Модератор: Модераторы форума
Bobikus написав:Воно рідше ніж треба. З особистого досвіду скажу, що навіть 80w140 часто є надто рідким. Нехай мене поправлять гуру, якщо помилюся, але конструктивно міст УАЗа розрахований на Нігрол, який потім був замінений на ТАД-17. А це густі мастила, які набагато краще тримають ударні навантаження ніж сучасні, розраховані на кпп з мікронними допусками.
В даному випадку можна зробити припущення, що емульсія зносила робочі зони тертя від чого з'явився гул. Враховуючи закладений конструкцією ресурс трансмісії, я би радив таки не поспішати з ремонтом а залити у міст ТАД-17, попередньо зливши Енеос і промивши картер диференціалу. Важливо розуміти, що ТАД-17 повинен мати густу консистенцію навіть при +30, так як міст нагрівається при експлуатації. Річ у тім, що під цією маркою зараз продаються різні мастила.
Також на літній сезон я би рекомендував замінити ТАД-17 на коктейль ТАД-17 та Нігролу для згущення консистенції.
Думаю, це може продовжити беззвучне життя пар ще на кілька років.
Поддерживаю. Как по мне, вой - показание к вскрытию.Индеец написав:а по хорошему--вскрытие и настройка пары
Prolumen написав:Начал мост выть.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість