Кто юзал резину Insa Turbo?

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » Сер грудня 14, 2011 12:55

MudMax написав:
Bobikus написав:Буковою нерально

Пруфпік:
Зображення


Інса Турбо?!
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Miron » Сер грудня 14, 2011 15:40

А я вот поглядываю взять на сменку на Джимни одни из этих:
http://www.insaturbo.com/index.php?opti ... 85&lang=en
Нормальный протектор и размеры есть родные на него.
Единственный путь - неправильный.
Аватар користувача
Miron
Член Клуба ,Основатель клуба
 
Повідомлення: 1551
З нами з: Суб травня 14, 2005 14:09
Звідки: Киев, 25.12.1976

Повідомлення Drifter » Сер грудня 14, 2011 17:10

Bobikus написав:
MudMax написав:
Bobikus написав:Буковою нерально

Пруфпік:
Зображення


Інса Турбо?!


Це не інса, ця гума Sumitomo Serengeti називається.

Оце вона, кращого фото немає.
Зображення
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Bobikus » Сер грудня 14, 2011 20:53

Drifter написав:Це не інса


Proof word :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення MudMax » Чет грудня 15, 2011 13:21

Орест, а боковини радіальних шин від різних виробників сильно відрізняються?
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Bobikus » Чет грудня 15, 2011 13:57

MudMax написав:Орест, а боковини радіальних шин від різних виробників сильно відрізняються?


Макс, тут мова про Інсу. Її роблять на каркасах високонавантажених шин з малих і середніх вантажівок, вони хоч і радіальні але мають набагато міцнішу боковинку плюс мінімум два шари гуми на стінці. Тобто це ще не Сімекс але вже не легкові шини, десь так. Я допоки не порізав своє колесо, їздив через купи скла, побутового сміття ітп. Надрізики були, але критичні. В результаті порізав гострою арматурою. Стирчала з бетону під прямим кутом.

Про такі гілки як на фото відповів впевнено, тому що кожної поїздки катаюся по подібному, в Карпатах купи гілок та поламаних дерев після вирубок є часто широкорозповсюдженим покриттям, особливо у болотах, де буксують ЗІЛи та Урали, гілок в такі болота лісники кидають десятками, як правило зрізаних на торцях під гострим кутом сокирами. Інколи беру їх боковинами. Страшно, але вже 2 роки без наслідків, тому і не піддаю сумнівам.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Andre » Чет грудня 15, 2011 14:28

Bobikus написав:Її роблять на каркасах високонавантажених шин з малих і середніх вантажівок, вони хоч і радіальні але мають набагато міцнішу боковинку плюс мінімум два шари гуми на стінці.


Орест, сподіваюсь Ви в курсі, що малі і середні вантажівки їздять на максимальних розмірах 225/75/16С, 235/65/16С в 16 радіусі???
Тому 265/75/16 і тим більше 285/75/16 це однозначно каркас з 4на4.
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Повідомлення Bobikus » Чет грудня 15, 2011 18:06

Andre написав:
Bobikus написав:Її роблять на каркасах високонавантажених шин з малих і середніх вантажівок, вони хоч і радіальні але мають набагато міцнішу боковинку плюс мінімум два шари гуми на стінці.


Орест, сподіваюсь Ви в курсі, що малі і середні вантажівки їздять на максимальних розмірах 225/75/16С, 235/65/16С в 16 радіусі???
Тому 265/75/16 і тим більше 285/75/16 це однозначно каркас з 4на4.


Особисто спілкувався з представником заводу з регенерації шин, який пояснював, що за основу беруть таки вантажні шини, причому виключно марки Мішлен. Які саме - він не говорить і судячи з розмови, не збирається. Звідки вони їх отримують теж не розголошується. У мене також було логічне питання - чи не використовують вони шин 4x4, адже це переважно діагональні шини, на що отримав відповідь, що відсоток на ринку (точніше на пунктах здачі старої резини в ЄС) таких шин настільки малий, що зібрати потрібну кількість зношених МТ-коліс одного розміру, окупну для промислового випуску наварки, просто нереально. Тобто може і реально, але вартість колеса в такому разі буде суттєво перевищувати вартість оригіналів. Можливо і в рази. Виробництво наварки в заводських умовах окупне лише якщо шини доставляють до заводу безкоштовно і у дуже великих кількостях, близько половини йде на брак, так як містить латки, гулі, проколи ітд. Відповідно і виробництво повинно стартувати з кількох тисяч штук, щоби окупити затрати.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shustov » Чет грудня 15, 2011 21:35

Цікаво спостерігати за людьми які щось чули про наварки і не бічили їх реально в роботі.
Шановні, ні Орест ні я не намагаємося Вас переконати що наварка найкращий варіант. Я колись тоже вважав що наварка це ЛАЙНО (яке красиве слово :) ). Одного разу поїхав в експедицію в Карпати і бачив як стандартний патріот на наварці (малюнок сімекс) дрючив нісани та тойоти які по кліренсу були вище та на гудрічах, йокогамах.
Після поїздки вирішив собі купити.
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення Andre » Чет грудня 15, 2011 21:50

Shustov написав:Цікаво спостерігати за людьми які щось чули про наварки і не бічили їх реально в роботі.


Шановний, здогадки залиште при собі!
Звідки Ви знаєте що я бачив, а чого не бачив?!

Shustov написав:Одного разу поїхав в експедицію в Карпати і бачив як стандартний патріот на наварці (малюнок сімекс) дрючив нісани та тойоти які по кліренсу були вище та на гудрічах, йокогамах.


Одного разу, поїхав я на стандартному 469-ому в Карпати, і їхав з порваним переднім мостом тудою, куди Патрол на Фбелах і Л-ка на 33 Гудрічі не їхали. :roll:
На Сільвері...
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Повідомлення Shustov » Чет грудня 15, 2011 22:17

Andre написав:
Shustov написав:Цікаво спостерігати за людьми які щось чули про наварки і не бічили їх реально в роботі.


Шановний, здогадки залиште при собі!
Звідки Ви знаєте що я бачив, а чого не бачив?!

Shustov написав:Одного разу поїхав в експедицію в Карпати і бачив як стандартний патріот на наварці (малюнок сімекс) дрючив нісани та тойоти які по кліренсу були вище та на гудрічах, йокогамах.


Одного разу, поїхав я на стандартному 469-ому в Карпати, і їхав з порваним переднім мостом тудою, куди Патрол на Фбелах і Л-ка на 33 Гудрічі не їхали. :roll:
На Сільвері...

На буксирі?
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення Andre » Чет грудня 15, 2011 22:24

Shustov написав:На буксирі?


На бронепоїзді :D
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Повідомлення johny » Чет грудня 15, 2011 22:39

Andre написав:
Shustov написав:На буксирі?


На бронепоїзді :D


І на якій гумі? :lol: :lol: :lol:
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Повідомлення Bobikus » П'ят грудня 16, 2011 0:14

Думаю, для кожного колеса своє болото і не може бути кращих чи гірших. Наварка краще рулить в горах, сільвіки вужчі, тому кращі на більших швидкостях, відтак на рівнинах. Різниця м'якості гуми теж має свої переваги і недоліки, спільного знаменника тут не знайдеш. Так що мир вам і вашим бронепоїздам :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення myshketer » П'ят грудня 16, 2011 11:37

Bobikus написав:Наварка краще рулить в горах, сільвіки вужчі, тому кращі на більших швидкостях, відтак на рівнинах.


Тогда вопрос из зала - у них протектор отличается только средней каемкой. Почему одна лучше в горах, а другая хуже?

Вот мой любимый Сильвер:

Зображення

А вот ваша Инса Турбо:

Зображення

P.S. Даже на фотке видно, что Сильвер шире :lol: :lol:
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron