Кілька слів про електрику. Робота була пророблена фантастична, як на аматора. Дуже багато інформації отримав із DRIVE2.
Акумулятор 100Агод. Генератор рідній 40А, пересипався. Поставив блок запобіжників від Газель на 9шт. Частина з них заживлена напряму від акумулятора, а частина через замок запалювання. Схем не малював, коси не вкладав. Все дуже хаотично прокладено, бороди стягнув маленькими стяжками.
Але - кожна клема пролужена, припаяна і обтягнута термоусадкою.
Запалювання безконтактне виконане на Б/В комутаторі і катушці, варіатор новий, згідно схеми з мережі. Комутатор і катушка не нагріваються сильно.
Оптика вся нова. Фари на галогенках - від Сітроєна залишились лампочки Н4, Філіпс, нові. Тому купив відповідні рефлектори під Н4. Світить бомбєзно, 5+ як для уаза.
Підрулевий перемикач - гітара камаз. Мені він мега зручний.
Замок запалювання включає схему через силове 4-контактне реле. Дальній, ближній, габарити і сигнал відповідно теж на 4-контактних реле. Сигнал китайський 2 дудки, звук наче в камаза ))) Стартер запускається через 5-контактне реле, яке на варіатор подає додатково +, обходить опір варіатора на катушку, при запуску стартерта.
Підсвітка вся на лед-лампочках. Є індикація дальнього зеленою лампочкою на панелі, ближнього - в спідометрі синя крапка + його підсвітка білою лед лампочокою.
Повороти і аварійка по схемі з мережі на ВАЗ (реле поворотів і кнопка аварійки) + індикатор звуковий зумер.
Нові датчики тиску (електричний), аваарійний тиску, температури ОР, датчик рівня палива. Показчики всі працюють. Амперметр теж показує заряд/розряд. Зарядка на просаженому акумі 14,5В. При включених фарах падає не нижче 13,2В.
Дроти всі перетином з запасом. На зад іде сигнальний промисловий кабель, має 10 жил, кожна позначена цифрами через 10см.
В рамку номера врізав камеру заднього виду, але ще не підключив. Є нова магнітола із входом для камери, з маленьким екранчиком. Пара нових динамиків. Годинник з 2-ма датчиками температури - зовнішньої і внутрішньої. Це все буде монтуватися.
Також ще потрібно зробити електрику склоочисника, поки руки не дійшли. Підключити внутрішній плафон та вентилятор пічки. Все інше вже надійно працює через запобіжники.
Звуковий сигнал, габарити + підсвітка індикації, аварійка, стоп підключені напряму - без замка запалення.
Наразі граюся з пічкою, так як врізав в систему опалення газовий редуктор через трійники, тому пічка не гріє. Я її раз був запустив, перетиснувши шланг редуктора... Поки шукаю рішення.