Сторінка 1 з 1

Найди 10 отличий

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 20, 2010 18:14
sansanichd
Почитав тему різниці між Simbir i Patriot і виникло питання а чим різниця Патріот 2007 і 2010 року. По ідеї завод теж не дурак і якісь удосконалення проводить, а я як власник патріка 2007 року (з руками що ростуть з того місця, що треба) мігби якісь з цих абгрейдів використати.
І зразу відкриваю рахунок опора на задню дверку (щоб не провісала) в нас на форумі обговорювалося.

Re: Найди 10 отличий

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 20, 2010 19:00
Патриот
sansanichd написав:Почитав тему різниці між Simbir i Patriot і виникло питання а чим різниця Патріот 2007 і 2010 року. По ідеї завод теж не дурак і якісь удосконалення проводить, а я як власник патріка 2007 року (з руками що ростуть з того місця, що треба) мігби якісь з цих абгрейдів використати.
І зразу відкриваю рахунок опора на задню дверку (щоб не провісала) в нас на форумі обговорювалося.

До россиян пока дощло фторовластовуу проставку под дверь подсовывать. Мне лично тоже интересно потму как брошурку читал по патриоту 2010 там ещё меньше отечественного. Мозги Бош выхлоп другой педаль газа электронная (А по мне не что не заменит старый тросик)

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 20, 2010 22:59
Olexa
Взагалі-то і до 2007 року були зміни.

З якогось моменту стали ставити АБС.
Мінявся вакуумний підсилювач гальм.
Гідравлічний підсилювач керма мінявся з ZF на Delphi.

На УАЗбуці у бібліотеці є каталоги деталей на 2005 та 2007 роки випуску: http://www.uazbuka.ru/lib/index.htm

ПовідомленняДодано: Суб серпня 21, 2010 10:51
sansanichd
Olexa написав:Взагалі-то і до 2007 року були зміни.

З якогось моменту стали ставити АБС.
Мінявся вакуумний підсилювач гальм.
Гідравлічний підсилювач керма мінявся з ZF на Delphi.

На УАЗбуці у бібліотеці є каталоги деталей на 2005 та 2007 роки випуску: http://www.uazbuka.ru/lib/index.htm

Ага все це в 2007 є.
Чому почав саме з 2007 - по перше бо в самого 2007, по друге якщо з 2005 там багато змін було відповідно і мови багато було.

Re: Найди 10 отличий

ПовідомленняДодано: Суб серпня 21, 2010 10:56
sansanichd
Патриот написав:
sansanichd написав:Почитав тему різниці між Simbir i Patriot і виникло питання а чим різниця Патріот 2007 і 2010 року. По ідеї завод теж не дурак і якісь удосконалення проводить, а я як власник патріка 2007 року (з руками що ростуть з того місця, що треба) мігби якісь з цих абгрейдів використати.
І зразу відкриваю рахунок опора на задню дверку (щоб не провісала) в нас на форумі обговорювалося.

До россиян пока дощло фторовластовуу проставку под дверь подсовывать. Мне лично тоже интересно потму как брошурку читал по патриоту 2010 там ещё меньше отечественного. Мозги Бош выхлоп другой педаль газа электронная (А по мне не что не заменит старый тросик)

Стосовно тросіка +100, опору під двері треба- зроблю, мізги мабуть теж краще але це не кретично можна їздити. А вихлоп згниє то і поміняю.
Хто ще що знає?

ПовідомленняДодано: Суб серпня 21, 2010 15:39
Yalta_biker
радиатор, усиленое крепление панары, кастер??? (тут спорно), глухари вместо хабов, нормальный (кому повезло) кондиционер, шкворневой узел на подшипниках, неломкий пластик в багажнике, пародия на штатную магнитолу, удобные сиденьки от рекстона, и чтото там еще в салоне.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 21, 2010 21:20
navigator2
Ну насчет шкворней на подшипниках не рви сердце... :)

ПовідомленняДодано: Чет серпня 26, 2010 14:06
sansanichd
Yalta_biker написав:радиатор, усиленое крепление панары, кастер??? (тут спорно), глухари вместо хабов, нормальный (кому повезло) кондиционер, шкворневой узел на подшипниках, неломкий пластик в багажнике, пародия на штатную магнитолу, удобные сиденьки от рекстона, и чтото там еще в салоне.

Радіатор вже зробив (мякші резинкі поставив і підсилив кріплення), хаби хай стоять не заважають, кондиціонер нормальний але якби він був там де у всіх нормальних машин а не в підлокотнику не булоби йому ціни, шкворня вже переробив на підшибникі, про платік і магнітолу мовчу, сидінні вже корейскі, опитування продовжується.

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 27, 2010 9:16
kuzyavr
Yalta_biker написав:... шкворневой узел на подшипниках...

Серьезно? Мне кстати интересно, что у меня за таз - купил я его в начале 2010, но судя по таможенной декларации АИС-а сделан он в 2009 приблизительно осенью...

Подкладка под зад. дверью есть. Есть еще такой металлический кожух над выпускным коллектором (чтобы цилиндры тормозов и сцепления не "жарились" (говорят его нету на более ранних машинах).

ПовідомленняДодано: Чет вересня 02, 2010 14:34
sansanichd
kuzyavr написав:
Yalta_biker написав:... шкворневой узел на подшипниках...

Серьезно? Мне кстати интересно, что у меня за таз - купил я его в начале 2010, но судя по таможенной декларации АИС-а сделан он в 2009 приблизительно осенью...

Подкладка под зад. дверью есть. Есть еще такой металлический кожух над выпускным коллектором (чтобы цилиндры тормозов и сцепления не "жарились" (говорят его нету на более ранних машинах).

Не велика поправочка - і воділа не "жарився" бо я жарюсь особливо цього літа відчулося вже все прикупив щоб переробити але стало холодно (відклав до весни).

ПовідомленняДодано: Чет вересня 02, 2010 14:40
sansanichd
navigator2 написав:Ну насчет шкворней на подшипниках не рви сердце... :)

Не мачого себе так мучити - я накопав в неті інструкцію для переробки, замовив складові (800 грн. здається рік назат було) заносиш до толкового слюсара показуєш інструкцію і кажеш чи він так зможе зробити, чуєш чарівні слова "без проблем". Думаю за день два зробить. З мене здерли 500грн. рахую не так вже і багато.