Сторінка 1 з 2

Обратно по мостам

ПовідомленняДодано: Суб квітня 03, 2010 18:51
ШАМПАНЬ
Тількищо "мягко" говоря трошки був здивований. Виїзжаючи з двору, звернув увагу що передне праве трохи боком, позаглядавши визначив причину- порвало болти (карданні), що прикручується поворотний кулак до чулка. Коли не_знаю, машина трохи якось і поводилась дивно, послєдне время, думав наконєчніки. Трималось мабуть на полуосі, ірульвій тязі :shock: ! Вопрос- в кого таке було, чі це не виняток, бо думаю чі пересверлювать на щось серйозніше (і другий бік) :? .

ПовідомленняДодано: Суб квітня 03, 2010 20:46
Yalta_biker
ого... все пять болтов порвало? у моего уазки их постоянно отпускает - несмотря на "неразъемный" фиксатор резьбы, но чтоб порвало - это не было. Може диверсия? Не шучу - как раз с диверсиями сталкивался в мире ралли-рейдов

ПовідомленняДодано: Суб квітня 03, 2010 21:50
ШАМПАНЬ
Диверсій точно небуло! От у мене біда із цими (УАЗівськими), мостами! То поворотний кулак, то полуось, то в ступиці зірве штопорне кольцо між підшипниками(уже ставлюТІЛЬКИ розпорну втулку), то рве болти на сошці, а за шкворня вообше мовчу!!! Тільки одну проблему вирішив добре, на задніх полуосях вєчна проблема відкручуються грибки на полуосях, досвирлив ще по 4 болта+ фіксатор різьби, і мееертво!, От скажіть хто і як з цим бореться?

ПовідомленняДодано: Нед квітня 04, 2010 0:21
Onega
Видел как цапфу от поворотного кулака отрывает, но что-бы такое!
не видел, и не слышал.

ПовідомленняДодано: Нед квітня 04, 2010 10:06
ШАМПАНЬ
Onega написав:Видел как цапфу от поворотного кулака отрывает, но что-бы такое!
не видел, и не слышал.
Дай машину, прокатаюсь.... :D :D :D

ПовідомленняДодано: Нед квітня 04, 2010 19:00
genadiy
На моей УАЗке было несколько раз,причем болты не отпускались,а либо рвались либо тянулись.Если резьба в чулке уже слабая -будут тянутся постоянно.Лечение-сквозная сверловка +установка шатунных болтов(УАЗ-ГАЗ) и их же гаек.Еще это все происходит от прослабленного сочленения опоры и чулка.Там посадка должна быть почти прессовая.

ПовідомленняДодано: Чет квітня 08, 2010 22:06
ШАМПАНЬ
Сьогодні досвирлив на обох ще по 3 болти. Подумав що 8 болтів це краще ніж 5. Ще посадю на герметік, думаю що видиржить.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 09, 2010 9:30
genadiy
ШАМПАНЬ написав:Сьогодні досвирлив на обох ще по 3 болти. Подумав що 8 болтів це краще ніж 5
"Шо за надто то не здраво" основная нагрузка на нижние три болта,а там досверливать уже некуда.Дополнительные вверху-только ослабление тела и не более.
.
ШАМПАНЬ написав: Ще посадю на герметік, думаю що видиржить.
О !!!Это лучше всяких болтов :D .Можешь еще обварить по кругу(в дополнение к герметику)немного помогает,это тоже проверенный вариант.Следующим этапом при прыжках на УАЗе будет согнутый чулок и разрыв картера на входе чулка.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 09, 2010 18:45
ШАМПАНЬ
genadiy написав:Можешь еще обварить по кругу(в дополнение к герметику)немного помогает,это тоже проверенный вариант.Следующим этапом при прыжках на УАЗе будет согнутый чулок и разрыв картера на входе чулка.
От і висновок- все що осталось від УАЗа на моїй машині- ГОВНО!!!

ПовідомленняДодано: Суб квітня 10, 2010 0:54
Shurik
От і висновок- все що осталось від УАЗа на моїй машині- ГОВНО!!!

Купи собі пінзгауер чи Унімог чи лаплендер чи просто кубік.

ПовідомленняДодано: Суб квітня 10, 2010 21:02
ШАМПАНЬ
Shurik написав:Купи собі пінзгауер чи Унімог чи лаплендер чи просто кубік.
Я ж українець!!! Без гімна ну ніяк!

ПовідомленняДодано: Суб квітня 10, 2010 23:00
genadiy
ШАМПАНЬ написав:
genadiy написав:Можешь еще обварить по кругу(в дополнение к герметику)немного помогает,это тоже проверенный вариант.Следующим этапом при прыжках на УАЗе будет согнутый чулок и разрыв картера на входе чулка.
От і висновок- все що осталось від УАЗа на моїй машині- ГОВНО!!!
Не тут дело в другом.У моего кума любимое выражение ..."Дурному хоть стеклянный х.. все равно на долго не хватит(или разобьет или потеряет) :D без обид,сам такой :D

ПовідомленняДодано: Нед квітня 11, 2010 2:41
Shurik
Я скажу так - УАЗ хорош свой бюджетностью. Если к нему прикладывать руки он служит и ломается как и любая другая машина. Делать из него Мерседес или Вольво, как по мне бессмысленно, проще взять сразу внедорожник под свои нужды. Тоесть идеаьный УАЗ это ухоженная стоковая машина со всеми правильными апгрейдами.

ПовідомленняДодано: Нед квітня 11, 2010 8:20
ШАМПАНЬ
Shurik написав:Я скажу так - УАЗ хорош свой бюджетностью. Если к нему прикладывать руки он служит и ломается как и любая другая машина.

Ну прям точно "так" (часто) ломається як і люба друга! :D :D :D я КОЖИН ДЕНЬ ПІД НИМ ЛИЖУ, І все в моїй МАШИНІ ЗРОБЛЕНО тільки МОЇМИ руками!!!
Shurik написав: Делать из него Мерседес или Вольво, как по мне бессмысленно, проще взять сразу внедорожник под свои нужды.

:shock: Це ти завернув!!! Накормить таку скатіну, маслом і бензином- нада буть олігархом!!! А взять шось друге і пхать його всю дорогу..., нє, я краще дальші в гамні поковиряюсь!
А нащот "делать" чі не "делать"..., жду кордону щоб позмагатись (сделать) твій хорош просто уазік :wink: ! Щоб ти таки свою думку змінив :D !

ПовідомленняДодано: Пон квітня 12, 2010 9:37
Инквизитор
Позмагатись це треба не кордон буде їхати.
Ти тільки не дуже розказуй що я тобі пропонував, але дуже скоро будуть проводитися два принципово нові типи змагань, де і будете "гнути пальці" писля фіншу :):):).
Але ти гарантовано будеш тест-пілотом і побачиш все першим :):):)