Блокування АрКПП

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Olexa » Чет квітня 26, 2007 13:18

OFFroader написав:Ты с КПП разобрался ?

Посоветовался с Геннадием, и решил пока понаблюдать. Работает, как и до того. Так что пока её не трогаю.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » Сер травня 09, 2007 22:38

Olexa написав:
OFFroader написав:Ты с КПП разобрался ?

Посоветовался с Геннадием, и решил пока понаблюдать. Работает, как и до того. Так что пока её не трогаю.

Доречі, коробка знов була заблокувалася. Розвертався у дворі, здавав назад, потім, не чіпаючи гальмів (не впевнений, чи зупинився повністю, хоча швидше за все так) витискаю зчеплення і перекидаю важіль з задньої на першу. Перекидається він дуже м'яко. Якимось чином (не можу згадати, за яким критерієм) я розумію, що це сталося. Якщо відпустити важіль, він легко ходить у поперечному напрямку, але відмовляється ходити у продольному у будь-якому з поперечних положень. Як і минулого разу, машина стоїть з наватнаженням трансмісії, намагаючись котитись вперед (хоча схил майже непомітний). Вирвати роздатку в нейтраль так просто не вдається. Пам'ятаючи, як все вирішилося минулого разу, підкладаю упор під одне переднє колесо, піддомкрачую протилежне заднє, вимикаю роздатку в нейтраль. Після чого починаю рухати важіль коробки. Наскільки я пам'ятаю, увімкнулася друга передача, а в якісь положення він йти не хотів (в які точно, не запам'ятав). Після цього він починає ходити штатно. Для себе зробив висновок намагатись не перекидати важіль з задньої одразу на першу, а спочатку чітко вимикати задню, і перевіряти нейтральне положення важіля.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Vanilla Gorilla » Пон травня 14, 2007 10:44

Olexa написав: Для себе зробив висновок намагатись не перекидати важіль з задньої одразу на першу, а спочатку чітко вимикати задню, і перевіряти нейтральне положення важіля.


Це виходить що у розкачку машину не витягти? Шкода, бо у Аркпп для цього досить зручна схема включення.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Повідомлення Olexa » Пон травня 14, 2007 11:33

Richman написав:
Olexa написав: Для себе зробив висновок намагатись не перекидати важіль з задньої одразу на першу, а спочатку чітко вимикати задню, і перевіряти нейтральне положення важіля.


Це виходить що у розкачку машину не витягти? Шкода, бо у Аркпп для цього досить зручна схема включення.

Виходить, що в моєму випадку з цим дійсно треба бути обережним, хоча якраз при розгойдуванні в багнюці вона не блокувалася. Не виключено, що ситуація в багнюці відрізняється від ситуації на асфальті, бо там може не бути такого зусилля на трансмісії, як на асфальтовому схилі, коли машина намагається котитися вперед. До того ж, цю ситуацію не можна розлядати як загальний недолік АрКПП, а лише як потребу мого екземпляру як мінімум у діагностиці. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Vanilla Gorilla » Пон травня 14, 2007 13:46

Взагалі то так, ти все правильно написав. Це я занадто багато уваги приділяю недолікам аркпп, бо ось-ось маю стати її власником. Ось і переживаю щоб дарма не купити залізяку.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість