К чему приводит выбивание раздатки

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

К чему приводит выбивание раздатки

Повідомлення Панда » Чет травня 16, 2013 9:44

Bobikus написав:В таких випадках хочеться розуміти чи силовий бампер врятував 2 життя чи навпаки погубив 2 інші...

P.S. Щоб не виглядати флудером фото з позавчорашнього дтп, свідком якого я став і наслідками якого довелося зайнятись. Потрійний оверкіль, всі вижили, щоправда мені довелось зійти з маршруту КК2013.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення


Оресте, а можна опис подій?
Як це сталось на такому схилі, яка причина?
Роздивляюсь фото й не можу зрозуміти що сталось, не дуже бачу слідів заносу, чи то швидкість, чи то ліфтінг.
Цікавлюсь щоб не наступіти на тіж граблі.
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Bobikus » Чет травня 16, 2013 19:56

Панда написав:Оресте, а можна опис подій?
Як це сталось на такому схилі, яка причина?

Слава, причина та, що і практично завжди - вибивання роздатки+барабанні гальма. Ніби є і роздатка і гальма, але на критичних підйомах роздатка, як правило, вибиває, а наслідком цього знову ж таки, як правило, є меганатискання на педаль гальма як на останню спробу зупинити машину на спуску. Логічно, що в такій ситуації барабанні спрацьовують не відразу (бо барабанні) і водій підсвідомо тисне педаль, втискаючись в спинку зі всією силою. Відомо, що на барабанних гальмах це є гарантованою причиною протискання манжети одного з чотирьох гальмівних циліндрів, відтак витікання рідини тобто втрати гальмів. Саме це тут і відбулося і думаю, що не правильно винити водія в тому що він перетиснув педаль, в таких випадках працює підсвідомість, знаю по собі, педаль просто автоматично втискається п'яткою з силою, якої, здається раніше не мав. Далы водій зробив правильне рішення, розвернув машину щоби покласти на бік, бо знизу було ще півкілометра спуску. Три перевороти і чудом УАЗ зупинився на колесах. Довго думали чому зупинився, найімовірніша версія - відлетів дах, на якому залишився весь баласт з салону - ключі, запчастини, інструмент. Це очевидно знизило центр ваги (змістило його) що зупинило подальше перевертання. Хлопці знімали це на відео, думаю, скоро в Ютюбі з'явиться. Я не знімав з двох причин - рука не піднялася і друга - кричав у весь голос на екіпаж Волинянки (так, тієї, що плавала на Перевалі Бобікуса) щоби вони притримувались правил підйому по черзі, бо вони обігнали колону, що очікувала піднімання горезвісного УАЗа і їхали прямо під нього.

Тому висновок один - роздатка повинна бути завжди справною а в перспективі гальма поміняні на дискові.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Панда » П'ят травня 17, 2013 8:30

Bobikus написав:... вибивання роздатки+барабанні гальма....

Bobikus написав:Тому висновок один - роздатка повинна бути завжди справною а в перспективі гальма поміняні на дискові.

Про гальма це зрозуміло та очевидно. На собі відчув... - тормозишь, а УАЗка їде, потіешь одразу й богато всюди ...:) Причина - манжети у цилінтрах та не підведені колодкі :(
А ось з роздаткою я не зрозумів.
Собі так думаю - вибило раздатку, і ? - зменьшило тягу за рахунок відсутності понижаючої, при цьому передній міст залишаеться включеним та відпрацьовую своє??? Мені так здається.
На собі відчував приблизно таке: зима, слизька "дорога" без переднього маста їхати зовсім :( машина майже не керована, да ще на моїй ризині :), їду на третій, передній міст та понижайка-включені, - вибиває раздатку, тяга падає, швидкість падає, машину починає трошкі заносити, але вона залишається керованою. Правда на гальма не тиснув.
Як для мене, то гірше коли вібиваеє передачу, особливо коли їдешь вниз. Зробив таку помилку один раз та спробувал машину відпустити в накат..., вибило передачу і "двигун працює але нічого не крутить :)... вибачте - провітрював салон :) добре що дах тентованих у дирочку :lol:
Жарти жартами, але поясніть: У чому прикол з роздаткою, де тут фізика разом з механікою та динамікою?
Дякую!
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Voditel » П'ят травня 17, 2013 9:53

Панда написав:Собі так думаю - вибило раздатку, і ? - зменьшило тягу за рахунок відсутності понижаючої, при цьому передній міст залишаеться включеним та відпрацьовую своє??? Мені так здається.


А в какое положение выбивает РК с пониженной? Ответ в нейтраль...
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Панда » П'ят травня 17, 2013 10:07

Voditel написав:
Панда написав:Собі так думаю - вибило раздатку, і ? - зменьшило тягу за рахунок відсутності понижаючої, при цьому передній міст залишаеться включеним та відпрацьовую своє??? Мені так здається.

А в какое положение выбивает РК с пониженной? Ответ в нейтраль...

Андрей, это понятно и так, что в нейтраль (в положение, когда можно пользоваться отбором мощности и приблудой-лебедкой если установлена), а не выключает вообще.
Вопрос был в:
Bobikus написав:
Панда написав:Оресте, а можна опис подій?
Як це сталось на такому схилі, яка причина?
Слава, причина та, що і практично завжди - вибивання роздатки+барабанні гальма. Ніби є і роздатка і гальма, але на критичних підйомах роздатка, як правило, вибиває, а наслідком цього знову ж таки, як правило, є меганатискання на педаль гальма як на останню спробу зупинити машину на спуску.

Панда написав:А ось з роздаткою я не зрозумів.
Собі так думаю - вибило раздатку, і ? - зменьшило тягу за рахунок відсутності понижаючої, при цьому передній міст залишаеться включеним та відпрацьовую своє??? Мені так здається.

Это типа как спускаться на первой с включенным передком и не трогая ни тормоза ни газюльку.
Просветите не опытного, где ошибаюсь.
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Саид » П'ят травня 17, 2013 10:17

Слав, нейтраль... не, не так, НЕЙТРАЛЬ! И пофиг, что там включено на коробке! Иначе выражаясь,
Панда написав:...выключает вообще...

Короче, попробуй сам. :)
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Olexa » П'ят травня 17, 2013 10:43

Панда, понижена передача діє і на передній міст теж. ;) Відповідно, нейтраль — це нейтраль і для переднього моста теж, і нічого він не відпрацьовує.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Панда » П'ят травня 17, 2013 10:46

Саид написав:Короче, попробуй сам. :)

Саша, а на твоей можно попробовать, заодно опытом поделишься с новичком :roll: :oops:

Спасибо братья УАЗоводы, другого от Вас не дождешься :lol: :lol: :lol:
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Саид » П'ят травня 17, 2013 10:49

Панда написав:Саша, а на твоей можно попробовать, заодно опытом поделишься с новичком :roll: :oops:


Да без проблем! В этом ничего страшного нет, пока на одном месте или по прямой, но для общего понимания сильно полезно.
UPD: Я, кстати, зимой в морозы так коробку иногда пытался греть - раздатку в нейтраль, на коробке 4-ю, перекурил, поехал.
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Панда » П'ят травня 17, 2013 14:44

Саид написав:/// нейтраль... не, не так, НЕЙТРАЛЬ! И пофиг, что там включено на коробке!

И зад идет сам по себе, обгоняя передок :(
Упс... :(
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Olexa » П'ят травня 17, 2013 14:53

Панда написав:
Саид написав:/// нейтраль... не, не так, НЕЙТРАЛЬ! И пофиг, что там включено на коробке!

И зад идет сам по себе, обгоняя передок :(
Упс... :(

Зад і перед зчеплені між собою, але відчеплені від двигуна. Двигун не може гальмувати машину, вона котиться. Потрібно гальмувати гальмами.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Саид » П'ят травня 17, 2013 15:17

Панда написав:И зад идет сам по себе, обгоняя передок :(
Упс... :(

Славка, ты слово "нейтраль" правильно понимаешь? В коробке у тебя нейтральное положение есть?
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Панда » П'ят травня 17, 2013 15:30

Olexa написав:... Потрібно гальмувати гальмами.

Сие я и имею сказать. Не так написал (ставьте правильно ударения в слове написал :)
С учетом того, как написал Орес, то задние тормоза не работали...
Это так в кавычках "зад обгонять перед".
Отсутствие тормозов на задке :) почувствовал в прошлом году тута 49.790262 30.923338. Там что-то в виде прохода, осенью очень весело. Тормозить, а нету :) передок схватил, а зад как ехал, так и ехал куда ему захотелось. Газ бросил, но поздно, рулем в начале сработал не правильно, меня закинуло на стену с уклоном больше 70 градусов :). от переворота спасло чудо или правильно вывернутые колеса в время заскока на стену
Тот кто ехал за мной, сказал, что было красиво и эффектно, а я проветривал машину :) :oops:
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Панда » П'ят травня 17, 2013 15:41

Саид написав:
Панда написав:И зад идет сам по себе, обгоняя передок :(
Упс... :(

Славка, ты слово "нейтраль" правильно понимаешь? В коробке у тебя нейтральное положение есть?

Нет нету, хотя надо глянуть :) может гдет-то завалялась нейтраль в КПП и в РК. Сегодня погляжу :)
Саша, может мы про разное думаем. Ты про КПП, а я про РК?
Bobikus написав:...Слава, причина та, що і практично завжди - вибивання роздатки+барабанні гальма.

Если КПП в нейтрали, тут все понятно даже мне новичку. Двиг не крутит вообще ничего кроме вентилятора.

Я понять пытаюсь понять когда РК в нейтрали, т.е. рычаг понижайки в среднем положении, и передок включен.

Вообщем, я уже потерялся :(

А может виной всему лиф подвески+кузова?
Зображення
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аварии с участием УАЗов

Повідомлення Саид » П'ят травня 17, 2013 15:59

Панда написав: Ты про КПП, а я про РК?

Нейтраль - слово универсальное, если оно в коробке "нейтраль", то в РК оно таки тоже "нейтраль". :)
Панда написав:Я понять пытаюсь понять когда РК в нейтрали, т.е. рычаг понижайки в среднем положении, и передок включен.

И что? Если в РК включена нейтраль, то двигатель "отсоединен" от трансмиссии, двигателем нельзя ни разогнать машину, ни затормозить.
Вот если ты катишься накатом и начнешь газовать, то что будет? Правильно, ничего, машина не ускорится. Так и с нейтралью на РК - пофиг, что у тебя подключен передний мост, как ты газуешь и какая передача у тебя на КПП - трансмиссия в нейтрали.
А теперь представь, что в этот момент машина стоит на 40-ка градусной горке мордой кверху. Только что ехал, и вдруг - бах (довольно громко, кстати) - и машина покатилась назад. Что делать? По тормозам. Но цилиндры в барабанных тормозах имеют свойство "продавливаться". И тормозов - тоже ёк. Результат - выше...
P.S. Или ты меня просто тролишь? :D
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість