Уазонутый написав:300 кг в багажник,и наступит нирвана
Доречі, так.
Модератор: Модераторы форума
oleg_mt написав:Может фото отчет у кого есть??
при повільній їзді так, але якщо поспішати завантаженим по глибоких ямах, то на відбійниках машина козлить набагато жорсткіше ніж на ресорах, це страшне відчуття. Доставляння пружин "по кругу" та установка амортизаторів від ГАЗ 53 покращили ситуацію, думаю, повністю позбавитись від козління установкою ще 4-х додаткових амортизаторів двосторонньої дії, ніколи не забуду приємності їзди та польотів-приземлень на раллі-рейдових машинах, саме до подібного і прагну.Olexa написав:Уазонутый написав:300 кг в багажник,и наступит нирвана
Доречі, так.
Марчук Вадим написав:Після подовженя міжосьвої колісної бази на 470 мм і збільшеня маси машини на 255 кг. з рідними добре прокачаними амортизаторами козлячість пропала зовсім!Не зважаючи на добавлені додатково по 2 листа в кожну ресору.
Bobikus написав:Доставляння пружин "по кругу" та установка амортизаторів від ГАЗ 53 покращили ситуацію
myshketer написав:Bobikus написав:Доставляння пружин "по кругу" та установка амортизаторів від ГАЗ 53 покращили ситуацію
У меня такой же комплект, стала очень жесткая машина... Думаю менять амморты на двухсторонние и мягче...
Bobikus написав:Марчук Вадим написав: Це щось новенькеЯким чином?
А яке відношення авто на фото має до УАЗа.То метис УАЗівський.Марчук Вадим написав:Bobikus написав:Марчук Вадим написав: Це щось новенькеЯким чином?
Та просто-розрізали раму і вставили куски іншої рами УАЗа ,все зварили і через Київ зариєстрували.Тепер маємо подовжений УАЗ.З старим бензиновим двигуном пересуватись було важкувато ,а от з турбодизелем зараз бігає просто пісня.
Зфоткати там добре неполучиться . Ось тут дещо видно :
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... 452&pos=26
або так
МАХНО написав:А яке відношення авто на фото має до УАЗа.То метис УАЗівський.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість