Как убрать прыгание козлика 469 ??

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Olexa » Чет червня 09, 2011 11:35

Уазонутый написав:300 кг в багажник,и наступит нирвана

Доречі, так.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення oleg_mt » Нед червня 19, 2011 9:02

А можно поподробней про замену рессор на пружины. Сложность работы и затратная часть.
И насколько реально меняется поведение машины?
Может фото отчет у кого есть??
УАЗ 3151. двигатель 417
мосты колхозы, тент+утеплитель, карб-ДААЗ-4178-1107010, помпа мерс, сцепление ЛУК, муфты ВИАМ и уже полный капремонт двигателя, бесконтактное зажигание, электропомпа.
Аватар користувача
oleg_mt
Участник движения
 
Повідомлення: 204
З нами з: Вів жовтня 19, 2010 11:00
Звідки: Ворошиловград

Повідомлення FreeFraG » Нед червня 19, 2011 10:01

oleg_mt написав:Может фото отчет у кого есть??

http://izhevsk4x4.ru/index.php?option=c ... &Itemid=42
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення oleg_mt » Нед червня 19, 2011 16:24

Спасибо за инфу.

На мой взгляд очень дорогая и трудоемкая комбинация...
УАЗ 3151. двигатель 417
мосты колхозы, тент+утеплитель, карб-ДААЗ-4178-1107010, помпа мерс, сцепление ЛУК, муфты ВИАМ и уже полный капремонт двигателя, бесконтактное зажигание, электропомпа.
Аватар користувача
oleg_mt
Участник движения
 
Повідомлення: 204
З нами з: Вів жовтня 19, 2010 11:00
Звідки: Ворошиловград

Повідомлення Bobikus » Пон червня 20, 2011 2:56

Olexa написав:
Уазонутый написав:300 кг в багажник,и наступит нирвана

Доречі, так.
при повільній їзді так, але якщо поспішати завантаженим по глибоких ямах, то на відбійниках машина козлить набагато жорсткіше ніж на ресорах, це страшне відчуття. Доставляння пружин "по кругу" та установка амортизаторів від ГАЗ 53 покращили ситуацію, думаю, повністю позбавитись від козління установкою ще 4-х додаткових амортизаторів двосторонньої дії, ніколи не забуду приємності їзди та польотів-приземлень на раллі-рейдових машинах, саме до подібного і прагну.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Марчук Вадим » Пон червня 20, 2011 20:51

Після подовженя міжосьвої колісної бази на 470 мм і збільшеня маси машини на 255 кг. з рідними добре прокачаними амортизаторами козлячість пропала зовсім!Не зважаючи на добавлені додатково по 2 листа в кожну ресору.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Bobikus » Пон червня 20, 2011 21:34

Марчук Вадим написав:Після подовженя міжосьвої колісної бази на 470 мм
Це щось новеньке :shock: Яким чином?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Mykola STARyy » Вів червня 21, 2011 14:04

Марчук Вадим написав:Після подовженя міжосьвої колісної бази на 470 мм і збільшеня маси машини на 255 кг. з рідними добре прокачаними амортизаторами козлячість пропала зовсім!Не зважаючи на добавлені додатково по 2 листа в кожну ресору.

Слайди! Слайди! (с) :lol:
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення myshketer » Вів червня 21, 2011 14:15

Bobikus написав:Доставляння пружин "по кругу" та установка амортизаторів від ГАЗ 53 покращили ситуацію


У меня такой же комплект, стала очень жесткая машина... Думаю менять амморты на двухсторонние и мягче...
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Bobikus » Вів червня 21, 2011 18:25

myshketer написав:
Bobikus написав:Доставляння пружин "по кругу" та установка амортизаторів від ГАЗ 53 покращили ситуацію


У меня такой же комплект, стала очень жесткая машина... Думаю менять амморты на двухсторонние и мягче...


Ой, щось мені здається, що чим м'ягший амортизатор, тим більша амплітуда коливань підвіски на нерівностях, відтак тим вище підлітає машина, коли починає козлити. До речі, у тебе який робочий тиск в колесах? Я поки не спускав сільвіки до 1,1- 1,3 атм, теж масаж скелета не вимикався.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення myshketer » Вів червня 21, 2011 19:31

Ага, я к такому тоже иду - сначала было 2 атм (машина разлеталась на брущатке), потом 1,8 атм (двери на ходу продолжали открываться) и сейчас уже 1,6 атм (двери открываются изредка, на особо больших ямах)

Кстати, это на 35" сильверах, на таких же 33" качал 2 и было нормально...
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Марчук Вадим » Сер червня 22, 2011 22:49

Bobikus написав:
Марчук Вадим написав: Це щось новеньке :shock: Яким чином?

Та просто-розрізали раму і вставили куски іншої рами УАЗа ,все зварили і через Київ зариєстрували.Тепер маємо подовжений УАЗ.З старим бензиновим двигуном пересуватись було важкувато ,а от з турбодизелем зараз бігає просто пісня.
Зфоткати там добре неполучиться . Ось тут дещо видно :
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... 452&pos=26
або так
Зображення
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Shout » Сер грудня 07, 2011 20:07

У меня на ГАЗ 69а стоят сзади ресоры с подушками уаз 452(если оставить 10-11 листов тогда козлиность поменьш,) у миня стояло по 10 листов было нормально, но через 7-8лет решил заменить на новые поставил все (14-16 точно не помню) пришлось ставить стремянки подлинее. Вобщем она снова стало козлить ище хуже, но правда когда цепляю полуприцеп с грузом1000-1200кг они даже не выравниваюца, зато не едиш а плывеш.
Shout
Участник разговора
 
Повідомлення: 8
З нами з: Сер грудня 07, 2011 15:31
Звідки: Одесская обл. Кодыма

Повідомлення МАХНО » Сер січня 18, 2012 4:12

Марчук Вадим написав:
Bobikus написав:
Марчук Вадим написав: Це щось новеньке :shock: Яким чином?

Та просто-розрізали раму і вставили куски іншої рами УАЗа ,все зварили і через Київ зариєстрували.Тепер маємо подовжений УАЗ.З старим бензиновим двигуном пересуватись було важкувато ,а от з турбодизелем зараз бігає просто пісня.
Зфоткати там добре неполучиться . Ось тут дещо видно :
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... 452&pos=26
або так
Зображення
А яке відношення авто на фото має до УАЗа.То метис УАЗівський.
ВОЛЯ або СМЕРТЬ
МАХНО
Участник движения
 
Повідомлення: 837
З нами з: Нед березня 30, 2008 14:36
Звідки: Киев тел.050 3322711

Повідомлення Марчук Вадим » Сер січня 18, 2012 23:17

МАХНО написав:А яке відношення авто на фото має до УАЗа.То метис УАЗівський.

ходова там уазівська 469 без змін-з тими ж ресорами,амортизаторами,мостами, на уазівській рамі,Та й в паспорті УАЗ тільки зі збільшеною колісною базою.А девайс кузова- так жінки теж красяться якщо їх не влаштовує зовнішній вигляд, але тим не менше залишаються жінками. :D
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість