Сторінка 1 з 2

Допоможіть у хореографії з бубном! (клинить ШРУС?)

ПовідомленняДодано: П'ят липня 30, 2010 13:18
Bobikus
Дивна ситуація - фактично одночасно сталися дві поломки у двох мостах:

задній - крутиться кардан, не крутяться колеса, в диференціалі, логічно, хрускіт. Причому якщо при руху вперед хрустить але ще їде, назад прокручується (підозрюю, що міст відходить на кілька мм назад і втрачається з'єднання). Півосі перевіряв, шліци ідеальні.

Передній. Періодично клинить праве колесо. Як при попворотах так і на прямій. Клинить зі звуком металевого удару. Періодичність залежить від швидкості.

Цікаво, що поломки зявилися одночасно, але їм не передувала агресивна їзда, ями чи ще щось подвбне. В мостах стоять самоблоки.

Прошу порадити, що потрібно замінити, можливо якісь секрети, моменти докруток, особливі удари по бубну...

ПовідомленняДодано: П'ят липня 30, 2010 18:04
Yalta_biker
в переднем може колодку оторвало и перекосило? Было такое када суппорт открутился и заклинил внутри колесного диска. Где удар то раздается? или може ступичный подшипник развалился.

ПовідомленняДодано: П'ят липня 30, 2010 18:11
Mykola STARyy
В задньому, якщо колгоспний - похоже на відломане "вухо" (місце, де стоїть малий підшипник хвостовика). Попробуйте похитати його за кардан. Якщо гуляє, то таки да. "Півчулок" - до вимяни.
По передку тьма варіантів. Найімовірніші - підшипник (розлетівся сепаратор, ролики стають наперекос і клинять), або "трещотка".

ПовідомленняДодано: Нед серпня 01, 2010 1:02
Bobikus
Зрозуміло, що треба розбирати. Дякую за поради, відпишуся після аутопсії згаданих механізмів.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 02, 2010 15:09
hellcat
В переднем такие симптомы были когда раскрошился зуб на главной паре. Казалось что клинит одно колесо и думали на ШРУС.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 09, 2010 19:29
Bobikus
Результати попереднього огляду показали облом кількох зубчиків в шестерні заднього диференціалу (та, що найбільша), спереду стан колодок та підшипника - ідеальні. Виглядає на те, що проблема таки в дифі, мабуть я доїздився з повним приводом по асфальті. Оскільки машина в горах а майстри в місті, прошу порадити, що робити в такому випадку - чи можна їхати 100 км, чи зубчики шестерні, що відлетіли, не зашкодять самоблокам і не пробють корпуса?

ПовідомленняДодано: Вів серпня 10, 2010 12:51
Инквизитор
Bobikus написав:Результати попереднього огляду показали облом кількох зубчиків в шестерні заднього диференціалу (та, що найбільша), спереду стан колодок та підшипника - ідеальні. Виглядає на те, що проблема таки в дифі, мабуть я доїздився з повним приводом по асфальті. Оскільки машина в горах а майстри в місті, прошу порадити, що робити в такому випадку - чи можна їхати 100 км, чи зубчики шестерні, що відлетіли, не зашкодять самоблокам і не пробють корпуса?

Ну смотри.... Если доехать по дороге - то не вопрос. Снимаешь кардан, снимаешь полуоси ( если колхозы) ил колпачки (если вояки) и на включенном полном приводе ( работает только перед ,а задний диф стоит вообще) доезжаешь до места ремонта.
ТОлько на передке не рекомендуют ехать быстрее 60 км/ч и дальше чем 300 км за один заход :)

Если надо выехать с бездора своим ходом - то или тоже самое ил идешь на риск добить мост.

ПовідомленняДодано: Сер серпня 11, 2010 13:25
Bobikus
Здається, приїхав... В перші 200-300 метрів почав клинити а потім прокручуватись передок, а також повертатися руль. В наступні 100 зрізались всі зубчики задньої шестерні диференціалу. Як висновок - спереду розсипався ШРУС, ззаду зрізані всі зубці. Для того, щоби доїхати до місця стоянки гвалтував передній самоблок (при відсутсості звязку з одним колесом самоблок хоч і шарпає, але ловить і тягне). За 50 метрів до місця стоянки перестав працювати і самоблок :) Далі врятував буксир. От сиджу і плацю... Мабуть в цій ситуації потрібно знімати обидва мости і везти на ремонт, навряд чи є інші...

ПовідомленняДодано: Сер серпня 11, 2010 13:44
Инквизитор
таки рискнул на поломаном мосту выехать? Не повезло.

Кстати я вот не могу понять одного - как поломка заднего дифа могла повлиять на поломку шруса в передке?
Может совпало?

ПовідомленняДодано: Сер серпня 11, 2010 13:52
Bobikus
Ризикнув бо іншого виходу не було. А от дві одночасні поломки незалежні. Мабуть це саме той рідкісний виняток з теорії ймовірності. Хоча є ще малореальна версія про воду в мостах, одночасну корозію і її наслідки. Але зовнішній огляд це не підтвердив. Як ще одна версія - низька якість змащувальних матеріалів в час останнього ТО, коли мастила змінювали всюди.

ПовідомленняДодано: Сер серпня 11, 2010 14:02
Инквизитор
Мдя, везунчик, однако.
Вода - исключается. Это сколько ее туда надо влить??? Или сколько на ней ездить?
Смазка? тоже сомневаюсь. Разве что слить слили ,а залить забыли.
УАЗкиным мостам абсолютно пофигу на каком масле работать ( желательно на хорошем :) ).

ПС: Есть такая крамольная мысль. Почему на нигроле мосты не летели так часто, как мы наблюдаем сейчас. Может к нему вернуться?

ПовідомленняДодано: Сер серпня 11, 2010 22:47
МАХНО
Так я и езжу на нигроле.

ПовідомленняДодано: Чет серпня 12, 2010 10:00
Инквизитор
И молчаль ,редиска.
Рассказуй, тепереча подробнее. Какой, нюансы и т.д.

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 13, 2010 13:09
МАХНО
На любой запрвке ОККО есть в продаже.На нем и езжу.Нюансов нет.На зиму заливаю пополам ТАД 17

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 13, 2010 15:40
ШАМПАНЬ
А я знаю в чім проблема- мости УАЗовські!!! 8)