Сторінка 1 з 1

Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: Чет травня 09, 2013 20:44
johny
Розбито місце під шкворінь, у поворотному кулаці. Чи є якісь варіанти крім заміни корпуса ? ( військовий міст )

Re: Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: Чет травня 09, 2013 22:48
Лёха 31512
Не знаю як за вояки, в мене мости колгоспні. На одному шарнірі місця під шкворінь прослаблені безбожно. На кулі -0,2, на кулаці -0,3 мм. Узяв нові шкворні, але не штатні, а ті що на шаріках, наварив на них посадочні місця. Наварював електродом 2 мм, варив не безперервно, а ставив цятки ода коло однієї. На старому шкворні спочатку потренувався. Потім обідрав на наждаку і став підганяти по місцю напільником. З краю зняв трохи на конус, встромив, пристукнув молотком, вибив. На шкворні лишаються відтиски, по ним видно де пиляти далі. І так потихеньку підпилював, доки шкворінь повністю тугенькою не увійшов. Майже цілий день проморочився, але нового шарніра не прийшлось купляти і років зо три вже проїздив.

Re: Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: Чет травня 09, 2013 22:55
johny
Лёха 31512 написав:Не знаю як за вояки, в мене мости колгоспні. На одному шарнірі місця під шкворінь прослаблені безбожно. На кулі -0,2, на кулаці -0,3 мм. Узяв нові шкворні, але не штатні, а ті що на шаріках, наварив на них посадочні місця. Наварював електродом 2 мм, варив не безперервно, а ставив цятки ода коло однієї. На старому шкворні спочатку потренувався. Потім обідрав на наждаку і став підганяти по місцю напільником. З краю зняв трохи на конус, встромив, пристукнув молотком, вибив. На шкворні лишаються відтиски, по ним видно де пиляти далі. І так потихеньку підпилював, доки шкворінь повністю тугенькою не увійшов. Майже цілий день проморочився, але нового шарніра не прийшлось купляти і років зо три вже проїздив.


Дякую за пораду, а на рахунок підшипнекових такий варіант пройде ?

Re: Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: Чет травня 09, 2013 23:44
Айри
johny написав:Розбито місце під шкворінь, у поворотному кулаці.
А фото?

Re: Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: Чет травня 09, 2013 23:58
johny
Фотки немає ( розбито як яйце ), якщо ставити втулки їх можна розвернути на місці не розбираючи кулак?

Re: Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: П'ят травня 10, 2013 0:15
Лёха 31512
johny написав: Дякую за пораду, а на рахунок підшипнекових такий варіант пройде ?

Ні, не пройде. По перше, там у деталі шкворня, де зовнішня обійма підшипника стоїть, стінка дуже тонка і їі при наварюванні потягне і скрутить у дулю. А подруге - підганяння напільником ніяк не дасть співвісності зовнішньої та внутрішньої обійм конічного підшипника, і кірдик йому прийде дуже швидко. А шаріковому шкворню та співвісність до сраки, бо шарік круглий з усіх боків, сам своє місце знайде, хоч як того шкворня не перекоси.

Re: Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: П'ят травня 10, 2013 0:28
johny
Лёха 31512 написав:
johny написав: Дякую за пораду, а на рахунок підшипнекових такий варіант пройде ?

Ні, не пройде. По перше, там у деталі шкворня, де зовнішня обійма підшипника стоїть, стінка дуже тонка і їі при наварюванні потягне і скрутить у дулю. А подруге - підганяння напільником ніяк не дасть співвісності зовнішньої та внутрішньої обійм конічного підшипника, і кірдик йому прийде дуже швидко. А шаріковому шкворню та співвісність до сраки, бо шарік круглий з усіх боків, сам своє місце знайде, хоч як того шкворня не перекоси.


Чи важко встановити шаріковий ? Як там з регулюванням? Дякую!

Re: Розбито місце під шкворінь

ПовідомленняДодано: П'ят травня 10, 2013 3:30
Лёха 31512
johny написав:Чи важко встановити шаріковий ? Як там з регулюванням? Дякую!

Та нічого там важкого немає, особливо у порівнянні з розвертанням штатних втулок. Встромляєш деталі на місце, прокладками регулюєш аби кулак більш-менш співвісно з великою кулею був і повертався туго. Підтягувати іноді треба - викидаєш зайві прокладки, а як викидати нічого - можна всередину п'ятаки з жерстяних банок від імпортного кохве підкласти. Нижній шкворінь швидше розбиває, воно там по слідах тертя ущільнювача по великій кулі зразу зрозуміло, куди підкладати. Я десь 2-3 рази на рік регулюю, але то вже думаю, хто як їздить.