Сторінка 1 з 1

Проблема з системою закривання/відкривання дверей.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 0:25
Влад
Все почалося з того, що недавно спрацювала сигналізація, коли машина стояла в гаражі і її ніхто не чіпав, при тому що машина навіть не стояла на сигналізації. Я подумав, що просто почала глючити, відключив динамік і все. Але на наступний день помітив, що зачиняються і відчиняються тільки двері водія(з сигналізації або за допомогою ключа або коли просто натискаю кнопку зачинення дверей). Сьогодні, коли ввечері завів машину почув якийсь дивний скрегіт в салоні, потім цей звук зник. Далі, коли хотів зачинити двері хоч якимось шляхом, то це стало не можливо, всі двері(окрім водійських) стоять у відкритому стані і навіть кнопки зачинення дверей заклинило :(

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 2:22
Voditel
1. Полностью отключи сигналку от питания и подключи снова.
2. полностью отключи от питания блок управления центральными замками (находится под пластиком, с левой стороны, возле педали сцепления) и подключи снова.
3. если не помогла и после подачи питания история повторится то скорее всего это блок управления ЦЗ. Есть в любом жигулевском магазине.
4. Еще одной вероятной причиной является замыкание на массу одного из управляющих проводов ЦЗ. Сними гофру с проводки между дверью водителя и кузовом, внимательно изучи изоляцию проводов. (возможно, это надо сделать в первую очередь.)

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 11:39
Yalta_biker
да, часто-густо перетирается изоляция на жгуте проводов, что идет в левую дверь из стойки кузова, осмотри внимательно и восстанови. А потом хорошо замотай жгут в том месте изолентой или приделай жесткую гофру. Еще возможен такой глюк, что изза грязи приводы замков (соленоиды) туго ходят и потребляют сильный ток - у меня раз на раз то предохранитель сгорал то сам блок ЦЗ глючило, тогда приходилось все перезагружать - и сигналку и блок ЦЗ.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 13:02
Влад
Зняв реллє центрального замка VIAL 21093-6512010-01 - воно згоріло. Знайшов подібне до ВАЗ 21093-6512010 але воно не підійшло.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 15:25
Voditel
Влад написав:Зняв реллє центрального замка VIAL 21093-6512010-01 - воно згоріло. Знайшов подібне до ВАЗ 21093-6512010 але воно не підійшло.


А чем не подошло? Наше 6-ти, а это 8-ми кнтактное?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 18:53
Влад
Спочатку поставив ВАЗ 21093-6512010(6 контактів) але ситуація не змінилася(двері не зміг закрити). Думав, що проблема в самому реллє, тому потім знайшов 21093-6512010-01(8 контактів). Після того як поставив останнє отримав такий самий результат(двері не всеодно не закриваються). Навіть коли релле зняте, немає можливості закрити двері механічно, натискаючи кнопку.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 19:23
Mykola STARyy
Похоже, був посаджений акумулятор, або засниділи з"єднання, і моторчики замків згоріли.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 19:26
DIMON
Переключи на управление с сиги, выкинь блочок цз и наслаждайся жизнью...

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 20:57
NoUaZ
DIMON написав:Переключи на управление с сиги, выкинь блочок цз и наслаждайся жизнью...

Полностью поддерживаю. Нет смысла в блочке при наличии сигналки.
Еще посоветую отключить тяги от личинок, запасной вход оставить через дверь багажника. И проверь моторчики в дверках, похоже они затянули на открывание в последний раз и згорели с оплавлением и клином.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 21:08
Влад
Mykola STARyy написав:Похоже, був посаджений акумулятор, або засниділи з"єднання, і моторчики замків згоріли.

А як це перевірити? Ще побачив цікавий момент. Коли закриваю двері, то габарити кліпають(ніби ввімкнена сигналка). Коли нажимаю на кнопку зняття з сигналізації, то в водійських дверях кнопка зачинення дверей трохи дьоргається і габарити перестають кліпати.
Полностью поддерживаю. Нет смысла в блочке при наличии сигналки.
Еще посоветую отключить тяги от личинок, запасной вход оставить через дверь багажника. И проверь моторчики в дверках, похоже они затянули на открывание в последний раз и згорели с оплавлением и клином.

Тобто краще всього купити нові моторчики і зав'язати все на сигналізацію.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 28, 2011 22:13
DIMON
Сначало вскрытие, потом диагноз, а ты уже покупать, не логично...

ПовідомленняДодано: Суб січня 29, 2011 0:39
Voditel
Влад написав:
Mykola STARyy написав:Похоже, був посаджений акумулятор, або засниділи з"єднання, і моторчики замків згоріли.

А як це перевірити? Ще побачив цікавий момент. Коли закриваю двері, то габарити кліпають(ніби ввімкнена сигналка). Коли нажимаю на кнопку зняття з сигналізації, то в водійських дверях кнопка зачинення дверей трохи дьоргається і габарити перестають кліпати.
Полностью поддерживаю. Нет смысла в блочке при наличии сигналки.
Еще посоветую отключить тяги от личинок, запасной вход оставить через дверь багажника. И проверь моторчики в дверках, похоже они затянули на открывание в последний раз и згорели с оплавлением и клином.

Тобто краще всього купити нові моторчики і зав'язати все на сигналізацію.


Ты проводку проверил?