Вопрос по шприцовке шкворней

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення BigYok » Чет березня 15, 2007 11:38

Через верхнюю масленку идет смазка всего поворотника. Я запихнул 400-500 грамм, а сколько правильно до сих пор не знаю :(
Аватар користувача
BigYok
Участник движения
 
Повідомлення: 537
З нами з: Чет жовтня 13, 2005 12:38
Звідки: Чернигов

Re: Вопрос по шприцовке шкворней

Повідомлення Surveyor » Чет березня 15, 2007 12:11

Olexa написав:По Спайсерах пишуть, що по 450 грамів, і що змащується через оливниці верхніх шворенів. По колгоспах те саме, тільки по 500 граммів. Також пишуть, що при перебільшенні кількости мастило може опинитись у картері моста, де йому не місце.

По шприцах з'ясував наступне.

......
......
По мастилу я б для себе зупинився на МС-1000 (рекомендували на УАЗбуці).

Підкажіть, де все це краще купувати, якщо не на ринку? Питав про шприци, наприклад, в АТЛ та Верхньому Валу, зробили круглі очі.


Треба в ФАК включати ІМХО :)
Добудеш волю – заслужиш небо! (с) І.Сірко
Аватар користувача
Surveyor
Участник движения
 
Повідомлення: 273
З нами з: Чет квітня 13, 2006 18:55
Звідки: Киев/Ирпень (27.09.1974)

Re: Вопрос по шприцовке шкворней

Повідомлення ast » Чет березня 15, 2007 12:36

Surveyor написав:Треба в ФАК включати ІМХО :)
Згоден! А хто зробить ФАК? :wink:
ast
Участник движения
 
Повідомлення: 3638
З нами з: Суб жовтня 29, 2005 20:44
Звідки: Киев

Повідомлення Surveyor » Чет березня 15, 2007 13:16

:roll: не питай про таке. бо тема заглохне! :oops: :lol:
Добудеш волю – заслужиш небо! (с) І.Сірко
Аватар користувача
Surveyor
Участник движения
 
Повідомлення: 273
З нами з: Чет квітня 13, 2006 18:55
Звідки: Киев/Ирпень (27.09.1974)

Повідомлення Вовчок » Чет березня 15, 2007 14:32

Вовчок написав:Сьогодні сфотографую і покажу.

Після написаного Оlexa нема для чого "фоткати" і взагалі колупати нігтем своє прізвище на цьому постаменті... :cry:
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Повідомлення ast » Чет березня 15, 2007 14:38

Surveyor написав::roll: не питай про таке. бо тема заглохне! :oops: :lol:
Пробачте :D
ast
Участник движения
 
Повідомлення: 3638
З нами з: Суб жовтня 29, 2005 20:44
Звідки: Киев

Повідомлення BigYok » П'ят березня 16, 2007 11:03

Спасибо за инфу, значить я правильно сделал что остановился на 400-500 :) правда больше б наверно и не впихнул 8)
Аватар користувача
BigYok
Участник движения
 
Повідомлення: 537
З нами з: Чет жовтня 13, 2005 12:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення BigYok » Вів березня 20, 2007 19:05

После смазки, значительно легче стало крутить руль, даже на асфальте. Видно кило смазки пошло на пользу :lol:
Вывод: не забывайте шприцевать через каждые 2000 км или после ныряния в воду!!
Аватар користувача
BigYok
Участник движения
 
Повідомлення: 537
З нами з: Чет жовтня 13, 2005 12:38
Звідки: Чернигов

Re: Вопрос по шприцовке шкворней

Повідомлення Olexa » Вів квітня 03, 2007 13:29

Surveyor написав:
Olexa написав:По мастилу я б для себе зупинився на МС-1000 (рекомендували на УАЗбуці).

Підкажіть, де все це краще купувати, якщо не на ринку? Питав про шприци, наприклад, в АТЛ та Верхньому Валу, зробили круглі очі.


Треба в ФАК включати ІМХО :)

Поз'ясовував трошки по мастилу.

МС-1000 в Україні згадується хіба що в донецьких та дніпропетровських роллерних на велосипедних форумах. На київському авторинку на Перова ледь-ледь дехто чув. З'ясувалося, що МС-1000 продає санкт-петербурзька компанія "ВМП Авто", яка, як з'ясувалося, раніше продавала продукцію єкатеринбурзької компанії "ВМП", в тому числі мастило МС-Вимпел, потім припинила постачання продукції "ВМП" і зайнялася власними розробками:

http://www.rimet.dp.ua/6.htm (2002 р)

Представників "ВМП Авто" в Україні не знайшлося. Представник "ВМП" в Україні існує, у Дніпропетровську:

http://www.rimet.dp.ua

А в нього є представник в Києві, компанія "Високі технології" на Фрунзе, 39:

http://www.rimet.dp.ua/gde_kiy.htm

Телефонував я в цю компанію, з'ясувалося, що основним їх профілем є гальваника, але в них є МС-Вимпел в пластикових тюбіках по 140 г по 15 грн, в тубах по 400 мл нема, і що мій дзвінок про МС-Вимпел був другим за півроку.

Інформація по МС-1000: http://www.promnavigator.ru/text.php?id=67
Інформація по МС-Вимпел: http://www.rimet.ru/vi.html

Неважко помітити, що пропорції даних про Літол та МС-Вимпел в обох джерелах разюче не співпадають, що компрометує обох виробників.

Також, з інформації про МС-1000 відомо, що це мастило на органічній основі (Літол) з вмістом дрібнодисперсного порошку цинку (антикорозійна присадка) та дисульфіду молібдену (протизадиркова присадка). А з інформації про МС-Вимпел випливає, що в 400 мл тубах він і не випускається.

Тому вважаю за логічне не ганятися за міфічними російськими диво-засобами, дивовижність властивостей яких сперечається з їх недоступністю (що побічно свідчить про їх ринкову цінність), а дивитись на нормальних євпропейських виробників, в яких, звісно, достатньо продуктів з антикорозійними та протизадирковими присадками на основі дісульфіду молібдену, наприклад, на Liqui Moly:

http://camion.com.ua/catalog/show/cat_i ... 072&page=1

Патріотоводи, зверніть увагу на мастило Termoflex Spezialfett, воно підходить для змащування пластмас (в Патріотівських шворенях одна з поверхонь тертя пластмасова). Для себе я б зупинився на LM 50 Litho HT, як такій, що поєднує протизадиркові, антикорозійні присадки та водостійкість (що для нашого використання актуально). І використовував би її для заміни Літолу и ШРУСу.

Тепер по шприцах.

На київському авторинку на Перова в точках продажу автоінструменту є шприци важільного типу сумісні з 400 мл тубами (зі слів продавців) з цупким та гнучким штуцерами в комплекті, з клапанами для випускання повітря, виробництва начебто Польщі, упаковані просто в поліетиленові пакети, коштують 50 грн. Якість совкова (заусенці, загальний вигляд). Є й в картонних коробках невідомого місця виробництва (припускається, що Польща) тільки з цупким штуцером, без клапану для випускання повітря. Якість аналогічна, ціна також (50 грн).

Де в Києві є нормальні магазини автоінструменту?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Вів квітня 03, 2007 19:33

Знайшов такий магазин (це магазин для СТО, там саме автомобільні інструменти):

«Універ-Автотех»
вул. Васильківська, 34
(044) 258-78-58
(044) 258-78-17

http://univer-at.kiev.ua/catalogue.php?level=221111

Німецький важільний шприц з цупким та гнучким штуцерами та додатково конусовидною насадкою обійшовся у 195 грн. Обрав важільний з міркувань його більшої компактности при зберіганні, та більшого тиску, що ним можна розвинути. Але, як з'ясувалося, є й недоліки: змащувати довелося удвох, бо на УАЗівських прес-мастильничках мастило лізе з-під штуцера, а одночасно притискати до мастильнички штуцер на гнучкому шлангу (коли місце складне и цупким штуцером не підлізти), і качати, не виходить, бо на важільному качати треба двома руками. Так що, можливо, з цих міркувань краще пістолетний (вони там теж є).

Швидше за все, польский шприц за 50 грн з авторинку не у стільки разів гірший, у скільки дешевший. :) Німецький виглядає дуже професійно.

Мастило LM 50 Litho HT у 400 мілілітрових тубах в АТЛ коштує 71 грн (їхня картка дає знижку 10%). Зовсім не дешево. Літол-24, мабудь, дешевше на порядок.

Заправляти шприц тубами дуже зручно. Якби ще мастило не лізло з-під штуцера на прес-мастильничках, то можна було б взагалі робити все швидко, і не забруднивши рук.

Прошприцював замінені кінцівки рульових тяг, решту запресував у шворені (вийшло по 20 качків), бо ж водні процедури були, а кулі поворотних кулаків геть сухі (та й взагалі мають такий собі вигляд). Мабуть, при заправці шприца тубами дозування при змащенні шворенів можна зробити дуже простим: по тубі на шворень. Буде трошки менше, ніж потрібно, зате можна робити частіше (бо по воді їздимо ж). До того ж, можна буде обирати таке мастило, яким хочеться змащувати саме шворені, не переймаючись тим, що решту треба буде використовувати в інших вузлах.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Инквизитор » Вів квітня 03, 2007 22:11

кстати на шкворнях у меня две масленки.
сверху и снизу. В каждую качать по 400гр? или все в одну, а полость сообщается.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення OFFroader » Вів квітня 03, 2007 22:15

kkk_GAZ240 написав:кстати на шкворнях у меня две масленки.
сверху и снизу. В каждую качать по 400гр? или все в одну, а полость сообщается.

На нижних не должно быть масленок , это видемо верхние стоят .. 400 грамм на кулак .
Аватар користувача
OFFroader
Основатель клуба
 
Повідомлення: 3233
З нами з: П'ят травня 13, 2005 16:16
Звідки: Киев, Лесной

Повідомлення Olexa » Сер квітня 04, 2007 0:42

По книжке прессуются верхние, а нижние смазываются самотёком через кулак. Но ты можешь немножко в нижние, и множко в верхние :). По книжке на колхозы 500, на Спайсеры 450 грамм. Странно, что пишут граммы, а не миллилитры. У кулака что, ограничена масса смазки, которую он може вместить, или объём? :) Кто её блин взвешивает? А вот объём легко определяется, в том числе по объёму одного качка шприца. Поскольку смазка легче воды, в миллилитрах это должно быть несколько больше, чем в граммах.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Инквизитор » Сер квітня 04, 2007 9:45

ок
сенкс. надо еще добавить будет.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення Вовчок » Сер квітня 04, 2007 10:55

А хтось використовував для шприцовки мастило ШРУС?
Аватар користувача
Вовчок
Участник движения
 
Повідомлення: 552
З нами з: П'ят вересня 01, 2006 16:59
Звідки: Київ, 4.4.1972. 050 6116021

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron