Сторінка 1 з 2

Буржуйська підвіска на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон листопада 01, 2010 14:59
Olexa
От ми тут філософствували на тему, чи могли б австралійці ARB робити бампери на УАЗи, а тим часом інші австралійці, Tough Dog, вже пропонують ресори, пружини та амортизатори на UAZ Partiot та Hunter:

http://www.4waysuspension.com.au/latest-catalogue/

Причому зверніть увагу, що коди ресор та пружин обох УАЗів, та передніх амортизаторів Патріота у загальному каталозі зустрічаються лише в них, в той час як коди решти амортизаторів зустрічаються й в інших авто. Тобто, можна зробити припущеня, що ці деталі зроблено спеціально під УАЗи.

На російських сайтах також зустрічаються ресори FS160С під ліфт 50 мм:

http://www.4x4sport.ru/catalogue.html?gr=84

ПовідомленняДодано: Вів листопада 09, 2010 22:54
Yalta_biker
Айрон Мен делает весь комплект на патриот и хантер с лифтом в 2,5 дюйма. У них задние рессоры - 3 листа нормальные и 4-й - не крепится на краях, только в центре. На сайте цена порядка 800 баксов за полный комплект+полиуретан. У диких северных людей - 1500 в среднем. У нас не встречал.

ПовідомленняДодано: Сер листопада 10, 2010 17:46
Olexa
Yalta_biker написав:На сайте цена порядка 800 баксов за полный комплект+полиуретан.

На якому сайті?

Yalta_biker написав:У диких северных людей - 1500 в среднем. У нас не встречал.

На www.autoventuri.ru, що на них посилається www.ironman4x4.com, $1300: http://www.autoventuri.ru/show_good.php?idtov=3866

P. S.

Зображення

ПовідомленняДодано: Сер листопада 10, 2010 21:51
Yalta_biker
на картинке рессора 4+2 листа. Я писал про 3+1, без U-болтов, этот комплект даже не видел :(
Наигравшись со своей мерсо-пружинно-газельской подвеской + газ-53 6 амортизаторов и прочее - давно понял что правильнее и дешевле было бы купить сразу такое готовое решение

ПовідомленняДодано: Нед листопада 14, 2010 16:35
kazanova
А смысл есть!? Кто юзал?

ПовідомленняДодано: Пон листопада 15, 2010 11:42
Olexa
kazanova написав:А смысл есть!?

Теоретично, крім ліфту, сенс має бути в кращій артикуляції заднього моста: на хід униз ресора матиме меншу пружність, дозволяючи мостові далі йти вниз, і машині довже тримати зчеплення з поверхнею.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 15, 2010 12:41
ЯНКИ
Olexa написав:
kazanova написав:А смысл есть!?

Теоретично, крім ліфту, сенс має бути в кращій артикуляції заднього моста: на хід униз ресора матиме меншу пружність, дозволяючи мостові далі йти вниз, і машині довже тримати зчеплення з поверхнею.


револьверные серьги покруче рулят

ПовідомленняДодано: Пон листопада 15, 2010 13:27
Olexa
ЯНКИ написав:
Olexa написав:
kazanova написав:А смысл есть!?

Теоретично, крім ліфту, сенс має бути в кращій артикуляції заднього моста: на хід униз ресора матиме меншу пружність, дозволяючи мостові далі йти вниз, і машині довже тримати зчеплення з поверхнею.


револьверные серьги покруче рулят

Это будет ТР-сколько? 3?

ПовідомленняДодано: Сер лютого 23, 2011 20:55
Olexa
От іще одна автралійська компанія, Dobinsons, робить підвіску на УАЗи:

http://www.dobinsonsprings.com/pdf/UAZ-52.pdf

В РФ, наче, коштує близько $1300.

ПовідомленняДодано: Чет квітня 14, 2011 23:29
P1973
ЧТо-То темка заглохла
Наигравшись со своей мерсо-пружинно-газельской подвеской + газ-53 6 амортизаторов и прочее - давно понял что правильнее и дешевле было бы купить сразу такое готовое решение

купил уже ктонибудь :?: отзовитесь

ПовідомленняДодано: Пон лютого 27, 2012 0:14
Bobikus
Ну що, можете вітати, поставив по колу поліуретан та амортизатори Ironman. Перші відчуття на асфальті - я на боліді з висотою огляду, якої немає в жодного боліда :) Дуже добре входити в повороти, міняти рядність на будь-якій швидкості простіше ніж на переважній більшості легкових. Кільцеве перехрестя з другим виїздом пройшов на 70 кмг без кренів та заносів, лише приємні відчуття.

Тепер про бездор. Перше враження - дуже твердо на дрібних ямках. Думаю компенсувати тиском в колесах. Але негатив на цьому закінчується. По-перше у машині тихо на будь-яких ямах. Австралійський поліуретан своє дав, повна відсутність люфтів на всіх втулках. По-друге абсолютно зникли "клювання" при переїзді ям і ровів та різкому гальмуванні. Артикуляція та амортизація стали повільнішими, досить оригінальні відчуття, якось так ніби бачиш яму, заїжджаєш у неї а машина реагує ніби то з затримкою, складно переказати відчуття :). Схоже, поерестав козлити, але ще буду перевіряти на "пральних дошках" різної амплітуди, відпишуся.

Ось відео міні-тріалу з новою підвіскою:

https://vimeo.com/37464140

ПовідомленняДодано: Пон лютого 27, 2012 0:27
BoBeG
Bobikus написав:Тепер про бездор. Перше враження - дуже твердо на дрібних ямках. Думаю компенсувати тиском в колесах.


Попробуй витягни пружини по колу , щоб були тільки ресори , думаю різниця в мягкості буде замітня.

Re: Буржуйська підвіска на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет липня 17, 2014 18:22
Pooh
Усім привіт. Вирішив поміняти собі підвіску на Патріоті. Пружини, ресори, амортизатори. Причини для чого.
1. Пружини. Стоять мерсовскі при і проставка 30мм. Лебідка і частково силовий бампер. На хороших глибоких ямах, на швидкостях буває часто пробої по відбійниках. При вивороті колес, на діагоналках, затерає об крило. Резина 33х12,5. Загалом, хочеться трошка жорсткіший передок.
2. Ресори. При пустій машині рівні, як під нитку. Заміна корінних листів, і вигинання в кузні усіх нічого не дало. Через 2 тижні все стало на своє місце. Може 1-2см. вище ніж було. При діагоналках, також затерає за крило. При тому, що стоїть 30мм ліфт ресора-рама і 50мм ліфт рама-кузов.
3. Амортизатори. Просто хочу поміняти, бо крени машини занадто великі на швидкості. І гойдається, як дитяча колиска. :D
Зупинився на IRONMAN.
Тільки в комплекті, який пропонує виробник, хочу замінити деякі деталя на інші. Для прикладу поставити вищі пружини і довші амортизатори.
Виробник рекомендує на патріот пружини IMAZ001B: пруток 16мм, висота 395мм, внутр. діаметр 102мм.
В каталозі і такі пружини TROL002B: пруток 16мм, висота 430мм, внутр. діаметр 102мм.
Хто, що може сказати, порадити.
Дякую.

Re: Буржуйська підвіска на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет липня 17, 2014 20:27
Olexa
Pooh написав:Зупинився на IRONMAN.

Користуюся такими. Вони занадто жорсткі. Не раджу.

Re: Буржуйська підвіска на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет липня 17, 2014 20:35
myshketer
P1973 написав:купил уже ктонибудь :?: отзовитесь


Два года пользую комплект, намного лучше штатной, но не идеал. На задние амморты пришлось наваривать по ушку, зад на новых рессорах задрался намного выше передка - лечил добавлением проставок на пружины. Рессоры были +200 кг. Месяц назад убрал проставки и по одному листу из рессор (по рекомендации производителя в случае избытка жесткости). Стало мягче, по городу на каждый день вполне подходит, морда смотрится чуть ниже задка. В целом - ни разу не пожалел о покупке.

Было два комплекта аммортизаторов, взял тот, что дешевле, foamcell, если не ошибаюсь.

Pooh написав:Зупинився на IRONMAN.


Неплохой выбор, рекомендую.