Сторінка 7 з 7

ПовідомленняДодано: Вів лютого 01, 2011 12:15
Bobikus
В процесі установки ГУРа стикнувся з проблемою - немає де розточити конус БМВ сошки під УАЗівський наконечник. У Львові продані 100% заводів, де можна було це зробити (був на Завод Фрезерних верстатів, Танковому, ЛАЗі, Енергоресурсі, у двох АТП). Точніше залишився лише локомотивноремонтний, але туди доступ перекритий, не роблять за жодні гроші, усюди вохри :) Можливо є сенс привезти сошки в Київ? Може хтось пікаже, де саме можна це гарантовано зробити?

Поки поставив від ВАЗ2109, але навіть оком видно, що не воно витримає, це швидше для перегонки з гаража в гараж.

ПовідомленняДодано: Вів лютого 01, 2011 13:58
SVadym
мисливець написав:
SVadym написав:Вот сейчас лежит редуктор от Е34... и голову ламаю, что с сошкой сделать....

Как ее развернуть чтоб смотрела вперед....
Угол наклона... какой наконечник поставить, может от 2108... но выдержат нагрузки!

Если оставляешь родную сошку, то переверни её и выставь на шлицах сошку, так что бы угол поворота колёс был более - менее одинаков,
потом можно рулевой тягой подрегулировать, паз под стяжной болт на валу редуктора у тебя получиться в зеркальном отражении, т.е. с обратной стороны берём болгарку и зачисной круг, запоминаешь в каком месте должен быть паз, снимаешь сошку и аккуратно под стяжной болт делаешь неглубокий паз.
Наконечник рулевой тяги я ставил девяточный, почти два года ходит.


Но горы и местность Карпат может и не пережить)
Если Вам не срочно, по со следующей недельки узнаю кто сможет развернуть! думаю сделать парочку запасных про запас!))))

ПовідомленняДодано: Вів лютого 01, 2011 16:57
maximus30
Bobikus написав:В процесі установки ГУРа стикнувся з проблемою - немає де розточити конус БМВ сошки під УАЗівський наконечник. У Львові продані 100% заводів, де можна було це зробити (був на Завод Фрезерних верстатів, Танковому, ЛАЗі, Енергоресурсі, у двох АТП). Точніше залишився лише локомотивноремонтний, але туди доступ перекритий, не роблять за жодні гроші, усюди вохри :) Можливо є сенс привезти сошки в Київ? Може хтось пікаже, де саме можна це гарантовано зробити?

Поки поставив від ВАЗ2109, але навіть оком видно, що не воно витримає, це швидше для перегонки з гаража в гараж.



Даю подсказку....!
При проточке сошки под палец, теряется тело самой сошки....
Есть и другие методы, например путем нагревания и пробиванием Уазовского пальца БМВэшную сошку...
Данный способ гораздо надежнее будет....

ПовідомленняДодано: Вів лютого 01, 2011 18:54
Bobikus
maximus30 написав:Даю подсказку....!
При проточке сошки под палец, теряется тело самой сошки....
Не зовсім так, отвір в БМВ-сошці зміщений до кінця сошки а для УАЗівського пальця потрібно проточувати більший отвір зі зміщенням центру до середини сошки (тобто в сторону кріплення редуктора). Таким чином розточка ні на мікрон не звужує стінок кінцевика сошки, найслабше місце залишається абсолютно таким же, без змін і в тому ж місці.

З іншого боку, перепресування шліців від БМВ в УАЗівську сошку таки суттєво впливає на міцність, бо якраз там і з'їдає до 50% тіла. Плюс до того, після перепресування часто в якості "затверджувача" використовується зварка, яка послабляє метал біля місць зварного шва. Навіть нагрівання послаблює метал. А якщо ще й додається шплінт то він може виконувати роль Титаніка - бути початком тріщини, оскільки на нього припадатиме найбільше крутних зусиль. До речі, найбільше навантаження на сошку якраз відбувається на місці кріплення редуктора, крім бокових навантажень (як на наконечнику) вона там має ще й крутне навантаження, саме тому вона там така широка.

Звичайно, це все теорія, в користуванні працюють і такі і інші сошки, але я особисто 100% користуюся машиною в горах, на дуже крутих перекосах, в сантиметрах від стометрових проваль і явно не на рівному асфальті. Для мене такі деталі, самі розумієте, важливі. Та й зрештою, чому лише для мене - втрата управління на трасі при відкритих зустрічних смугах, яких у нас більшість - справа не з тих, які можна забути при внесенні змін у конструкцію ;)

ПовідомленняДодано: Вів лютого 15, 2011 16:09
Autozver
Поделитесь контактом или кто готов переделать БМВ сошку под УАЗ палец? Желательно второй вариант где или кто готов взяться за подгонку двух частей.

ПовідомленняДодано: Вів лютого 15, 2011 16:49
Bobikus
Якщо переробка сошки УАЗ під шліц БМВ (потрібно давати обидві сошки для виготовлення однієї) - це до Dimon
Якщо потрібна переробка БМВ-сошки під палець УАЗ - я можу допомогти, але чекати потрібно 10 днів, буду пересилати своєму майстру, який зробив це чудо в гаражних умовах. Вартість - десь 300 грн при наявності сошки від БМВ у 23 кузові. Інші сошки - треба питатись чи немає підводних каменів.

ПовідомленняДодано: Чет березня 03, 2011 16:02
Bobikus
На прохання Dimona викладаю фотку кріплення насоса. Свідомо не шлю в приват, бо це може комусь бути цікавим:

Зображення

Зображення

Зображення

Насос Гура

ПовідомленняДодано: Нед березня 15, 2015 17:00
Nikola
Потёк насос гура БМВ в приводной валик,ещё не розберал,так как езжу ежедневно,хотелось узнать ответ кто с такой проблемой сталкивался,что там стоит манжета (если можно номер) или уплотнительные кольца.

Re: Насос Гура

ПовідомленняДодано: Пон квітня 13, 2015 11:34
Bobikus
Nikola написав:Потёк насос гура БМВ в приводной валик,ещё не розберал,так как езжу ежедневно,хотелось узнать ответ кто с такой проблемой сталкивался,что там стоит манжета (если можно номер) или уплотнительные кольца.

Була така проблема - додав до рідини гідропідсилювача присадку проти протікання. Теоретично вона мала б вплинути на стерті сальники, так, що вони від неї мали б розбухнути. Практично протікання зупинилося, є тільки невеличке "потіння" навколо. Так катаю вже 2 роки, ніби тримає.

Re: Поделитесь опытом, ГУР БМВ на УАЗ

ПовідомленняДодано: Вів квітня 19, 2016 11:24
BoBeG
Недавно наткнувся на таке відео, https://www.youtube.com/watch?v=EFDZWXkx0W4 , розказується про стосіб заміни потрохів колонки від БМВ в редуктор від Опель Омега . В результаті маєм редуктор зручний для встановлення на рамі уаза і який крутиться в потрібному напрямку, але мене одне смущає те що сошка буде коротка від опеля