Olexa написав:і поставив я таки Хантерівський комплект
Iron Man 24635FE перед і
Iron Man 24636FE (
24698FE, як з'ясувалося пізніше) зад. Купував у
freshoffroad.com, ціна була цікава, ну зовсім не київська. Десь в 4 рази дорожче від штатних. Поки що проїхався від Уазіса до дому. Вони таки ого які цупкі, "бум-бум" грюкає сильно, але машина не гойдається, нерівності ковтає, при гальмуванні не клює, обмежувачі швидкості на 40 проїжджає практично гладко.
З’їздив до Карпат. Не джипувати, а так, без фанатизму. Особливого.
Амортизатори подобаються. Так, цупкі (
Onega сказав, що цупкість підвіски як в ресорному 469). Можна сказати, інформативні, повідомляють про все
. Але ж працюють гарно! На побитих трасах (на кшталт Е50 на ділянці Стрий-Тернопіль) мене обмежувала лише дружина
. Ну, якщо яма глибиною 10 см, то я, звісно, об’їжджав
. На поганому дірявому асфальті в Карпатах обмежувала лише видимість (коли дружини не було в машині
) — за поворотом може бути корова, або недопривід, що усі-пусі об’їжджає ямку по зустрічній. Багнючними ґрунтівками їздити не довелося, а кам’яними теж обмежувала фактично лише видимість, більше 40 км/год не виходило із-за неї. Жодного разу ще не було, щоби машина розстрибалася, і це змусило би мене зменшити швидкість. Хіба що треба усвідомлювати, що коли летиш над ямами, то зчеплення з поверхнею таки не постійне, що впливає на гальмування, та на курсову стійкість у дугах. Поки що я задоволений.
P. S. Це я не завжди так їжджу, просто амортизатори перевіряв.