом деле я не знаю.
BOBER
Участник форума
 
Повідомлення: 88
З нами з: Вів квітня 27, 2010 11:56
Звідки: Бровары
Телефон: 0672428453

Повідомлення Mykola STARyy » П'ят червня 25, 2010 15:15

be single wolf, Леопольд, выходи! (с)
Заінтригував народ і в кущі!
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron