Сторінка 1 з 2

Кілька питань про ресори

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 04, 2011 1:28
Bobikus
Маю дві проблеми. По-перше просівші, майже прямі ресори, по-друге, нещодавно під час штурму вертикальної перешкоди перед тим як розірвало від навантаження кардан, як виявилось, ще і зігнуло ресору:

Зображення

Отже питання:

1. Що краще з точки зору пропорції вартість/результативність - міняти чи бухтувати ресори?

2. Чи під час бухтовки вирівнюються такі деформації як на фото?

Наперед вдячний

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 04, 2011 8:01
дмитрий мдс
Лучше поменять. Колёса зачётные - их величество богера - наварка или настоящие?

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 04, 2011 10:36
Bobikus
Нєєє, в горах боггера це некомільфо :). На фото рисунок Сімекса, колеса Insa Turbo 34". Просто ракурс такий хитрий :)

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 04, 2011 22:20
дмитрий мдс
Insa Turbo, если не ошибаюсь, это наварка? Сейчас стоит проблема купить Симексы или наварку под Симексы.

ПовідомленняДодано: Суб листопада 05, 2011 0:43
Pinochet
дмитрий мдс написав:Insa Turbo, если не ошибаюсь, это наварка? Сейчас стоит проблема купить Симексы или наварку под Симексы.

ну это две большие разницы как палец и....

Re: Кілька питань про ресори

ПовідомленняДодано: Суб листопада 05, 2011 1:19
аир болотный
Bobikus написав:Маю дві проблеми. По-перше просівші, майже прямі ресори, по-друге, нещодавно під час штурму вертикальної перешкоди перед тим як розірвало від навантаження кардан, як виявилось, ще і зігнуло ресору:

Зображення

Отже питання:

1. Що краще з точки зору пропорції вартість/результативність - міняти чи бухтувати ресори?

2. Чи під час бухтовки вирівнюються такі деформації як на фото?

Наперед вдячний


Вибухтувати такi рессори можна i вони вирiвняються але без термообробки дуже швидко знову просядуть, тому мабуть краще помiняти.
З фото я так розумiю що пошкодження сталися через S- образний вигин рессори i скручування моста ? Може якщо пiдвiска не витримуе таких навантажень слiд встановити тяги поти скручування ?

ПовідомленняДодано: Суб листопада 05, 2011 11:06
Bobikus
дмитрий мдс написав:Insa Turbo, если не ошибаюсь, это наварка? Сейчас стоит проблема купить Симексы или наварку под Симексы.
Можу з цим допомогти

ну это две большие разницы как палец и....
а можна аргументи? Бо особисто я їх не побачив.

З фото я так розумiю що пошкодження сталися через S- образний вигин рессори i скручування моста ? Може якщо пiдвiска не витримуе таких навантажень слiд встановити тяги поти скручування ?


Це повздовжні тяги перед мостом? Чи є десь зразки? Чи хтось ставив на УАЗи?

ПовідомленняДодано: Суб листопада 05, 2011 13:26
аир болотный
Цi тяги ще називають дишлом i мають форму гукви "а", одним кiнцем вони крiпляться до чулкiв моста а iншим через серьгу вiд волги до траверси що бiля роздатки.
Зразки можна побачити у тих хто переходить на рессори вiд Волги.На УАЗбуцi е тема про "нестандартнi рiшнння з рессорами" з фото та чертежами цих тяг. Але я думаю що краще компонувати тяги iндивiдуально в кожному випадку, щоб максимально запобiгти пошкодженням.

ПовідомленняДодано: Суб листопада 05, 2011 17:11
дмитрий мдс
Pinochet написав:
дмитрий мдс написав:Insa Turbo, если не ошибаюсь, это наварка? Сейчас стоит проблема купить Симексы или наварку под Симексы.

ну это две большие разницы как палец и....

Подскажи в чём плюсы и минусы наварки?

ПовідомленняДодано: Суб листопада 05, 2011 20:04
Yalta_biker
полу-офф - а чтойто за аммортик такой интересный - вниз головой прикручен?

ПовідомленняДодано: Суб листопада 05, 2011 22:35
Bobikus
Yalta_biker написав:полу-офф - а чтойто за аммортик такой интересный - вниз головой прикручен?


А це щоби мастило не виливалося в таких випадках:

Зображення

Якщо чесно то теж побачив цей феномен тільки на фотці. Повернуся в гори обов'язково досліджу. Дякую за уважність.

ПовідомленняДодано: Нед листопада 06, 2011 3:14
BoBeG
тобі треба трекшн бар
От тут класична схема , подібні наконечник можна від фури підібрати
http://www.4x4review.com/Reviews/Produc ... fault.aspx


отут простіші на перший погляд варіанти

Активна підвіска http://www.activesuspension.com/animated-views.html
Зображення думаю таку пружину можна від тролейбуса приколхозити :)
Зображення

ПовідомленняДодано: Нед листопада 06, 2011 11:31
Bobikus
В мене в бобіку стоять запчастини від мінімум 15-ти марок машин. Але від тролейбуса ще не було :)

Досить цікаве рішення з пружинкою на ресори. Щоправда через різні напрямки руху ресори, вібрації, каміння і бревна в цій зоні з'являються сумніви щодо надійності. Думаю, чи не простіше би було просто змістити вперед вже наявні надресорні пружини?

За А-подібний ричаг дякую, але теж виникає питання - якщо гне по 3 листа ресори, то хіба важко буде вирвати точку кріплення до рами?

ПовідомленняДодано: Нед листопада 06, 2011 16:18
BoBeG
А-подібний ричаг , в класичному його розумінні не може бути застосований на ресорний підвісці, єдиний вихід то трекшн бар, якшо ти замітив він до рами кріпиться через серьгу як і задній кінець ресори тому він не обмежує кінематику моста , він не дає прокручуватися мосту , або скручувати ресори, працює як важіль тому відірвати нічого не повинно , америкоси на ресорні рокравлери і пікапи давно таке ставлять, варіантів багато і консрукцій. Якшо в тебе так скрутило на колхозах то на воєнних ше більше може. І взагалі то у всіх починаються проблеми з руйнуванням/деформуванням листів ресор при зменшенні їх кількості.

ПовідомленняДодано: Нед листопада 06, 2011 16:33
BoBeG