Сторінка 11 з 12

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Вів серпня 13, 2013 9:03
slava_uaz_kiev
я буквально поменял задние амортизаторы (кажись ГАЗель, укр производства) - стали как родные. расскачаваться и прыгать меньше стал задок. цена вопроса 90 грн 1 шт(+ доставка новой почтой 18 грн) . если надо-могу номер написать.
не реклама- заказывал тут uazik.com.ua

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Вів серпня 13, 2013 14:49
АНДРИК
Уже два года катаюсь спереди газоновские аморты и сзади 4 газ-масло газель. Ничего плохого сказать об газоновских не могу, работают отлично.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 27, 2013 10:43
Olexa
Olexa написав:
Olexa написав:і поставив я таки Хантерівський комплект Iron Man 24635FE перед і Iron Man 24636FE (24698FE, як з'ясувалося пізніше) зад. Купував у freshoffroad.com, ціна була цікава, ну зовсім не київська. Десь в 4 рази дорожче від штатних. Поки що проїхався від Уазіса до дому. Вони таки ого які цупкі, "бум-бум" грюкає сильно, але машина не гойдається, нерівності ковтає, при гальмуванні не клює, обмежувачі швидкості на 40 проїжджає практично гладко.

З’їздив до Карпат. Не джипувати, а так, без фанатизму. Особливого. :)

Амортизатори подобаються. Так, цупкі (Onega сказав, що цупкість підвіски як в ресорному 469). Можна сказати, інформативні, повідомляють про все :). Але ж працюють гарно! На побитих трасах (на кшталт Е50 на ділянці Стрий-Тернопіль) мене обмежувала лише дружина :). Ну, якщо яма глибиною 10 см, то я, звісно, об’їжджав :). На поганому дірявому асфальті в Карпатах обмежувала лише видимість (коли дружини не було в машині :) ) — за поворотом може бути корова, або недопривід, що усі-пусі об’їжджає ямку по зустрічній. Багнючними ґрунтівками їздити не довелося, а кам’яними теж обмежувала фактично лише видимість, більше 40 км/год не виходило із-за неї. Жодного разу ще не було, щоби машина розстрибалася, і це змусило би мене зменшити швидкість. Хіба що треба усвідомлювати, що коли летиш над ямами, то зчеплення з поверхнею таки не постійне, що впливає на гальмування, та на курсову стійкість у дугах. Поки що я задоволений. :)

Поїздив вже чимало містом. Враження — як для міста, то занадто цупкі. Почав був думати, чи не поміняти на ще щось інше.

Аж раптом вирвало палець на кронштейні одного із задніх амортизаторів на рамі. СОКОЛ поміряв геометрію, і сказав, що таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Нагадую, що машина 3160, рама з точки зору підвіски не як в Патріота, а як в Хантера (якщо в Хантерах з 2004 року нічого не поміняли в цьому плані). Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE (24698FE, як з'ясувалося пізніше) не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски, хоча Iron Man їх так позиціює (як з'ясувалося пізніше, позиціюють вони саме 24698FE, які зі штатними ресорами таки задовгі, хоча з Iron Man'вськими, може, й нормальні). Ще більш дивно те, що за специфікацією вони у складеному стані 357 мм, тоді як АДС EXPERT 42020.315900-2915006-0 за специфікацією — 353 мм, тобто, коротший на 2 мм, але аж ніяк не на 15 мм (як з'ясувалося пізніше, це були 24698FE, які за специфікацією у складеному стані таки 381 мм).

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 27, 2013 11:17
Айри
Olexa написав:...таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски...
Между отбойниками и рамой проложить хоккейные шайбы.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 27, 2013 11:46
Olexa
Айри написав:
Olexa написав:...таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски...
Между отбойниками и рамой проложить хоккейные шайбы.

Звісно, можна, але це зменшить хід підвіски на стискання.

Оце намагаюся знайти каталог по KONI Heavy Tack (з регулюванням відбою) з розмірами. Поки що не вдається. Можливо, доведеться підбирати по моделях машин з перехресним порівнянням з Rancho (в яких є каталог і з розмірами, і по моделях авт).

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 27, 2013 13:37
Bobikus
Olexa написав:Поїздив вже чимало містом. Враження — як для міста, то занадто цупкі. Почав був думати, чи не поміняти на ще щось інше.

Аж раптом вирвало палець на кронштейні одного із задніх амортизаторів на рамі. СОКОЛ поміряв геометрію, і сказав, що таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Нагадую, що машина 3160, рама з точки зору підвіски не як в Патріота, а як в Хантера (якщо в Хантерах з 2004 року нічого не поміняли в цьому плані). Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски, хоча Iron Man їх так позиціює. Ще більш дивно те, що за специфікацією вони у складеному стані 357 мм, тоді як АДС EXPERT 42020.315900-2915006-0 за специфікацією — 353 мм, тобто, коротший на 2 мм, але аж ніяк не на 15 мм.


Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів, подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 27, 2013 14:18
Olexa
Bobikus написав:Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів,

Без підіймання підвіски?

Bobikus написав:подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?

Подивимось. Також не виключено, що в 3160 рама може відрізнятися.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 27, 2013 20:14
Bobikus
Olexa написав:
Bobikus написав:Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів,

Без підіймання підвіски?

По-різному, цього в цифрах не скажу, бо багато з тих машин навіть і не бачив.

Bobikus написав:подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?

Подивимось. Також не виключено, що в 3160 рама може відрізнятися.


Ок, про всяк нагадаю, що вони на гарантії.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 27, 2013 21:20
Olexa
Перевірив. З'ясувалося, що в мене ззаду стоять не 24636FE, які я два роки тому підібрав за розмірами за каталогом Iron Man, а 24698FE, які Iron Man заявляє як задні і на Патріот, і на Хантер, і які я замовив і купив:

http://www.ironman4x4.com/html/Uaz/100.html
IronMan.png
Амортизатори, які Iron Man заявляє задніми на Хантер

А в них каталожна довжина таки не 357/588, а всі 381/624. Ось і фактичні заміри:

IMG_4528.jpg
Амортизатор 24698FE, мінімальна довжина

IMG_4530.jpg
Амортизатор 24698FE, максимальна довжина

Нуль рулетки намагався тримати по центру пальця.

Ось положення повністю стисненого амортизатора:
IMG_4531.jpg
Положення стисненого амортизатора 24698FE на УАЗ 3160

Розташувати його рівно над пальцем не вдалося, але видно, що відстань між віссю пальцем на віссю втулки амортизатора менша за хід підвіски з урахуванням стискання демпфера. От кронштейн і відірвався.

Можливо, якщо поставити Iron Man'івські ж і ресори (і проставки під відбійники), то проблеми й не буде. Але в мене ресори штатні. Зі штатними ресорами 12698GR/24698FE ставити на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски й проставок під відбійники не можна.

Наразі, поки я їхав до Уазіса все це дивитися, СОКОЛ встиг поставити обумовлені раніше проставки під відбійники, тож поки що я їздити можу (направду, я досить багато встиг проїхати, поки відірвав кронштейн). Також в закромах знайшлися мої старі задні Kayaba, щоби не обмежувати хід підвіски, можна тимчасово втулити їх (ззаду не так критично). На обмін на 24636FE я поки що не претендую, бо претендент на мою пару 24698FE вже є. Також цікаво подивитися, чи можливо підібрати щось із регульованих KONI, щоб не так цупко було.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Нед грудня 15, 2013 22:39
L_O_M
На свого 31512 (повністю ресорна підвіска) поставив амортизатори масляні, рідні виробництва СААЗ.
Я НЕ знаю як дехто ставить і їздить на амортизаторах від газ53 ....!!!???
На тих СААЗах таке враження що патики повставляв а не амортизатори, а що тоді буде на амортизаторах газ53?

Враження від управління машиною.
1. В повороти можна входити як на боліді формули1. Машина не нахиляється
2. При жвавому :D розгоні машина також йде впевнено вперед без присідання задка
3. На пральній дошці можна прибавляти газу і сміливо летіти вперед
4. При гальмуванні машина не виляє, як дворняга хвостом
5. На кожній нерівністі на дорозі на малій швидкості машина піднімається і опускається як баркас на хвилях. Колесо переізджає невеличкий горбик і кузов повторює траекторію того готбика...
6. Їхати і не стукати зубами можна тільки по автобану... Позвоночник витрясає в штани... Або просто перелітати ями на швидкості не звертаючи на них увагу.

Підкажіть будь ласка хто знахє - ці амортизатори впрацюються і стануть мякішими, чи так і буде поки не потечуть і не викину їх?

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Пон грудня 16, 2013 1:01
shpion
Ставить нужно было односторонние амортизаторы, которые работают только на разжатие. Я вообще поражаюсь с тех, кто ставит двухсторонние амотрты на внедорожник. Такие аморты ставятся на скоростные авто, чтобы дорогу держало лучше. Уазу это не нужно, он тихоходная машина. А вот по ухабам ездить с такими амортизаторами еще то "удовольствие". Потом и кронштейны оторваны и поясница угроблена.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Пон грудня 16, 2013 1:58
L_O_M
Так кто ж мог подумать!!!! чтооо СААЗ этот гребанный двухсторонним окажется... Да и не двухсторонний он по ТТХ

- Амортизатор УАЗ "СААЗ" (Скопино) масляный (350мм/550 мм) с втулками (в упак.) / 3151-2905006-01 / 38.2905402
- Масляные амортизаторы одностороннего действия позволяют рессорам и пружинам легко сжиматься...... :?: :?: :?:

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Чет вересня 10, 2015 9:51
Student
Я купил амортизаторы Sachs 311715. До покупки, ни где не смог найти их размеров.
Купил и померял: в сжатом состоянии 360 мм, в растянутом 584 мм, ход штока - 224 мм.

Сделаны аморты в Аргентине :D

Еще на машину не установил. Поставлю, поезжу и напишу о впечатлениях.

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Чет вересня 10, 2015 14:39
Shustov
Kayaba 443290 купил по 360 грн
Размеры 380-630

Re: Амортизаторы

ПовідомленняДодано: Сер листопада 11, 2015 22:17
alyoha
Коллеги у меня есть 150 амортизаторов изготовленных по спецзаказу. Корпус газелевский а поршня, клапана и шток от ГАЗ 3308. Я их для себ заказывал в качестве исходника для переделки под паркетники Тиго но могу подогнать если кому нужно т к есть некий запас примерно 50 штук который могу пустить не по назначению. Амортизаторы маслянные и разборные! Очень крепкие но без фанатизма.
Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення
Стоят они 600 грн штука