Сторінка 1 з 1

Питання про амортизатори.

ПовідомленняДодано: П'ят грудня 09, 2011 23:10
Bobikus
Прошу допомогти інформацією - чи задні амортизатори Патріка, Хантера і 469 ідентичні? Я маю на увазі модель, розміри, хід, міцність, таердість?

Якщо так, то чи можна поставити 4 задні амортизатори від Хантера на 469 (перед+зад, вони ж ідентичні)?

Наперед дякую.

Re: Питання про амортизатори.

ПовідомленняДодано: Суб грудня 10, 2011 11:53
Патриот
Bobikus написав:Прошу допомогти інформацією - чи задні амортизатори Патріка, Хантера і 469 ідентичні? Я маю на увазі модель, розміри, хід, міцність, таердість?

Якщо так, то чи можна поставити 4 задні амортизатори від Хантера на 469 (перед+зад, вони ж ідентичні)?

Наперед дякую.

Проще поставить от газели и не парится.

ПовідомленняДодано: Суб грудня 10, 2011 20:45
дмитрий мдс
а лучше от ГАЗ53

ПовідомленняДодано: Нед грудня 11, 2011 0:13
s.kubanskyy
дмитрий мдс написав:а лучше от ГАЗ53


но они без переделок не станут

ПовідомленняДодано: Нед грудня 11, 2011 12:20
Bobikus
Колеги, я звичайно дякую за поради, але у мене вже другий рік стоять амортизатори від ГАЗ-53. Так, вони трішки твердіші ніж рідні, але мене не влаштовують. Вони перегріваються і перестають тримати буквально через 5-10 хв їзди поганими дорогами, ефективно працюють лише в одному напрямку, скриплять, ітп.

З цієї причини я спробую відважитися на комплект топових австалійських амортизаторів від Ironman. Проблема у тому, що виробник випускає кіти на Патріот і Хантер, але у мене 469 на чотирьох ресорах. Тому і питаю, чи буде правильним, якщо замовлю 4 задні амортизатори від Хантера собі на 469, як повний комплект.

Може у когось є каталог запчастин, що показує, чи вони ідентичні?

ПовідомленняДодано: Пон грудня 12, 2011 10:21
Olexa
Bobikus, мені здається, правильно буде перевірити відповідність довжин амортизаторів у стисненому та розтягненому вигляді. Деякі посилання на каталоги з довжинами були в темі Амортизаторы.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 12, 2011 13:37
Bobikus
Olexa, дякую, я справді почерпнув більшість потрібної інформації, залишилось дізнатися лише один показник - довжина рідного заднього Хантерівського амортизатора у стисненому вигляді. З мене - заміри у вказану вище тему після установки а також звіт після установки австралійських чудес техніки.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 12, 2011 13:45
Olexa
Bobikus написав:залишилось дізнатися лише один показник - довжина рідного заднього Хантерівського амортизатора у стисненому вигляді.

Так там же є, АДС EXPERT 42020.315900-2915006-0 353/563

Тобто, 353.

А Pinochet писав, що з Rancho ставлять з 355.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 12, 2011 14:11
Bobikus
Не знав, що це оригінал. Буду ризикувати і ставити на малоліфтовану підвіску (+1-2см) комплект з мінімальною відстанню 355. Дякую за поради, чекайте на звіт.

ПовідомленняДодано: Вів грудня 13, 2011 0:47
BoBeG
В мене задні від патріота АДС , і наскільки памятаю в стиснотому стані вони 350 а фенокси 345
Зображення
Зображення

Ресори вже почали вигинатися в нішу сторну але запас до відбійника 5-6 см, на стисненя 8 см .

ПовідомленняДодано: Вів грудня 13, 2011 1:02
Bobikus
BoBeG написав:Ресори вже почали вигинатися в нішу сторну але запас до відбійника 5-6 см, на стисненя 8 см .
З такими ресорами і амортизатори не потрібні :)

Поофтоплю в своїй же темі, поки її не закрили - ці відбійники працюють? Я так розумію, гібрид з легкових. Вони в різні боки від удару не розлетяться? Та і взагвлі, складається враження, що вони лише обмежать артикуляцію+штучно зменшать корисний хід амортизаторів. Не так?

ПовідомленняДодано: Вів грудня 13, 2011 1:16
BoBeG
Від сильного удару можливо цей бутерброд викривить і тоді відламає , але мені ше не вийшло пробити підвіску до такої степені :D
А взагалі хотілося б шось отаке
Зображення

ПовідомленняДодано: Вів грудня 13, 2011 1:33
Bobikus
чим воно краще від оригіналу крім дизайну а-ля star wars?

ПовідомленняДодано: Вів грудня 13, 2011 1:38
BoBeG
Bobikus написав:чим воно краще від оригіналу крім дизайну а-ля star wars?

Вони деформуться , плющатся , поглинають краще удар , можна їздити на підвісці з меншою жосткістю, оригінальні зроблені з суцільного куска гуми відповідно вони стискаються не більше ніж на 2 см при висоті 7 см.