Інса Турбо?!
Модератор: Модераторы форума
MudMax написав:Орест, а боковини радіальних шин від різних виробників сильно відрізняються?
Bobikus написав:Її роблять на каркасах високонавантажених шин з малих і середніх вантажівок, вони хоч і радіальні але мають набагато міцнішу боковинку плюс мінімум два шари гуми на стінці.
Andre написав:Bobikus написав:Її роблять на каркасах високонавантажених шин з малих і середніх вантажівок, вони хоч і радіальні але мають набагато міцнішу боковинку плюс мінімум два шари гуми на стінці.
Орест, сподіваюсь Ви в курсі, що малі і середні вантажівки їздять на максимальних розмірах 225/75/16С, 235/65/16С в 16 радіусі???
Тому 265/75/16 і тим більше 285/75/16 це однозначно каркас з 4на4.
Shustov написав:Цікаво спостерігати за людьми які щось чули про наварки і не бічили їх реально в роботі.
Shustov написав:Одного разу поїхав в експедицію в Карпати і бачив як стандартний патріот на наварці (малюнок сімекс) дрючив нісани та тойоти які по кліренсу були вище та на гудрічах, йокогамах.
Andre написав:Shustov написав:Цікаво спостерігати за людьми які щось чули про наварки і не бічили їх реально в роботі.
Шановний, здогадки залиште при собі!
Звідки Ви знаєте що я бачив, а чого не бачив?!Shustov написав:Одного разу поїхав в експедицію в Карпати і бачив як стандартний патріот на наварці (малюнок сімекс) дрючив нісани та тойоти які по кліренсу були вище та на гудрічах, йокогамах.
Одного разу, поїхав я на стандартному 469-ому в Карпати, і їхав з порваним переднім мостом тудою, куди Патрол на Фбелах і Л-ка на 33 Гудрічі не їхали.
На Сільвері...
Bobikus написав:Наварка краще рулить в горах, сільвіки вужчі, тому кращі на більших швидкостях, відтак на рівнинах.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість