Таки продаю свого "Пушка" . Продаю- тільки для фінансування нового проекту трофі трака.
Ітак.
машину купив в 2006му
рік випуску 197х. Влом в тех паспорт дивитись.
забігаючи наперед, зразу кажу, шоб нікого не налякати, шо з рідного залишилась лише рама. в ідеальному стані. думаю, це навіть краще, ніж якщо би вона була недавніх років випуску (всі погодяться, шо "тоді" метал був кращий).
почну з самого низу:
-резина BFG M\T 35\12.5\R15
-диски легкосплавні 10"(дюймів). без проблем їджу на тисках 0.4. нічо не розбортовується.
-мости воєнні (редукторні). мостам завжди приділяв найбільше уваги, тому там завжди все ідеальне. при виникненні найменших люфтів, потертостей чи інших дефектів- під заміну. (ступіци пройшли по 500км і 5км; бортові по 500 і 1000км; сальники з підшипниками- по 50 і 5км; диф і хвостовик- 2-3тис...АЛЕ ЦЕ СТАНОМ НА СЬОДНЯ . заміни проводяться не тому, шо ламаєть, а тому шо ніколи не було проблем з запчастинами, а так як машина експлуатується тільки в екстремальних умовах- хочеться бути 100% впевненим. і зношеність в 10% вже дефектується)
-амортизатори рідні. спереду додатково стоїть пневматична підвіска. ззаді нові "відбійники" для захисту від пробою (вчора поставив). Легкий ліфт підвіски, за рахунок "сєрьг" ресор.
-далі йде кузов . ліфт 2". Новий на 90%. Всі кузовні деталі зі старих запасів. Це дуже важливо, таяк порівнював крила нового і старих зразків. Товщина металу в старому- 1.5мм в нових же, така тоненька бляшка, шо там місцями ледве 0.7 було.
-Баки викинуті і поставлений 1 великий в салон за заднє сидіння. при тому багажний відсік зберігся.
-підлога (і весь кузов знизу також) оброблена антикором, погрунтована і нанесено з пів дюжини слоїв безшумки і бітукаса (смоли). зверху приклеєна армована резина. з такої ж зроблений додатковий тент, який лежить під рідним. 100% водонепроникності.
-заднє сидіння перешите рідне, спереді- перешиті від гольфа.
-ззаді додаткова пічка(в салоні справді тепло, навть при температурах нище нуля). спереді чуть модифікована торпедо, з панеллю управління всією електрикою, магнітолою МП3\СДА\ВМА, ГПС навігацією, СБ радіостанцією і купою всяких кнопок Доречі, стартер- також включається великою червоною кнопкою. Так само як і підігрів свічок.
-Далі по кузову- каркас безпеки, додаткові ущільнювачі, експедиційний бажник на багато кг (тьох дорослих людей+купа шмурдяку витримує- більше хз), додаткове світло вперед і назад, гілковідбійники, кєнгурін з площадкою під встановлення лебідки (доречі, зараз стоїть, але не особо потужна. до КК2007 хочу поставити механічну від ГАЗ66), бокові пороги (місце для штурмана ), задній бампер з здвоєної труби(хайджеком можна за то все піднімати- нічо не відірветься і не погнеться). Захист тяг і картера. Розширювачі арок (дуже помагають) І нове кріплення запаски з секреткою.
Ну і саме цікаве- мотор. Мотор стоїть Мерсовський дизель. 3 літри 5 баняків 110кобил. получився чуть модифікований ОМ617. Їдять ті кобили мізер- 10-11л солярки на 100км.Дихають через герметичний шнорхель. Охолоджуються радіатором з пежо 205 з двома електровентиляторама, які можуть працювати як в автоматичному режимі, так і з примусовим вкюченням\виключенням з салону. Новий генератор заряджає 100а\г акумулятор за будь-яких умов, навіть на холостих (на відміну від УАЗовського) і відключається з салону- для проходження глибоких бродів. Всьо зроблено герметично і можна сміло штуртувати будь-яку воду. Теоретично глибиною по-шнорхель
Машину віддяю з купою манель: х-джек 1.5м, 4траки, стропи, видовжувачі, блок, шакли, скоби, каністра (повна:))) ), стаціонарна переноска, спеціальна резинка (від грошей) до якої привязується запальничказ одної сторони, а другою привязується в штурмана перед очами, шоб штурман тобі сигарети прикурював:))), запчастин- море і ше маленьке озерце (в тому числі: мости, коробка з роздаткою, аморти і кузовні деталі) і спец набір "один шофер і три піварака на зідній сідушці" (включає в себе металеву баклаху для горілки\коньяку, 3 металевих стакана, посудину для закуски і слюнявчик для пілота)
за все прошу рівно нічого- 11кіло баксів.
штурман не продається- безцінно.
Віза класік.
*нові задні відбійники
ви не повірите, але якшо це чудо загнати на день у мийку, то получиться ось що: