Давление масла в двигателе

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Давление масла в двигателе

Повідомлення jek-ks » Чет липня 03, 2008 17:41

Колеги подскажите какое давление масла должно быть в двигателе на холостом ходу и скажем на 3000.
Почему возник вопрос: за пару тысяч до замены масла на светофорах стал пищать сигнал о низком давлении масла (пока тыкал в кнопочку увидел цифру 0.7-0.8) но потом восстанавливалось и покозывало 0.9-1.2. Решил что пора менять масло. Заменил но давление возросло не сильно буквально на 0.2-0.3. Проехал пару тысяч и тут на светофоре опять пищит низкое давление. Чесно говоря расстроился зашел в магазин купил ХАДО в двигатель и залил 2 тюбика. После еще проехал пол тысячи решил посмотреть на давление и чесно говоря не поверил - на холостом меньше 2.4 не опускается, при 3000 доходит до 4.5. Так вот не могу понять или это датчику "кирдык" или присадка может дать такой эффект?
p.s. Раньше на Жигулях использовал ХАДО но для компрессии, а про давление не знаю, менялось оно или нет, там не было датчика.
Аватар користувача
jek-ks
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Пон квітня 14, 2008 9:57
Звідки: Kyiv

Повідомлення Саид » Чет липня 03, 2008 17:51

Сам когда-то переживал по этому поводу. На прогретом двигателе на холостом ходу бывало и 0,4. С той лишь разницей, что у меня ни разу не пискнуло и лампа аварийного давления ни разу не мигнула (ТТТ). Вероятно паршиво работает один из датчиков. Скоро 50 тык, полет нормальный, постепенно забил на это дело. :)
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення DIMON » Чет липня 03, 2008 17:56

А Хадо это очень зря, тем более из-за давки масла
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення Shurik » Чет липня 03, 2008 18:19

А Хадо это очень зря, тем более из-за давки масла


Есть какието явно отрицательные отзывы?
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення yuralev68 » Чет липня 03, 2008 18:52

Хадо хороша штука, але більше лити не треба. З досвіду ремонту моторів-хадо ущільнює всі "дыхательные и пихательные пути", при капіталці мотора дуже важко то все вимивати, хоча ефект підняття тиску масла дає.
Тиск масла на х.х. десь 0.9-1,1 мав би бути , на оборотах десь 4,5 залежно, як редукційний клапан перепускає.
Саме простіше перевірити тиск на різних обертах-вкрутити в масляну магістраль звичайний стрілочний манометер (бажано в ЦСМ зробити таріровку). І тоді буде ясно при якому тиску що пищить.
Ще було замічено, що при неякісному маслі на гарячому моторі тиск падав до 0,3-вихід один заміна масла.
З присадок, до речі, я лив в мотор тільки лікві-молі дісульфат молібдена, покращує ковзання, все інше в мене щось не викликає довіри.
Ще одне, десь читав що на холости обертах тиск тиск може бути і 0,2-0,3 мотору нічого не станеться, але це лабораторні речі. А реально такий тиск означає непорядок в системі.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Shurik » Чет липня 03, 2008 19:04

Я коли поставив електровентилятор температура персунлась на 10градусів вверх.
То на гарячу тиск дійсно дуже нізький.
От думаю чи маслорадіатор робити чт таки зробити щоб масло не гнало и залити напівсінтетику.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення yuralev68 » Чет липня 03, 2008 19:41

Я завжди лив півсинтетику Азмол -2т, або півсинтетику ЕССО 10W-40,
зауважень не було. Масляний радіатор треба ставити. В мене на Хантері був, з перемиканням зима-літо (робить не робить) на бездорі вмикав завжди. Ну і масло виганяти не повинно ні звідки.
Контрольний манометр вкручував на місце датчика тиску масла.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення zen » Чет липня 03, 2008 21:51

Все может быть до банального просто - датчик давления дает искаженную унформацию. На встрече новичков 28, я показывал Ребятам, что у меня при НЕРАБОТАЮЩЕМ двигателе, датчик давления выдает 1,7 атмосферы. До этого другой датчик давления (лежит у меня в зипе) на холостых выдавал 0,5 и даже 0,3 и нещадно пищал зуммер. Чтобы успокоить себя я проверил давление масла "дедовским" способом - подключил через переходник механический манометр от ЗИЛ 130 и убедившись, что все у меня в норме перестал обращать на пищалку внимание. Как обьяснили мне бывалые, волноваться надо, когда загорается сигнальная лампа аварийного давления масла. А если она не горит, попробуй поменять датчик давления масла и понаблюдай, что будет.
УАЗ - "Проходимец", в смысле бездорожник.
Аватар користувача
zen
Участник движения
 
Повідомлення: 826
З нами з: Вів серпня 28, 2007 23:58
Звідки: Киев

Повідомлення jek-ks » П'ят липня 04, 2008 12:09

yuralev68 написав:Хадо хороша штука, але більше лити не треба. З досвіду ремонту моторів-хадо ущільнює всі "дыхательные и пихательные пути", при капіталці мотора дуже важко то все вимивати, хоча ефект підняття тиску масла дає.
Тиск масла на х.х. десь 0.9-1,1 мав би бути , на оборотах десь 4,5 залежно, як редукційний клапан перепускає.
Саме простіше перевірити тиск на різних обертах-вкрутити в масляну магістраль звичайний стрілочний манометер (бажано в ЦСМ зробити таріровку). І тоді буде ясно при якому тиску що пищить.
Ще було замічено, що при неякісному маслі на гарячому моторі тиск падав до 0,3-вихід один заміна масла.
З присадок, до речі, я лив в мотор тільки лікві-молі дісульфат молібдена, покращує ковзання, все інше в мене щось не викликає довіри.
Ще одне, десь читав що на холости обертах тиск тиск може бути і 0,2-0,3 мотору нічого не станеться, але це лабораторні речі. А реально такий тиск означає непорядок в системі.

Чесно кажучі на масло грішити не можу тому що використовую завжди (вже років 4) Neste 10W40 syntetic масло дуже гарне з невеликим угаром (краще ніж полусинтетика 10W40 semy-syntetic). Але от до фільтру маю сумніви тому що встановив фільтр від Жигуля (а то минулий від 406 двигуна не міг зняти та встановити оскільки заважають шланги (намучівся з пів дня). Так от раніше лампа масла тухла зразу після запуску двигуна а зараз коли машина постоїть ніч то лампа тухне через секунду другу. Мені це не подобається можливо потрідно змінити фільтр, а може ще щось. Щодо тиску поки що не розумію все начебто працює на холодну ХХ 3.5-4.5 на гарячу 2.5-3.2 але чому такий великий тиск загадка. Мабудь дійсно потрібно перевірити все манометром.(хоча краще більше ніж менше)
Аватар користувача
jek-ks
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Пон квітня 14, 2008 9:57
Звідки: Kyiv

Повідомлення DIMON » П'ят липня 04, 2008 12:16

2 Шурик: могу добавить, что еще ни одна присадка попадающая в масло не имела положительных результатов больше чем негативных,

разработчики масла грохают млрд. уев на разработку соотношения присадок в своем масле, чтоб потом тюбик за 50грн кординально изменил его свойства в лучшую сторону, не смешите!
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення yuralev68 » П'ят липня 04, 2008 12:24

є фільтра з клапаном, а є без. якщо клапана немає, або він фіговий, то масло з фільтра втікає, і треба оту секунду, другу, щоб закачати в фільтр. Ніби і не сильно страшно, але краще фільтр на якийсь кращий поміняти.
манометром треба перевірити, щоб спати спокійно :D :D :D :D
ну великий тиск добрий -це теж до певних меж, може повидавлювати сальніки манжети прокладки, ну коротше те що може видавити.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Drifter » П'ят липня 04, 2008 17:41

У меня на Буханке 417-й двигатель. Перед кордоном он попал мне б/у и был мной перебран, откапиталена головка заменены кольца, все навесное.
Сразу с давлением была такая ситуация.
На холодную и где-то до 50 градусов: на холостых 2атм, на оборотах 4атм.
После прогрева 60-80 градусов: на оборотах 1,5-2атм. на очень малых холостых иногда, на долю секунды, даже загоралась лампочка критического падения давления.
На пути к Львову проанализировали эту ситуацию, подумали, масло такое, на WOG'овской заправке купил ихнее (очень хвалили :) )
Поменял масло на первой ночевке перед стартом Кордона.
И абсолютно никаких изменений, прошли часть кордона, да и домой добралшись, не заклинил, плюнул, езжу так, ибо движок на халяву попал, не очень жалко :) .
Вопрос, в чем же дело, масло WOG, таже фигня, что у меня была сразу залита, и разница в цене в три раза никакой роли во вязкосно-температурных характеристиках масел :) ? Либо это какая-то проблема в двигателе вызывает такую разницу в давлении масла на разных температурных режимах работы ?
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Shurik » П'ят липня 04, 2008 18:03

А маслорадіатор стоїть?
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Drifter » П'ят липня 04, 2008 18:09

Зараз немає. І на всіх попередніх двигунах не було. І на ГАЗику немає. Але така різниця в тисках тільки на цьому двигуні.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення yuralev68 » П'ят липня 04, 2008 18:10

В першу чергу треба вкрутити стрілочний манометер, бажано більш-менш точний, і на різних режимах подивитись які тиски масла. Якщо в нормі, значить прикинути чому відповідає тиск масла по датчиках і заспокоїтись.
Обовязково по біблії почитати які величини тиску мають бути на моторі.
Якщо тиск ненормальний- тоді вже шукати причину ненормальності, а це може бути і маслнасос, і вкладиші , і канали забиті, і шо там ще в моторі є.
Якість масла дуже впливає, якщо з підвищенням тем-ри воно стає дуже рідким то і тиск звичайно буде падати.
Востаннє редагувалось yuralev68 в П'ят липня 04, 2008 18:14, всього редагувалось 2 разів.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Далі

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість