Мой опыт разварки дисков

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Вів січня 28, 2014 11:43

Как я разваривал диски, ссылка на альбом
http://foto.mail.ru/mail/borrodach/682/692.html
Заготовки, расточеный диск и вальцованая вставка из полосы 1017х4мм.
Зображення
Приспособа из волговской полуоси
Зображення
Поэтапная сварка
Зображення
Зображення
Зображення
Итог
Зображення
Зображення
Теперь можно и продать
Зображення
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Bobikus » Вів січня 28, 2014 12:15

Тобто завдяки розварці змінилась ширина диска але не не змінився виліт. Цікавить для чого це, яка користь з такої роботи?.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Student » Вів січня 28, 2014 12:39

Без камеры диски держат давление?
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3785
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення hellcat » Вів січня 28, 2014 12:47

Bobikus написав:Тобто завдяки розварці змінилась ширина диска але не не змінився виліт. Цікавить для чого це, яка користь з такої роботи?.


Оресте, змінився ж виліт :) ближче до нуля, або навіть в мінус, залежить від розмірів кільця.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Вів січня 28, 2014 14:17

Читаем теорию. +ЕТ уменьшается на половину ширины вставки. При вставке 45, получаем вылет -1, ширину 8,3"
Есть другой проект, под любое ЕТ, добавляем ширину и сдвигаем привальный диск по нужное ЕТ
Да, давление должны держать, сварка полуавтоматом, но я не проверял, резина под камеры, поэтому одел камеры.
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Bobikus » Вів січня 28, 2014 14:46

hellcat написав:
Bobikus написав:Тобто завдяки розварці змінилась ширина диска але не не змінився виліт. Цікавить для чого це, яка користь з такої роботи?.


Оресте, змінився ж виліт :) ближче до нуля, або навіть в мінус, залежить від розмірів кільця.


Так, перепрошую не чітко висловився. Мав на увазі питання, чому змінено ширину а не чистий виліт бз її зміни, це ж важчий процес ніж просто змінити виліт розварками, змінивши точки кріпленн ободу до основи диска, адже роботи зроблено більше ніж у "стандартній" розварці, коли просто змінюється виліт.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення shpion » Вів січня 28, 2014 15:33

Это как раз и есть стандартная разварка, а то, о чем Вы говорите, называют в народе "перевертыш". Разварка делается для установки широкой резины.
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Вів січня 28, 2014 17:01

Я уже писал по второму методу, со смещением плоскости прилегания, могу сделать ширину вставкой полосы до 10", ну и вылет т.е. ЕТ в разумных пределах в "-".
С перевертышами без увеличения ширины, намного проще.
Диски бывают с точечной сваркой , по 3 точки на лепесток и с электросваркой, где каждый лепесток приварен. Высверливаем, ( вырезаем ) выбиваем, переворачиваем, центруем, привариваем.
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Ziro-cool » Сер січня 29, 2014 20:42

не бачу великого толку з такої роботи?,

мат частину ви явно не вчили, ібо виліт ваших дисків дуже незначно змінився, і то тілько по зовн борту, з чого толку нема. :D

читаєм на хлопський розум шо таке виліт:
http://svitohlyad.com.ua/avtomobili/sch ... lit-dyska/

змінилась строго ширина, хоча це теж немаловажно,

треба було диски перевернути а тоді розварили,
о, тоді би був макс ефект,
Востаннє редагувалось Ziro-cool в Сер січня 29, 2014 20:50, всього редагувалось 1 раз.
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 583
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Ziro-cool » Сер січня 29, 2014 20:46

ага і ше:

з таким варіантом "розварки" без зміни вильоту,
широкі колеса просто так не поставляться, ібо будуть впиратися в раму,

а поміяєте виліт і встануть. думаю це і так всім ясно,
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 583
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Сер січня 29, 2014 20:51

Хлопський разум треба повчіти.
Виліт ( ЕТ) це велечина між площіною середени диску та площіною прилігання. Вд того яка вона буде "-" чі "+" і кажуть який влет. Раз ширина більша ніж була то і ЕТ змінюється, чі не так :?:
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Сер січня 29, 2014 20:53

додатково вмвчвєм
http://shinteh.com.ua/shinnyy-kalkulyator
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Сер січня 29, 2014 20:56

050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Ziro-cool » Сер січня 29, 2014 20:59

так, але лише в половину, і тільки в напрямку зовн борту, а потрібно в сторону внутрішнього, або хоча б пів-на-пів,

калькулятор знаєм, користувались фомулами для обчислення коли ше калькулятора і не чули...... :lol:
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 583
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Ziro-cool » Сер січня 29, 2014 21:02

теорія всюди та сама.

а толку ноль,
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 583
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron