Сторінка 1 з 4

Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 26, 2012 20:56
kot
Поставил дисковые тормоза на все колеса. ВУТ + ГТЦ TOYOTA-HIACE. 2005г.в.
Тормозит отлично, педаль мягкая, доволен всем (почти) .
ВОПРОС:
разгоняюсь до 80 км/ч (дорога грунтовая), резкий тормоз, смотрю тормозной след :
задние колеса идут юзом, передние - нет. (хотя, при вывешенном переднем колесе, и легком нажатии на педаль - колесо не прокрутишь)

Кто-то с таким сталкивался?

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 26, 2012 22:05
аир болотный
Скорее всего неправильное розпределение тормозного усилия между осями, если на всех колёсах стоят робочие цылиндры одинакового усилия то иначе и быть не может. На передней оси тормоза должны быть мощнее на столько чтоб максимально сохранить сцыпление всех колёс при экстренном торможении когда физика передней и задней оси совсем разная.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 26, 2012 22:40
kot
Цилиндры, спереди и сзади - одинаковые.
Есть два мнения :
1.уменьшить сечение заднего контура.
2.уменьшить размер колодок.
ВАШИ СООБРАЖЕНИЯ???

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 26, 2012 22:48
Olexa
kot написав:1.уменьшить сечение заднего контура.

Як на мене, до це до лампочки. Це ж не зменшення перетину циліндра.

kot написав:2.уменьшить размер колодок.

А то й викинути зайві. :-/

А чому не поставити відповідні гальмівні щити та циліндри, як воно і повинно бути?

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 26, 2012 22:53
kot
С 1.согласен
2. не понял

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 26, 2012 22:57
Olexa
kot написав: 2. не понял

Сарказм. :)

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят жовтня 26, 2012 23:01
kot
Я не очень понимаю.
Это шутка?

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Суб жовтня 27, 2012 0:03
аир болотный
Можно на задок родные барабаны вернуть, только наверно проставки мутить надо чтоб колею выровнять.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Суб жовтня 27, 2012 7:10
dewr
Где не читал про дисковые тормоза, все говорят что или все одинаковые но поставить "колдуна" - распределителя давления, или ставить более слабые цилиндры на зад

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Суб жовтня 27, 2012 8:11
Olexa
kot написав:Я не очень понимаю.
Это шутка?

Так, вибач, це жарт, і, видно, невдалий. А ще я пропустив, що гальма вже дискові.

Теж хотів сказати, що для перерозподілу використовується компенсатор гальмівних зусиль, принаймні, на УАЗах з передніми дисковими і без АБС так. З АБС за це, наскільки я розумію, відповідає АБС.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Суб жовтня 27, 2012 8:19
kot
аир болотный написав:Можно на задок родные барабаны вернуть, только наверно проставки мутить надо чтоб колею выровнять.

Выровнять колею не проблема. Обидно вернутся к тому, с чего начали.
А кто скажет, почему на машинах с дисковыми тормозами назад ставятся колодки меньшего размера?
Может уменьшение площади контакта как-то влияет?

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Суб жовтня 27, 2012 9:00
Olexa
При гальмуванні вага перерозподілюється із заднього моста на передній. Відповідно, при однакових гальмах і однаковому тиску в них задні колеса блокуються раніше, бо на них менша вага, а відтак і тиск на поверхню, а відтак і сила тертя. Тому задні гальма роблять в середньому слабшими. Зверни увагу, що диски задніх гальмів нерідко мають менший діаметр — для того ж.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Суб жовтня 27, 2012 18:35
аир болотный
kot написав:
аир болотный написав:Можно на задок родные барабаны вернуть, только наверно проставки мутить надо чтоб колею выровнять.

Выровнять колею не проблема. Обидно вернутся к тому, с чего начали.
А кто скажет, почему на машинах с дисковыми тормозами назад ставятся колодки меньшего размера?
Может уменьшение площади контакта как-то влияет?


Если вернуть барабаны не думаю что качество тормозов ухудшытся, зато прийдёт в норму розпределение усилий, следовательно и проделаная робота не пройдёт зря. Что касается колдуна то я не думаю что это решит проблему именно на козлике потому что здесь нужны розчётные даннные которые получить сложно в нашых условиях, тут цэлое КБ нужно.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Сер жовтня 31, 2012 11:48
Bobikus
Стикався з таким не раз, закономірне явище. І дуже небезпечне в поворотах.

Свого часу багато експериментував, тому можу дати декілька порад.

Почну з того, що точно не допоможе:

Заміна на барабани - барабани ловитимуть ще раніше, за винятком, якщо вони не мокрі. Якщо мокрі - взагалі не ловитимуть. Рекомендую взагалі відмовитись від барабанів в міру їх геморойності та неефективності - вони не здатні гальмувати на швидкості, по-різному кидають колеса в юз, не дають гальмувати на межі юзу, тобто в найефективнішому режимі ітд.

Зміна площі задніх дисків - не допоможе, так як в такому випадку диск лише втратить ефективність і наблизиться за характеристиками до барабану, тобто складніше буде гальмувати на грані юзу - або гальмує слабо або вже непердбачуваний юз.

Зменшення площі колодок - не допоможе, лише швидше стиратимуться.

Встановлення "колдуна" - в УАЗі надто великий хід підвіски для цього, а артикуляція мостів лише ускладнить процес гальмування. Не раджу тратити час.

Встановлення інших суппортів. Є теоретична можливість вгадати правильний розподіл гальмівних зусиль, але ймовірність цього є не ні на краплю не більшою ніж удар блискавки в мою тещу.

Встановлення некерованого регулятора від іномарки - ймовірність вгадати приблизно така як на пункт вище.

Що допоможе:

Встановлення регулятора гальмівних зусиль заднього контура. Декілька порад, яким він повинен бути:

(!) Не просто кран, який звужує прохідність магістралі і тим самим лише робить вигляд корисного девайса. Важливо розуміти, що такий кран, якщо просто частково перекриває магістраль, спочатку викликає недогальмиування контуру, але потім, щомілісекунди, в міру натиску педалі, далі пропускає рідину і в результаті викликається те саме перегальмовування. В практиці це недогальмовування на початку поворота і можливість розвороту машини в його кінці. Тому клапан повинен дозувати не кількість рідини а тиск, причому пропорційно до натиску педалі.

Клапан повинен бути з ручним регулюванням. У нас машини не лише для доріг, а значить, що потрібно декілька режимів, це їзда дорогами, спуск з гірки задом, їзда з причепом, їзда з повним багажником. Для всіх цих режимів потрібна різна пропорція гальмування контурів. Ручне регулювання з салону дозволить зробити цей процес навіть приємним.

Особисто я після довгих експериментів поставив собі такий девайс, регулятор зусиль та гідроручник в одному.:

Зображення

Тепер я можу не лише мати перевагу перед більшістю "барабанними" машинами на дорогах, але і почуваюся супервпевнено в горах. Крім того маю два незалежні ручники, можу гальмувати навіть у випадку пробою переднього контура. А ще на бобіку можу дріфтувати :lol:

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Сер жовтня 31, 2012 21:51
kot
Ручник понятно, а как он работает как регулятор давления?