Ignat написав:Спасибо Student за подсказку, эти темы я читал...
цитата из второй ветки:
"Аналогично. Ездил много на шариках, вылазят все выше изложенные проблемы. На подшипниках не пробовал по причине не доверия к толщине 17 мм. Еще один недостаток (недоработка)шариковых ,непродавка смазки между шариком и чашкой."
насколько я понял, шарик выбивает посадочное место под него в чашке...
а где то, помоему на российском форуме, вычитал что подшипник работает хорошо только, когда вращается, а в шкворнях угол вращения очень даже ограничен, и поэтому тоже идет выработка в нагруженых плоскостях... Вот почему и спрашиваю.??? Может кто сталкивался и с теми и с другими шкворнями на практике???
Все правильно. Через маленьку площу доторку і сильні навантаження як в кулькових так і в підшипникових шкворнях вибивається посадкова площина (обойма у випадку підшипника). Мій досвід експлуатації машини на великих колесах в гірських умовах показує таку практику:
кулькові шкворні - термін служби 1 рік
підшипникові - 6 місяців
рідні втулочні - 2 роки (на перших мостах) нещодавно поставив такі ж на нові мости, поки надалі тестую.
Досвід мого механіка, який проїхав на буханіці понад 400 тис км за 20 років, у 99% це асфальт і місто, колеса рідні:
кулькові шкворні - термін служби до заміни 20 000 км
підшипникові - термін служби до заміни - 6000 км
рідні втулочні - термін служби до заміни 104 000 км.
У втулочних також є свій мінус - вони дифіцитні, а все, що можна знайти на базарах - китайські підробки з м'якого металу. Також дифіцитними є рідні опорні шайби шкворнів, з заводу вони йшли з баббітовим покриттям, все, що продається зараз - звичайна сталь (?) з насічкою.