Сторінка 1 з 1

Пружини на31512

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 17:30
r2
Не знайшов інформації, тому звертаюсь з проханням до вас. (інформація є тільки на патріот)
.Виникла потреба бухтувати рессори і за одно покласти на зад пружини. Де хто говорить, що потрібно викидати два листа. Але не знаю які. По форуму дізнався, що треба жигулівські пружини і стакани нивовські. Хто має досвід роботи, поділіться інф. Буду вдячний.

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 18:53
Bobikus
Наскільки чув - викидають найкоротші листи ресор. Але це виключно для комфорту. Особисто я при установці пружин (ВАЗ 2109) залишив всі ресори, навіть ті, що були покладені крім штатних :) В результаті машина стала ультрадискомфортною на малих швидкостях та невеликих нерівностях, зате з таким розкладом тепер можна досить сміливо їздити по дорослих нерівностях, наприклад швидко їхати по високій траві, не боячись раптового каміння, бревен ітд, пробував перпендикулярний заїзд на тротуар при швидкості, близькій до 60 кмг - енергоємкість підвіски стала суттєво кращою, правда також скакучість збільшилася, але це керовано :)

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 22:10
MudMax
Проте, тут є іншій бік медалі - додавши пружини і залишивши без змін ресори, ми лише додаємо жорсткості підвіски. На уазбуці читав, що у УАЗа і без того занадто жорстка підвіска, а якщо ще й пружини додати, то жорсткість тільки збільшиться. Там приклади наводились, що у Ведроверів жорсткість підвіски складає біля 2,8 кг/см, а у УАЗа - щось біля 4.0. (Цифри пишу по пам"яті, можу трохи помилятись).

Re: Пружини на31512

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 22:18
Патриот
Однозначно станет жёстче я себе в Патриот по задний мост пружины подсовывал прыгать стал мама не горюй на 40 км по ямкам и буграм барахло в потолок врезается. Только при 80 км через буреломы наступает затишье.

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 22:27
r2
На скільки я собі думаю, то пружини ставляться для того, щоб не сідали рессори. Мій друг на волзі, три рази на рік бухтував їх. Для їзди звичайно є + і-. Але не в кайф защораз до них лізти. Зараз при їзді по великих нерівностях, дуже сильно підкидає задом, аж пасажири вилітають з дверьок. Амортизації, ніякої. І ще. Які амортизатори ставити, при установці пружин? Чи збільшеться хід (підвіски).

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 22:28
Bobikus
Патриот, так в тому і справа - 80 кмг через буреломи і не на відбійниках - це те, що я мріяв :) А для комфорту є недопривідні авто. Інша річ, якщо R2 ставить собі пружини для комфорту, тоді так, перестороги доречні, пиво в кульочку з супермаркета далеко не завезеш :).

r2 написав:На скільки я собі думаю, то пружини ставляться для того, щоб не сідали рессори.
Думаю, для цього краще підходять колодки в гаражі. Мучити себе щоби береглися ресори це якось не фен-шуй.

r2 написав:Зараз при їзді по великих нерівностях, дуже сильно підкидає задом, аж пасажири вилітають з дверьок.
Думаю, тут є 2 виходи - поставити міцніші замки на двері або зняти 2-3 листи ресор, поставити найтонші пружини. Тоді буде м'яко, але готуйся до ударів в відбійники на великих ямах або завантаженій машині.

r2 написав:І ще. Які амортизатори ставити, при установці пружин? Чи збільшеться хід (підвіски).
Хід зменшиться. Для максимального комфорту краще лишати рідні або замінити їх на 4 задні від іномарки. Чим легшої тим менше ям відчуватимеш. Тільки от не збагну навіщо з УАЗа робити лімузин, якщо буде простіше купити лімузин?

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 22:47
r2
З комфортом це теж, ні туда ні сюда. Якщо ти до бездоріжжя добираєшся за декілька десятків км., при любій амортизації спокійно. То при какашках починається пі...ец. Хотів би почути людей, які використовують уаз в екстримальних умовах. Тому, що я ним так і користуюсь (здебільшого гори). Чи не вплинуть пружини на їзду по гірській місцевості?

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 22:57
Bobikus
Так про бездоріжжя і мова - моя машина виїзджає з карпатських гір на асфальт лише для заправки та ремонту :). Тут вже здається достатньо описано поведінку опружиненої машини на бездоріжжі, якщо потрібно щось детальніше - питай конкретніше.

ПовідомленняДодано: Сер червня 02, 2010 23:08
r2
Завжди хочеться удосконалюватися. Тому і придумав з пружинами. І не знаю, як вони поведуть себе на бездорі. Є страх на перевертиш. Чи не вплине жорстка і висока підвіска на це. По досвіду, ГРАДУСИ бувають огого.

ПовідомленняДодано: Чет червня 03, 2010 0:32
Olexa
r2 написав:На скільки я собі думаю, то пружини ставляться для того, щоб не сідали рессори.

А може, підібрати від чогось людські ресори?

ПовідомленняДодано: Чет червня 03, 2010 11:40
myshketer
У меня пружины от жигуля и рессоры со всеми листами - пиво со Львова до Руны и обратно доезжает :)

ПовідомленняДодано: Чет червня 03, 2010 12:53
Bobikus
І ще додам, що пружини суттєво зменшують артикуляцію, хоч і з іншого боку покращується поперечна стабілізація, що особливо важливо в горах. Для того, щоби знівелювати важливість артикуляції потрібно ставити самоблоки, власне я їх собі поставив перед установкою пружин. По твердості - можемо зустрітися десь наприклад на скелях Довбуша - попробуєш.