Збільшити колісну базу на 469

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Збільшити колісну базу на 469

Повідомлення Bobikus » Пон грудня 12, 2011 14:19

Кілька разів ставав на дибки на критичних підйомах, один раз відчував, що піднімається задня вісь при спуску. Відчуття, мушу сказати, малоприємні, особливо якщо в машині пасажири.

Такі справи наштовхують на думку подовження колісної бази, залишаючи всі інші параметри незмінними. Тим паче, що у мене перенесені у салон баки, просвіту для збереження прохідності вистачає.

Якщо правильно розумію, для цього вартує винести кріплення передніх ресор уперед, а задніх навпаки назад, пересверливши та переваривши отвори під ресорні пальці на рамі а також подовжити карданні вали, надіславши їх на завод у Миколаїв.

З кузовом зрозуміло, він у мене порізаний достатньо, щоби можна було змістити мости принаймні по 5 см кожен.

Отже питання - Чи все так просто? Чи я чогось не врахував?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Пон грудня 12, 2011 15:27

Може, варто спочатку зосередитися на максимальному зниженні центру ваги?

Наприклад, заради чого підвіска "малоліфтована (+1-2см)"? Щоб збільшити можливу артикуляцію відносно рами, чи щоб не різати арки при встановленні більших коліс? А якщо різати арки замість ліфтування підвіски, центр ваги підніменться лише на збільшення радіусу коліс (якщо він збільшується).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Пон грудня 12, 2011 16:00

Власне + 1-2 см це мінімальний ліфтинг (досягнеуто установкою пружин), який дозволяє не торкатись 34-35 колесам до рами, амортизаторів ітп. Просто порізка насправді не рятує (якщо не їздити по місту, звичайно). При діагональних вивішуваннях+інерції від ваги та швидкості завдяки сильній артикуляції та гулянню мостів на неліфтованій машині вже 34-дюймові колеса таки чіпляють у найнесподіваніших місцях. Адже ходять не лише вгору-вниз, але і при перекосах моста праворуч-ліворуч (більше колесо-більше коліно при діагоналці). Тому при будь-якій порізці кузова для впевненої їзди потрібно таки підніматись 1-2 см як не крути. Саме з цим пов'язаний мій ліфтинг. Далі деліфтуватися немає шляху, треба думати про зміну бази. В ширину я її збільшив до - 35 мм з кожного боку (ширші диски+проставки), тепер стикнувся з потребою у довжину...
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Пон грудня 12, 2011 16:30

Якщо перейти від ресорної підвіски до пружинної, можна зробити так, щоб жодні елементи підвіски взагалі не визирали за колеса (вперед та назад). Тобто, щоб перше, чим торкається машина вертикальної стінки, було колесами.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Пон грудня 12, 2011 16:41

Ось, доречі, про те, як виносили передній міст на 15 сантиметрів вперед із заміною підвіски на пружинну Хантерівську:

http://www.tuningrusauto.ru/news.php?rubr=23&id=198
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Пон грудня 12, 2011 18:14

Шкода, що без фоток, цікаво як вони вирішили питання перенесення колонки і сошки, як подовжували кермовий вал...
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » Пон грудня 12, 2011 20:47

Цікаве рішення виносу переднього моста без переходу на пружини:

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення MudMax » Вів грудня 13, 2011 2:13

Якщо на задній міст приколгоспити (ну і слово!) пружинну підвіску (без ресор), то начебто, сам міст можна буде змістити ближче до корми.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Bobikus » Суб липня 28, 2012 12:58

Хотілось отримати би щось таке :) Не в розумінні дизайну а в розумінні довжини колії.

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Айри » Суб липня 28, 2012 14:04

Bobikus написав:Цікаве рішення виносу переднього моста без переходу на пружини...
Bobikus написав:Хотілось отримати би щось таке ...в розумінні довжини колії.

Взаимоисключающие ТТХ... Разве что на полурессорах как на Willis.

Может взять передний кардан от буханки, задний от 3153/3162/3163 и спереди и сзади пружинная подвеска?
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Shurik » Суб липня 28, 2012 20:04

Якщо ти подовжиш базу - втратиш радіус перепону що переїжаться. Грубо кажчи пагорб через який ти зараз переїжав будеш чипляти.

Я тут тільки що вичитиав - "якщо ти ліфтанов машину на Х то колію треба розширяти на 2х".

Тобто з врахуваням твого ліфту (3 см підвіска + 2.5 см коліса) базу треба подовжити на на 11 см. 4 см можна зробити за патентом Айрі, решту можливо за рахунок несіметрчних ресор (ніби в патра такі), але всерівно деякі кроншьейни прйдеться переварити.

Більш радікальний варіант - зрізати дах (і віддати мені :) ), а собі поставити нормальний каркас беззпеки + тент.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення myshketer » Нед липня 29, 2012 10:11

Еще как вариант взять патриот или симбир :lol:
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення MudMax » Нед липня 29, 2012 22:25

якщо відмовитись від ресор, то такій варіант як на фото можливий. Місцем кріпленням ричагів та довжиною карданів можна регулювати довжину бази.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Yalta_biker » Нед липня 29, 2012 23:02

ага, ну-ну... тягу Панара будете ставить или сразу А-рычаг ;)
Правильный ответ - разрезать раму, кузов и нарастить одно и второе. Рессоры в бобике не вынести, ибо некуда и никак (особенно спереди, там рама то не ровная), а бюджет переделки на пружины полностью сопостовим с "продать нах.. и купить нормальный вездеход сразу с дизелем". Тем более для Ореста.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Айри » Нед липня 29, 2012 23:32

Yalta_biker написав:Правильный ответ - разрезать раму, кузов и нарастить одно и второе.
Зачем?
Он же не стреч версию хочет, а в габаритах длины стандартного УАЗа УВЕЛИЧИТЬ углы въезда/съезда.

ТТЗ:
Bobikus написав:...справи наштовхують на думку подовження колісної бази, залишаючи всі інші параметри незмінними.
Тим паче, що у мене перенесені у салон баки, просвіту для збереження прохідності вистачає.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість