Сторінка 1 з 1

Поможіть по регуліровці моста

ПовідомленняДодано: Сер вересня 12, 2007 9:25
MMM
Вже замучив міст.
Поміняв головну пару з 41зуб на 37, відрегулював (можна сказати стандартно) люфти\натяги диференціала та хвостовика. Замітив різницю між планетарками, та що на 37 зуб має висоту зуба вищу.
При виїзді таке відчуття:
- Коли їду в натяг відчутна невелика вібрація
- При швидкості 70-90 коли відпускаю газ міст страшенно гудить
- При швидкості 70-90 коли даю нейтралку міст сильно гудить
Розібрав знову, та обслідував. На планетарці зона зацепу (тертя) по довжині - від краю внутрішього кільця по всій довжині і трохи (прибл. 2мм) недоходить до краю зовнішнього кільця, на старій планетарці така ж картина. На планетарці зона зацепу (тертя) по висоті - прибл. 80% від висоти зуба, на старій планетарці прибл. 50% :idea:, тобто різниця по висоті зацепу десь біля 2мм.
Обслідував хвостовик - на вершині зубів з нетягового (задньго) боку видно невеликі сколи від тертя.
Після того перемістив дві регулюючі шайби на сторону яка віддаляє планетарку від хвостовика. Незаміряв на скільки але думаю що більше чим на 0,5мм я не віддалив.
При виїзді симптоми такі ж самі тільки менш відчутні.
Тепер думаю що робити і чому так?
Може це головна пара на якій пише "двойной ресурс" - ........... :evil: :twisted:
Надалі думаю перемістити ще зо дві шайби, тільки от що люфти скажуть?

ПовідомленняДодано: Сер вересня 12, 2007 9:39
genadiy
Люфт должен быть обязательно,только допустимой величины.Смещай еще планетарку.Вершина зуба хвостовика не должна упираться в корень зуба планетарки.Как по мне регулировка моста самая неблагодарная работа,не люблю страшно.Благо мосты перепресованы и лазить туда не приходиться.

ПовідомленняДодано: Сер вересня 12, 2007 9:48
MMM
Скільки шайб переставляти, а то вручну нічого не чуте, тільки при їзді, а то означає що шайбу переставити = зняти, розібрати і поставити міст. :cry:

ПовідомленняДодано: Сер вересня 12, 2007 10:05
MMM
genadiy написав:Как по мне регулировка моста самая неблагодарная работа,не люблю страшно.Благо мосты перепресованы и лазить туда не приходиться.

В мене один уазовод на швидкій працює, так він каже що були такі казелі що йшли з кожухом як в уаза і з двома підшипниками на хвостовику, так їх списували а до мостів ніхто не лазив, казав що якщо перепресувати чулки то би підійшли.

ПовідомленняДодано: Сер вересня 12, 2007 10:05
genadiy
MMM написав:Скільки шайб переставляти, а то вручну нічого не чуте, тільки при їзді, а то означає що шайбу переставити = зняти, розібрати і поставити міст. :cry:

На машине, как по мне,то вообще не реально отрегулировать мост,разве что случайно угадаешь.Я вытягивал полуось и спупицей крепил его к запаске(правым чулком в низ).Так удобней регулировать.При любой проверке натягов и зазоров всегда зажимал крышку на все болты и прокладки которые будут стоять в дальнейшем.Регулировку натяга подшипников дифа делал по камасутре УАЗа,остальное ГАЗ 21-24.У меня пары Волговские.Какое колличество шайб переставить ни я никто другой не видя и не щупая моста тебе не скажет,это все равно что пальцем в небо ткнуть.Попробуй проверить на краску или на газету,причем предварительно на разобранном мосту.Тоесть крышку не ставишь,а диф прижимаешь рукой за подшипник в картер,хотя он под своим весом(если правый чулок с картером стоит как я писал) прижимается.После всех предварительных проверок собираешь мост и проверяешь на краску.Потом опять разбираешь и смотришь что получилось.У меня уходило минимум целый день и то если пара была парой а не распаровкой.

ПовідомленняДодано: Сер вересня 12, 2007 11:59
MMM
На машине, как по мне,то вообще не реально отрегулировать мост,разве что случайно угадаешь.Я вытягивал полуось и спупицей крепил его к запаске(правым чулком в низ).Так удобней регулировать.При любой проверке натягов и зазоров всегда зажимал крышку на все болты и прокладки которые будут стоять в дальнейшем.Регулировку натяга подшипников дифа делал по камасутре УАЗа
Я так само робив, і все було добре, а коли виїхав то відчув таку халепу. Моя думка що зуби хвостовика, в теорії, не повинні впиратись в основу планетарки а лягати на боковини зубів, в мому випадку, чим більше я віддаляю, тим більше збільшується радіальний люфт на хвостовику. На даний момент він вже становить прибл. 20-30 град., а планетарку ще віддаляти треба.
У меня уходило минимум целый день и то если пара была парой а не распаровкой.

Задній міст я також день регулював, а ГП купляв як пару.

ПовідомленняДодано: Чет вересня 13, 2007 8:50
MMM
Вчора розібрав міст, перекинув дві шайби і назад зібрав, гудить дальше :cry: :cry: :cry:

ПовідомленняДодано: Чет вересня 13, 2007 9:32
Shurik
Єдине що можу запропонувати - постав назад стару пару і відрегулюй її по книжцы.

Якщо теж буде вити - значить треба розбиратись з регулюваннм.
Якщо всьо буде гут - з продавцем нової пари.

ПовідомленняДодано: Чет вересня 13, 2007 9:40
MMM
Shurik написав:Єдине що можу запропонувати - постав назад стару пару і відрегулюй її по книжці.

... :cry: :cry: :cry:
Якщо теж буде вити - значить треба розбиратись з регулюваннм.
Якщо всьо буде гут - з продавцем нової пари.

Інтересно, як доказати продавцю що ГП погана, тим більше вона вже бу :cry: як і моє колесо :cry:
... :cry:

ПовідомленняДодано: Чет вересня 13, 2007 9:42
Shurik
А ти спочатку порівняй йому писок, а потім доказуй :)

Доречі - ти за колесо дзвонив?

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 14, 2007 9:32
MMM
genadiy написав:Люфт должен быть обязательно,только допустимой величины.Смещай еще планетарку.Вершина зуба хвостовика не должна упираться в корень зуба планетарки.

Вчора взяв стару ГП притулив на столі одне до одного - ну ніяк (в даному випадку) вершина зуба хвостовика недостає до основи\корня планетарки.

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 14, 2007 14:48
MMM
Підсказали мені тут таку ідею, ще раз розібрати міст, витягнути хвостовик і на наждаку вершину зубів акуратно сточити.
Хто що скаже по цьому поводу?

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 14, 2007 16:03
BigYok
Тот кто тебе это предложил наверно меняет и обтачивает шестерни каждые несколько десятков километров :lol:
Если серьезно, то только регулировками нужно добиваться работоспособности, а покоробить всегда можно, но не нужно

ПовідомленняДодано: Пон вересня 17, 2007 8:55
MMM
На вихідні проїхав 300 км. Міст втерся :shock: :D зовсім не гуде, я щасливий :!: