Демпфер

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Re: Демпфер

Повідомлення Olexa » Сер червня 05, 2013 21:57

Панда написав:Для меня вопрос - в чем прикол между креплением между мостом и двумя приблудами. Понять хочеся.

Де джерело того, що ми хочемо демпфувати? На колесах, це вони вдаряються у перешкоди. Де найближче це демпфувати? На тязі між колесами. І від ходів підвіски це місце не залежить.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Демпфер

Повідомлення Bobikus » Сер червня 05, 2013 23:06

Слава, я вже пояснив :) Ок, спробую ще раз.

Коли демпфер кріпиться між рамою і будь-яким поворотним механізмом (тяга одна чи інша) : відбувається такий ефект - машина заїжджає в яму, ресори стискаються і міст з усіма поворотними тягами наближається до кузова. А тепер згадаємо, що у нас між кузовом і мостом крім ресор? Правильно, демпфер. А що потрібно робити демферу? Правильно, впиратися стисненню (він же стоїть під кутом, не горизонтально. Навіть якщо встановити горизонтально то при стисненні підвіски з'явиться той самий кут). Як він може впертись в описаній ситуації? Правильно, двома шляхами - або стиснутись (розтиснутись) як амортизатор або знайти легший спосіб, наприклад повернути колесо. Отже виходить, що так закріплений демфер на ямах постійно хоче повертати колесами. Заїхав в яму, машина їде ліворуч, виїхав з ями - праворуч. А уяви тепер бруківку з поворотами ліворуч-праворуч з частотою в 100 герц. А руки водія після 10 км такої їзди? А стан механізмів після 100 поворотів на 100 метрів? Може я трішки перебільшую для наглядності і замість 100 метрів треба брати 100 км, але фактично від цього нічого не змінюється, демфер в такому кріпленні буде підрулювати на ямах зношуючи підвіску, денервуючи водія а на слизькому ще і викликаючи передчасні заноси передньої осі.

Коли демпфер стоїть між мостом і тягою, то він на ямах гуляє разом з ними і в принципі не може повернути коліс від ями, працює лише тоді коли тяга зміщується відносно моста у горизонтальній площині, тобто при повороті керма до коліс. У першому ж випадку при поворотах та на ямах, тобто при вертикальному зміщенні моста і горизонтальному. Не знаю як пояснити ще, якщо не зрозумієш цього разу то вихід один - купуй пляшку і бери вихідний :)

Olexa, як тобі відчуття після встановлення демфера?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Демпфер

Повідомлення klark » Сер червня 05, 2013 23:49

У меня стоит демфер - "мост-тонкая рулевая тяга".

Стало намного комфортнее, но периодически, во время езды, ловлю себя на мысли, что "вот эту вот ямку", без демпфера, я бы проехал намного аккуратнее. :D
Он дает какое то чувство вседозволенности, что ли... Хотя слышу и умом понимаю, насколько жестко все отрабатывает подвеска. :(
klark
Участник форума
 
Повідомлення: 158
З нами з: Вів червня 26, 2012 18:39
Звідки: Киев

Re: Демпфер

Повідомлення Olexa » Чет червня 06, 2013 8:29

Bobikus написав:Olexa, як тобі відчуття після встановлення демфера?

З кутом Кастора 6-7° шиммі практично не з’являється, якщо немає явних люфтів у механізмах, або явно криво зношеної гуми.
А завдяки збільшеному куту Кастора машина значно краще тримає пряму на асфальті, не треба її ловити після проїзду нерівностей.
А так в мене гідропідсилювач, і він і сам не дає керму бити по руках при наїзді на перешкоди.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Демпфер

Повідомлення Панда » Чет червня 06, 2013 9:26

Bobikus написав:Коли демпфер кріпиться між рамою і будь-яким поворотним механізмом (тяга одна чи інша)

Орест, не внимательно ты читал :) я выше написал что тяга-рама - понятно.
Bobikus написав:Коли демпфер стоїть між мостом і тягою,

Ну блин, видать мы не понимаем друг друга :(
Попробую еще раз.
Сам процесс тяга-рама понятен. Орест, Леша, вы говорите о тяге не акцентируя внимание на какую. А я четко задавал вопрос
Панда написав:Почему демфер крепится на тягу рулевой трапеции, а не на тягу сошки рулевого? (толстая изогнутая и тонкая прямая, но обе тяги )

Как пример -
klark написав:У меня стоит демфер - "мост-тонкая рулевая тяга"
и как показывает Гугл, такой способ не одинок в разных вариациях.
Единственное, что я для себя пока вижу в мост-тонкая рулевая тяга, так это непонятки с возвращением колес, хотя ту было бы приятно получить эффект возврата колес после поворота. И конечно работу демпфера при таком креплении, если рассматривать артикуляцию моста относительно рамы.
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Демпфер

Повідомлення Olexa » Чет червня 06, 2013 14:39

Панда написав:Орест, Леша, вы говорите о тяге не акцентируя внимание на какую.

Панда, це ти не уважно читав:
Olexa написав:На тязі між колесами.

Не поспішай, коли читаєш. :)

Доречі, якщо демпфер встановлюється не зовсім горизонтально, то ставити його треба штоком вгору. Інакше взимку в ньому збирається вода, замерзає, і обмежує поворот в один з боків. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Демпфер

Повідомлення Панда » Чет червня 06, 2013 15:08

Панда"Как пример - [quote="klark написав:У меня стоит демфер - "мост-тонкая рулевая тяга"
и как показывает Гугл, такой способ не одинок в разных вариациях.
Единственное, что я для себя пока вижу при мост-тонкая рулевая тяга, так это возвращением колес "в исходную" после их поворота. И конечно работу демпфера при таком креплении, если рассматривать артикуляцию моста относительно рамы.[/quote]
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Демпфер

Повідомлення Bobikus » Чет червня 06, 2013 15:58

Панда написав:Сам процесс тяга-рама понятен. Орест, Леша, вы говорите о тяге не акцентируя внимание на какую. А я четко задавал вопрос
Панда написав:Почему демфер крепится на тягу рулевой трапеции, а не на тягу сошки рулевого? (толстая изогнутая и тонкая прямая, но обе тяги )
Слава, ця тяга з'єднана з кузовом через сошку а значить теж гуляє разом з кузовом і викликає такий же ефект, який я описував вище. Тобто точніше кажучи, вона з'єднює сошку і міст, тобто гуляє наполовину з кузовом і наполовину з мостом, відповідно для такої справи не годиться. Єдине правильне рішення - довга тяга, вона ж трапеція, вона ж зігнута тяга, вона ж товста тяга+міст. Коротка тяга буде підрулювати демфером у випадку його кріплення як до моста так і до кузова. Ферштейн?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Демпфер

Повідомлення Панда » Чет червня 06, 2013 17:31

Ферштейн :)
Но народ же как-то ездить :)
И уже отвлеченно помыслить:- интересно еще для понимания процесса разобраться что будет с креплением мост-тонкая тяга при хорошей артикуляции моста или на хорошей диагонали. Пока сидел рисовал на бумаге, так увидел, что в некоторых положениях моста относительно рамы, демпфер должно или вообще оборвать/скрутить в дулю или погнуть тягу :)
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Демпфер

Повідомлення Bobikus » Чет червня 06, 2013 18:12

Панда написав:Ферштейн :) ... увидел, что в некоторых положениях моста относительно рамы, демпфер должно или вообще оборвать/скрутить в дулю или погнуть тягу :)
Урррааа!!!! :D
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Демпфер

Повідомлення Панда » Чет червня 06, 2013 21:00

Практика, это хорошо.
Но иногда понимание процесса дает больше :)
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Демпфер

Повідомлення Панда » П'ят червня 07, 2013 8:52

С теорией разобрались, теперь перейдем к практике.
На мой взгляд приваривать демпфер не очень хорошо, т.к. теряется возможность регулировки развала. Похоже тут нужны только резьбовые крепления.
Теперь по самому креплению. В каком положении должен крепиться демпфер для получения одинаковых значений право-лево при вывороте колес и в какой части относительно центра (моста/тяги) предпочтительно устанавливать демпфер?
Алексей, а можно уточнить по поводу установки штоком в верх и собирания воды зимой?
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Демпфер

Повідомлення Olexa » П'ят червня 07, 2013 21:58

Панда написав:На мой взгляд приваривать демпфер не очень хорошо, т.к. теряется возможность регулировки развала.

По-перше, розвал в УАЗах не регулюється. Регулюється сходження.

По-друге, регулюється воно в межах міліметрів, а демпфер не намагається повернутися в центральне положеня (якщо він без пружини), він просто демпфує смикання туди-сюди. Тому, наскільки я розумію, супер-пупер точності при встановленні кронштейнів демпфера не потрібно. Головне — не обмежити собі радіус повороту в один з боків. :)

Панда написав:Теперь по самому креплению. В каком положении должен крепиться демпфер для получения одинаковых значений право-лево при вывороте колес

Ну як, в середньому положенні штока при прямому положенні колес — хіба це не очевидно? :) Інакше ризикуєш обмежити радіус повороту в якийсь з боків.

Панда написав:и в какой части относительно центра (моста/тяги) предпочтительно устанавливать демпфер?

На ресорних — не знаю. Дивись, щоби демпфер не заважав при крайніх вивертаннях керма, щоби він не ловив на себе всі камені знизу і спереду, і щоби його не било сошкою чи короткою тягою при пробиванні підвіски зверху.

Панда написав:Алексей, а можно уточнить по поводу установки штоком в верх и собирания воды зимой?

Правильно (вода з-під пиловика виливатиметься):
shock_right.jpg
Правильний кут встановлення демпфера
shock_right.jpg (4.11 Кб) Переглянуто 8438 разів

Не правильно (вода в пиловику збиратиметься, замерзатиме, обмежуватиме хід, відриватиме пиловик):
shock_wrong.jpg
Неправильний кут встановлення демпфера
shock_wrong.jpg (4.06 Кб) Переглянуто 8438 разів

А взагалі-то він в тебе буде майже горизонтально. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Демпфер

Повідомлення shpion » П'ят червня 07, 2013 23:54

На уазбуке где-то были фотки крепления. Все предельно просто на тимкен. С одной стороны кронштейн крепиться на два болта, которыми половинки стягиваются. С другой хомутами охватывается тяга. Ничего нигде варить не нужно, ну кроме самих кронштейнов.
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: Демпфер

Повідомлення klark » Пон червня 10, 2013 12:12

Приношу свои извинения за то, что перепутал и ввел в залуждение :(
Демпфер стоит - мост - толстая рулевая тяга.
klark
Участник форума
 
Повідомлення: 158
З нами з: Вів червня 26, 2012 18:39
Звідки: Киев

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість

cron