Надлишковий тиск у мостах

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Yalta_biker » П'ят грудня 23, 2011 23:54

:shock:
Давление увеличивается с каждым метром погружения на 1 атм
те на глубине 1 м давление воды будет составлять 1 атм,на 2 м 2 атм
0,2 это мало,не спасет

:shock: :shock: :shock:
Тоесть на 15 метрах погружения мне бы в компенсатор пришлось вдуть 15 атм чтоб сохранить нулевую плавучесть? Притом с 15 метров вполне допустимо (но не желательно) всплывать "пробкой". Да 15 атм. меня бы на поверхности разорвало к фигам. Да и задохнулся бы... Ну тоесть не задохнулся но смесь (либо воздух) бы кончились на 10-й минуте.
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення дмитрий мдс » Суб грудня 24, 2011 0:58

чтобы мосту оказаться на глубине 1м, водитель должен сидеть на сиденьи по пояс в воде. Если вы не увидели редукционный клапан регулируемый, можно задать сколько надо, лишь бы сальники не выдавило.
... и нет задач не выполнимых, а есть десантные войска ... 0504840272
Аватар користувача
дмитрий мдс
Участник движения
 
Повідомлення: 488
З нами з: Вів березня 08, 2011 9:45
Звідки: Запорожье

Повідомлення Айри » Суб грудня 24, 2011 1:04

Bobikus написав:Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).

А якщо трапляється ситуація (бували випадки), коли стоїть в тракті каталізатор, в ньому руйнується і оплавляється решітка, забиваючи вільний вихід газів. Куди при цьому піде надлишок, якщо не буде редуктора перед входом в сапуни?
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Уазонутый » Суб грудня 24, 2011 9:01

Ой,прошу прощения
каждые 10 м дают прирост в 1 атм
0,2 вполне хватит
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Повідомлення Уазонутый » Суб грудня 24, 2011 9:10

дмитрий мдс написав:чтобы мосту оказаться на глубине 1м, водитель должен сидеть на сиденьи по пояс в воде. Если вы не увидели редукционный клапан регулируемый, можно задать сколько надо, лишь бы сальники не выдавило.

я бывает ныряю чутли не до задержки дыхания(только летом)
редукционные клапана стоят на сброс излишка из агрегатов
правда еще куча всего не дружит с погружениями
генератор,акумулятор,фары,выжимной,приборы,замок зажигания и ,,,,,, пока не_знаю
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Повідомлення Miron » Суб грудня 24, 2011 9:58

дмитрий мдс написав:...дальше на электроклапан и в мосты...


В мосты куда? В сапуны? Или делать ещё отверстия? И тогда что с сапунами?
Единственный путь - неправильный.
Аватар користувача
Miron
Член Клуба ,Основатель клуба
 
Повідомлення: 1551
З нами з: Суб травня 14, 2005 14:09
Звідки: Киев, 25.12.1976

Повідомлення аир болотный » Суб грудня 24, 2011 12:19

Айри написав:
Bobikus написав:Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).

А якщо трапляється ситуація (бували випадки), коли стоїть в тракті каталізатор, в ньому руйнується і оплавляється решітка, забиваючи вільний вихід газів. Куди при цьому піде надлишок, якщо не буде редуктора перед входом в сапуни?


Можна пiсля виходу з труби поставити невеликий ресивер, ну скажемо на пару лiтрiв i в нього провести выходи з сапунiв.
В додаток також можна врiзати туди клапан вiд надлишкового тиску на всяк випадок.
Окрiм того весивер дасть змогу дгладжувати рiзкий перепад тиску мiж агрегатами.
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Повідомлення дмитрий мдс » Суб грудня 24, 2011 17:18

Miron написав:
дмитрий мдс написав:...дальше на электроклапан и в мосты...


В мосты куда? В сапуны? Или делать ещё отверстия? И тогда что с сапунами?

В сапуны
... и нет задач не выполнимых, а есть десантные войска ... 0504840272
Аватар користувача
дмитрий мдс
Участник движения
 
Повідомлення: 488
З нами з: Вів березня 08, 2011 9:45
Звідки: Запорожье

Повідомлення Bobikus » П'ят лютого 17, 2012 15:02

дмитрий мдс написав:собрал систему излишнего давления в мостах
Перед заездом в воду включаю клапан и пока не выключю поддерживает в мостах 0,2атм.
Регулятор давления и клапан купил у дедов на базаре по 30грв. Завтра попробую в действии.


Діма, вітаю, схоже непогана система. Цікавить як працює, чи вже відбулося тестування? Особисто мене у цій системі непокоять два фактори - загроза погруження під воду самого компресора та робота клапана під водою, чи не буде він давати більшого тиску ніж потрібно, якщо зануриться?

Айри написав:
Bobikus написав:Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати.

Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).


А якщо трапляється ситуація (бували випадки), коли стоїть в тракті каталізатор, в ньому руйнується і оплавляється решітка, забиваючи вільний вихід газів. Куди при цьому піде надлишок, якщо не буде редуктора перед входом в сапуни?


Тоді двигун заглохне раніше ніж в мостах створиться критичний для сальників тиск. Причина - мале січення трубки та штуцера, цього забракне для роботи двигуна з забитим катом.

Скоро буду пробувати, заради експерименту піду шляхом приєднання до випускного колектора. Відпишуся після установки.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » Пон липня 30, 2012 17:25

Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Вів липня 31, 2012 19:39

Поставив система працює, поки води в мостах не було.

фото пліз.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Вів липня 31, 2012 20:31

Shurik написав:
Поставив система працює, поки води в мостах не було.

фото пліз.


Поки нема, зроблю коли буду біля бобра.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення аир болотный » Сер серпня 01, 2012 1:21

Bobikus написав:Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.


Правильно я зрозумiв що КПП з РК не пiдеднувалыся до системи? Я запитую до того, що в КПП немае переднйого сальника i можливий потiк вихлопних газiв, це може зашкодити нутрощам, а у мостах таке не можливе.
Танкистом можеш ты не быть, но трактористом быть обязан!
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Повідомлення Bobikus » Сер серпня 01, 2012 9:52

аир болотный написав:
Bobikus написав:Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.


Правильно я зрозумiв що КПП з РК не пiдеднувалыся до системи? Я запитую до того, що в КПП немае переднйого сальника i можливий потiк вихлопних газiв, це може зашкодити нутрощам, а у мостах таке не можливе.


Думав про це, навіть врізав кран в систему, щоби відкривати його лише перед заїздами у воду. Але потім заміряв тиск і помтив, що КПП з РК "продувається" лише при довгих простоях, очевидно, коли вали сухі. Під час їзди завдяки косій насічці на валі створюється масляна плівка, яка не дає газам виходити назовні. Принаймні у кількостях, які можна помітити.

Та і яка там шкода нутрощам, будь-який двигун все життя працює у середовищі картерних газів, як по-суті і є вихлопними.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re:

Повідомлення R@inman » Сер вересня 05, 2012 1:28

Bobikus написав:
аир болотный написав:
Bobikus написав:Поставив система працює, поки води в мостах не було. Дуже важливо у моєму рішенні те, що чим більше занурення тим автоматично зростає тиск в мостах. В наземному режимі тиск ледь помітний. Дим до мостів не доходить, перевіряв. Буду відписуватись за мірою тестування.


Правильно я зрозумiв що КПП з РК не пiдеднувалыся до системи? Я запитую до того, що в КПП немае переднйого сальника i можливий потiк вихлопних газiв, це може зашкодити нутрощам, а у мостах таке не можливе.


Думав про це, навіть врізав кран в систему, щоби відкривати його лише перед заїздами у воду. Але потім заміряв тиск і помтив, що КПП з РК "продувається" лише при довгих простоях, очевидно, коли вали сухі. Під час їзди завдяки косій насічці на валі створюється масляна плівка, яка не дає газам виходити назовні. Принаймні у кількостях, які можна помітити.

Та і яка там шкода нутрощам, будь-який двигун все життя працює у середовищі картерних газів, як по-суті і є вихлопними.

подшипник первичного вала меняем на закрытого типа (со стороны сцепления) и вот вам счастье...
ЛЕБЕДКИ Т-МАХ,DRAGON,COME-UP,WARN,TABOR,ARB,ТАКЕЛАЖ,ХАБЫ AVM-ВСЕ ПО ГУМАННЫМ ЦЕНАМ...
8 098 422 67 9О Киевстар
8 093 896 5I 4I Лайф
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 1 гість