Сторінка 1 з 2

Літом жарко-зимою холодно

ПовідомленняДодано: Вів травня 25, 2010 9:45
sansanichd
Раніше думав, що краник не повністю закривається і не повністю відкривається (поміняв) але конфуз залишився :shock:. Як зараз помічаю (весна тепло) тепло по троху просочується на ноги і тільки коли проїду хоча б з пів години. Думаю, що коли нагрівається повітря під капотом (тоді відчувається ), але питання де дирка ????? чому, як просочується????

ПовідомленняДодано: Вів травня 25, 2010 12:12
no exit
выпускной колектор разагревает пол. Решение 2
1 много мороки но дешевле застелить пол тепло изолятором
2 дорогое но правельное заматать клоектор специальным бентом

РС после первого варианта пол греется но гараздо дольше но всеравно гееться на второй вариант меня хватило на половину но результат болие заметный
и есче выхлопная прекручена к каробке (ПРИДУРКИ) она то разагревает коробку до ОГОГО :wink:

ПовідомленняДодано: Вів травня 25, 2010 13:16
sansanichd
Принято, спочатку обклею теплоізолятором (валяються залишкі в будинку клеїв), якщо буде мало обматаю і цим ізолятором.

PS - Дивлячись на цю причину то така проблема має бути в кожного, невже народ їздить і нічого не робить :?

Ще одне - памятаю десь на форумі читав що в людими постійно перегрівався двигун і він прорізав в капоті дірки щоб повітря циркулювало і проблема відпала - частково має теж допомогти.

ПовідомленняДодано: Вів травня 25, 2010 17:58
Yalta_biker
совсем недавно писал же гдето - горячий воздух идет изпод капота через болтающиеся пыльники ручек КПП и РК... там же на фотках - мой вариант лечения. Помогло - эта проблема отпала. Теплоизоляция трубы - то вообще вещь, но отдельно ее делать гемаройно, разве что совместить с процедурой изымания мотора из капота, пропила приемной трубы, установки сильфона и прочиго тюнега, но ето у меня на осень заложено

ПовідомленняДодано: Сер травня 26, 2010 8:55
sansanichd
http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewto ... 7%E4%F3%F5
Знайшов
Ніколи б не здогадався.

ПовідомленняДодано: П'ят червня 04, 2010 13:39
Ace
В моем случае - катализатор за борт сразу.
Защиты все сняты - вентиляция супер. Даже диффузор на радиаторе не стоит (на 3-хрядном, медном).
Кран печки (а точнее - управление тросиками) - воевал и терпел три года. Разбирал всю фигню раз пять, фиксировал, зажимал хомутами... НЕ ЗАКРЫВАЕТ. Таки плюнул и поставил водопроводный в шланг печки под капотом. Безумно геморно регулировать :lol: . Но зато в такую погоду, как сейчас, можно ехать по трассе с закрытыми окнами.

ПовідомленняДодано: Вів червня 15, 2010 11:01
sansanichd
Ace написав:В моем случае - катализатор за борт сразу.
Защиты все сняты - вентиляция супер. Даже диффузор на радиаторе не стоит (на 3-хрядном, медном).
Кран печки (а точнее - управление тросиками) - воевал и терпел три года. Разбирал всю фигню раз пять, фиксировал, зажимал хомутами... НЕ ЗАКРЫВАЕТ. Таки плюнул и поставил водопроводный в шланг печки под капотом. Безумно геморно регулировать :lol: . Но зато в такую погоду, как сейчас, можно ехать по трассе с закрытыми окнами.

Кран пічки поміняв - перевіряв не пускає, вихлопна нагріває пол (див. відповідь no exita банально на кріпленні пластіка в салоні не зашито опшивкою буквально 5 см. кв. заткнув паралоном - помогло десь на половину тепер думаю замотати колектор тепло ізоляційним матеріалом.

ПовідомленняДодано: Сер червня 23, 2010 8:06
Yalta_biker
Окончательное решение вопроса:
Зображення
Зображення
Зображення

Фольгоизол 5 мм 6 погонных метров и две банки "88-го" Бюджет 200 грн, два дня с пивком :) Заклеил все что можно - тихо и не жарко, теперь бы еще моторный отсек зашить. Точнее перед моторного щита.

ПовідомленняДодано: Пон липня 12, 2010 11:56
sansanichd
:shock: Круто ще не доріс щоб все знімати шумоізоляція мене задовільняє (трошки чути як мотор гуде - мені подобається) з теплом розібрався заміною крана. Тепер працію над охолодженням і підтверджую що нагрівається в районі сидіння водія від вихлопної труби але ще одне спомтереження інколи більше а інколи трошку може це датчик вийо... і чуть раннє запалення дає (як ще пояснити не нормальний перегрів труби) хоча на загальну їзду ніяк не впливає.

ПовідомленняДодано: Суб липня 17, 2010 23:22
P1973
каким бинтом обмотать коллектор,как материал называеся?

ПовідомленняДодано: Пон липня 19, 2010 21:38
no exit
P1973 написав:каким бинтом обмотать коллектор,как материал называеся?


я не рекламирю и не говорю чтоэто правельная цена просто чтоб было понятно очем разговор :wink:

http://cartuning.kiev.ua/carparts.php?c ... m=RS-04630

ПовідомленняДодано: Пон липня 19, 2010 23:57
Влад
Я теж думав про подібну штуку але з азбесту. Але щось прийшлов на думку той факт, що цю штуку може вода трохи підмочити, тому ідея відпала. Як ця термолента себе веде при контакті з водою? Чи та температура до якої нагрівається труба не дає їй повністю промокнути і потім загниватися?

ПовідомленняДодано: Вів липня 20, 2010 15:44
P1973
2 no exit
опиши как наматывал,концы ленты чем проволкой прикручивал или лента клеющая(по ссылке никакой инструкции) :wink:

ПовідомленняДодано: Вів липня 20, 2010 21:17
Yalta_biker
на боевых машинах наших раллиздофф (ну как их иначе то назвать) оная лента запросто переживает 2-3 глушителя (могла бы и больше, но они ее теряют). Металл под ней просто сгорает. Однако думается, что в относительно щадящих условиях эксплуатации годик-полтора металл протянет. края крепят герметиком для глушителей и фиксируют червячными зажимами.

ПовідомленняДодано: Вів липня 20, 2010 21:49
no exit
Влад написав:Я теж думав про подібну штуку але з азбесту. Але щось прийшлов на думку той факт, що цю штуку може вода трохи підмочити, тому ідея відпала. Як ця термолента себе веде при контакті з водою? Чи та температура до якої нагрівається труба не дає їй повністю промокнути і потім загниватися?


После 30 км без остановок я залез под машину и случайно локтем дотронулся до забинтованного участка. Очень горячо, но ожогов нет! :wink:

За полгода ледов гниения не обнаружено - да, намокает, но и от выхлопной высыхает :wink: