Сторінка 9 з 12

ПовідомленняДодано: Нед квітня 08, 2012 9:03
дмитрий мдс
RomGT написав:скинь мне в личку номера амортизаторов тех что тебе нужно, а я спрошу про цену и когда приедут. когда твои барсуки? я думаю доставка не меньше чем недели две, может меньше.
тебе наверное от 78 ленд крузера нужны? там ухо - ухо и ход 655-402

у меня волговские рессоры и ходы мостов больше, так что я мучаюсь подбираю по каталогу длинну

Номера не знаю. Сейчас у меня стоят: сзади от ТLC80(ухо-ухо), а впереди поджеры вагон2(ухо-шток), но коротковатые (размеры как на родных) - нужно длиннее. У меня уаз патриот. "Барсук" с 27 по 29 апреля.

ПовідомленняДодано: Нед квітня 08, 2012 11:23
RomGT
ты мне скажи что тебе нужно конкретно, номера из каталога, и сколько штук, и я попробую узнать. кстати кони не смотрел? бывают хеви трек для уаза

ПовідомленняДодано: Нед квітня 08, 2012 22:12
дмитрий мдс
RomGT написав:ты мне скажи что тебе нужно конкретно, номера из каталога, и сколько штук, и я попробую узнать. кстати кони не смотрел? бывают хеви трек для уаза

Нарыл в интернете: передние 565025 (задние от паджеры), задние 565027 (задние от тайоты). Нужно два тех и два тех. Стандартные на патриоте - передние 390,5-560,5мм, задние 391-601мм - нужно на 5см длиннее.

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2012 19:40
дмитрий мдс
Вот заказал то, что искал. Нашёл в США, цена 90у.е. за штуку, срок доставки месяц
Зображення
Part Brand: KYB
Manufacturer Part Number: 565027
Height: 2.992
Weight: 6.200
Width: 2.992
Length: 26.380
Product Description - Long - 80: HIGH PRESSURE MONOTUBE GAS SHOCK"
Product Description - Short - 20: MONOTUBE GAS SHOCK"
Зображення
Part Brand: KYB
Part Number: 565052
Height: 2.992
Weight: 5.000
Width: 2.992
Length: 26.380
Product Description - Long - 80: HIGH PRESSURE MONOTUBE GAS SHOCK"
Product Description - Short - 20: MONOTUBE GAS SHOCK"

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2012 22:22
Olexa
Поїздив я з Kayaba Gas-A-Just (553060) на передку (ззаду ще вбиті рідні). Виробник заявляє, що Gas-A-Just начебто самостійно адаптується для їзди поза дорогами... По легких ґрунтівках враження дійсно гарні, але лише по легких. Щойно почитаються високі "хвилі", різко починає хотітися інших амортизаторів. Схоже, що в них поняття про "круте бездоріжжя" якесь страшенно "паркетне". :)

Але в тебе 56-та серія, а не 55-та. Але все одно є підозри, що газові можуть для справжнього, а не ґламурного, бездоріжжя виявитися не кращим варіантом.

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2012 22:46
Olexa
Поїздив з Kayaba (KYB) 553060 Gas-A-Just на передку, і вбитими штатними ззаду. Якщо гасати на асфальті або на більш-менш рівній ґрунтівці, то класно. Якщо ґрунтівка стає не паркетною, то різко починає хотітися інших амортизаторів. Звісно, не виключено, що даються взнаки вбиті задні.

ПовідомленняДодано: Вів квітня 10, 2012 22:46
Olexa
Знайшов американський каталог Kayaba з розмірами:

http://www.kyb.com/technical/documents/ ... ecured.pdf

Тра буде дослідити.

ПовідомленняДодано: Сер квітня 11, 2012 21:35
дмитрий мдс
Это серия MonoMax, создана специально для тяжёлых внедорожников, производятся только в США.

ПовідомленняДодано: Чет квітня 19, 2012 11:53
Olexa
дмитрий мдс написав:Это серия MonoMax, создана специально для тяжёлых внедорожников, производятся только в США.

А що таке "важкий позашляховик" з точки розу США? Це такий сарай розміром з Газель? ;) А УАЗ з їхньої точки зору важкий?

І що таке "позашляховик" з точки зору США? Це така машина, розміром з сарай, якою зручно перевозити по асфальту велике сімейство чи велику кількість покупок з шопінга?

ПовідомленняДодано: П'ят травня 25, 2012 20:50
дмитрий мдс
Вот пришли амортизаторы
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Но америкосы в размерах, что-то напутали, задние оказались короткие, передние длинные. Пришлось на задние сделать удлинители, а на передних переварить верхнюю точку крепления. Амортизаторы супер, машину держат лучше, чем когда стояло по два.

ПовідомленняДодано: Суб травня 26, 2012 19:40
avto-razborka
Подскажите, что достойное поставить на хантер? Японию хотелось бы. Какие становятся?

ПовідомленняДодано: Нед червня 24, 2012 10:13
RomGT
а вот мои аммортизаторы, на вид как камазовские))))
http://www.drive2.ru/cars/uaz/31512/31512/uazo-isuz/journal/4062246863888514904/#post работают просто чума

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Сер червня 19, 2013 22:14
Olexa
Все, від’їздив я свої амортизатори Kayaba Gas-A-Just (KYB) 553060 перед та Kayaba (KYB) 553118 зад. Вердикт — відстій. Коли нові, на асфальті їздять цікаво. Під трошки агресивніший стиль їзди, ніж штатні. "Бум" на перешкодах відчувається, але машина при цьому не гойдається. На легкій рівній ґрунтівці йдуть ідеально — як по гладкому асфальту. Але щойно на ґрунтівці починаються нерівності, починає сильно розгойдувати, наче амортизаторів взагалі нема. І ходять дуже мало. Тому для бездоріжжя — відстій повний, для асфальту — відстій, тому що незадовільно мало ходять (на порядок менше штатних).

Коли я був подумав, що мої передні Kayaba Gas-A-Just вже здохли (а подумав я це через 10 000 їзди на них), то вирішив не задаватися, й поставили Fenox A21102 перед і Fenox A22314 зад. І тут я зрозумів, що ні, мої Kayaba Gas-A-Just зовсім не здохли! А цей Fenox просто мертвонароджений! Вони настільки м’які, що складається враження, що вони для Таврії, чи чогось навіть ще легшого. Машина підскакує й гойдається на кожній перешкоді, так, наче амортизаторів немає взагалі, хоча після пари стрибків вони таки коливання гасять. Але навіщо воно таке треба. Зняв майже одразу, доношував Kayaba Gas-A-Just.

І от Kayaba Gas-A-Just здохли зовсім, і поставив я таки Хантерівський комплект Iron Man 24635FE перед і Iron Man 24636FE (24698FE, як з'ясувалося пізніше) зад. Купував у freshoffroad.com, ціна була цікава, ну зовсім не київська. Десь в 4 рази дорожче від штатних. Поки що проїхався від Уазіса до дому. Вони таки ого які цупкі, "бум-бум" грюкає сильно, але машина не гойдається, нерівності ковтає, при гальмуванні не клює, обмежувачі швидкості на 40 проїжджає практично гладко.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Пон червня 24, 2013 3:28
Айри

Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Чет липня 18, 2013 14:55
Панда
УАЗоводы и УАЗолюбители, появилось желание поменять амортизаторы.
Конечно понимаю что лучше IRONMAN по 200 баксов, но :) Такое не предлагать.
Есть вопрос, что лучше ставить по следующим позициям:
- масло
- газ
- работающие в обе стороны или на сжатие (это кажись масло)
- производитель (ДК, Фенокс, Хола, Плаза...)
И во всем этом самый главный и мучительный вопрос :cry: :cry: :cry:
На ровносоящей машине между пальцами передних амортизаторов 51-52 см......... По всей видимости это результат перебора рессор. Пакеты по 9 листов+1,5 мм пластины между листами+антискрипы. К примеру померял аморты ГАЗелевские, они в раскрытом состоянии 58-59 см. Боюсь, что при хорошей диагоналке амортам не хватит ходана раскрытие и их пообрывает :(
Помогайте товарищи!

поправка:- купил тут на форуме в одном инет-магазинчике (у кого не скажу с этических причин. пообещали забрать товар назад) аморты стандартные пр-ва Украины, думал пока поставлю вместо совсем убитых, на первое время хватило бы перебиться. Но не довелось. И дело не в размерах, для спокойной езды они по размерам подходят, а в качестве. Продавец даже сам сказал, что жалоб и возвратом много.