Панда написав:На мой взгляд приваривать демпфер не очень хорошо, т.к. теряется возможность регулировки развала.
По-перше, розвал в УАЗах не регулюється. Регулюється сходження.
По-друге, регулюється воно в межах міліметрів, а демпфер
не намагається повернутися в центральне положеня (якщо він без пружини), він просто демпфує смикання туди-сюди. Тому, наскільки я розумію, супер-пупер точності при встановленні кронштейнів демпфера не потрібно. Головне — не обмежити собі радіус повороту в один з боків.
Панда написав:Теперь по самому креплению. В каком положении должен крепиться демпфер для получения одинаковых значений право-лево при вывороте колес
Ну як, в середньому положенні штока при прямому положенні колес — хіба це не очевидно?
Інакше ризикуєш обмежити радіус повороту в якийсь з боків.
Панда написав:и в какой части относительно центра (моста/тяги) предпочтительно устанавливать демпфер?
На ресорних — не знаю. Дивись, щоби демпфер не заважав при крайніх вивертаннях керма, щоби він не ловив на себе всі камені знизу і спереду, і щоби його не било сошкою чи короткою тягою при пробиванні підвіски зверху.
Панда написав:Алексей, а можно уточнить по поводу установки штоком в верх и собирания воды зимой?
Правильно (вода з-під пиловика виливатиметься):
- Правильний кут встановлення демпфера
- shock_right.jpg (4.11 Кб) Переглянуто 8438 разів
Не правильно (вода в пиловику збиратиметься, замерзатиме, обмежуватиме хід, відриватиме пиловик):
- Неправильний кут встановлення демпфера
- shock_wrong.jpg (4.06 Кб) Переглянуто 8438 разів
А взагалі-то він в тебе буде майже горизонтально.