Сторінка 1 з 3

Ресори

ПовідомленняДодано: Сер липня 04, 2007 15:04
MMM
Недавно їздив на чужій буханці і зробив висновок що моя на порядок жорсткіша хоч кількість листів однакова, а листи в мене пасажирські а там були грузові. В себе міняв втулки амортизаторів, амортизатори всі гуд, ресорні подушки в нормі, ніяк не можу зрозуміти чому така різниця. Правда свій УАЗ брав з під забору (довго стояв) і ресори були добряче ржаві, але після того я вже наїздив 1500 км. попередньо змастивши їх нігролом.
Думаю викрутитись з даної ситуації поставивши волговські противоскрипи і проставки, звідси і питання:
Хто знає чи підійдуть Волговські противосктипи на ресори буханки і де їх мона купити?(чотири комплекти)
І питання про проставки між листами ресори:
- з якого матеріалу?
- який розмір і форма?
- ставити між кожний лист, чи декілька штук?
- мабуть треба буде міняти стремянки, якщо так то з чого можуть підійти?

Re: Ресори

ПовідомленняДодано: Чет серпня 02, 2007 18:28
genadiy
MMM написав:Недавно їздив на чужій буханці і зробив висновок що моя на порядок жорсткіша хоч кількість листів однакова, а листи в мене пасажирські а там були грузові. В себе міняв втулки амортизаторів, амортизатори всі гуд, ресорні подушки в нормі, ніяк не можу зрозуміти чому така різниця. Правда свій УАЗ брав з під забору (довго стояв) і ресори були добряче ржаві, але після того я вже наїздив 1500 км. попередньо змастивши їх нігролом.
Думаю викрутитись з даної ситуації поставивши волговські противоскрипи і проставки, звідси і питання:
Хто знає чи підійдуть Волговські противосктипи на ресори буханки і де їх мона купити?(чотири комплекти)
І питання про проставки між листами ресори:
- з якого матеріалу?
- який розмір і форма?
- ставити між кожний лист, чи декілька штук?
- мабуть треба буде міняти стремянки, якщо так то з чого можуть підійти?


Я резал 4 и 6 лист(с верху) на кусочки по 5-7 см от центрального болта и оставлял их на своем месте.Листы сверлил 3,5,7(счет все время с верху).С зади листы у меня широкие,но даже на них Волглвские противоскрипные шайбы широкие,хоть от этого ничего страшного не происходит(в этом районе у меня стоят хомуты и их придерживают)Волговские шайбы не проблема 3.60грн комплект в Драйве.Если рессора узкая(у меня в переди такие и я так и буду делать) то лучше поставить шайбы от Москвича(круглые пятаки) их ставить проще и удобнее,а надежность будет выше.Все листы в местах трения будут иметь зазубрины(выработка) их обязательно необходимо убрать болгаркой.Стремянки в таком варианте остаются родные.Грузоподъемность практически не уменьшается,а мягкость повышается.

Re: Ресори

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 03, 2007 8:55
MMM
genadiy написав:Я резал 4 и 6 лист(с верху) на кусочки по 5-7 см от центрального болта и оставлял их на своем месте.Листы сверлил 3,5,7(счет все время с верху).

На жаль не зрозумів ідеї :oops:
Я резал 4 и 6 лист(с верху) на кусочки по 5-7 см

Це що, мають залишитись коротиші біля центрального болта?
Може є фото?

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 03, 2007 9:20
genadiy
Да ты правильно понял.С собой фотоаппарата нет,но попробуй глянь эту фото http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-60.jpg может сможеш рассмотреть.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 04, 2007 12:17
MMM
Тобто, можна сказати що обрізані два листи і залишено 14см. в основі (в зоні стремянок)? І що на вантажопідйомність таке обрізання не впливає?

ПовідомленняДодано: Суб серпня 04, 2007 12:35
genadiy
MMM написав:Тобто, можна сказати що обрізані два листи і залишено 14см. в основі (в зоні стремянок)? І що на вантажопідйомність таке обрізання не впливає?


Пока еще отбойники ни разу да моста не доставали.В машине с зади сидело 4 человека +прицеп с нагрузкой на дышло около тоны сильной просадки обнаружено не было,хотя резина проседала заметно.Тона не ошибка,бывает я в свой прицеп гружу до трех тон,например 800 штук двойного кирпича(керамблока) или 4 поддона простого кирпича.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 04, 2007 12:51
MMM
Дякую, буду думати :)
Я чому за проставки думав, таким методом хотів трохи ліфтанути УАЗ, а то в мене всетаки трохи (не сильно) піддон чіпає за хвостовик (фланець) переднього кардана.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 04, 2007 16:36
genadiy
MMM написав:Дякую, буду думати :)
Я чому за проставки думав, таким методом хотів трохи ліфтанути УАЗ, а то в мене всетаки трохи (не сильно) піддон чіпає за хвостовик (фланець) переднього кардана.

Если хватает длины стремянок то между бугелем и рессорой можно положить подкладку 20-25мм из стали.На буханках кстати должны идти родные,только не помню спереди или сзади.найти такие(или сделать самопальные)и вкинуть под рессору.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 06, 2007 11:14
MMM
Підкладки стоять на задніх ресорах, їх можна би було кинути на перед а якщо на зад зробити 4см. якось кустурбато вийде мабуть.
Стремянки короткі, а якщо заказати на заводі? Чи там до стремянок якісь спеціальні вимоги йдуть крім закалки?

ПовідомленняДодано: Пон серпня 06, 2007 11:47
genadiy
MMM написав:Підкладки стоять на задніх ресорах, їх можна би було кинути на перед а якщо на зад зробити 4см. якось кустурбато вийде мабуть.
Стремянки короткі, а якщо заказати на заводі? Чи там до стремянок якісь спеціальні вимоги йдуть крім закалки?


Мне попадались стремянки на буханку четырех разных длин.Самая длинная при пакете 14 листов и подкладках 2см выглядывала из подушки рессоры на 3см.Стремянки можно изготовить и на заводе,только сначала пускай проведут спектральный анализ стали из которой изготовлены старые стремянки,а потом из такой же сделают новые.Раньше у нас это все можно было сделать,а сейчас........ни спецов ни заводов.Все продали и пропили.Может у вас еще чего то работает и еще можно что то сделать,а у нас точно нет.В Б.Церкви познакомился с одним Васей ,у них еще кое какие заводики работают.Если хочеш могу телефон скинуть.Можеш пообщаться на интересующую тему,а потом если договоритесь о изготовлении могу поехать забрать.тем более что мне к нему тоже надо по своим цяцькам заказ сделать.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 06, 2007 13:15
MMM
genadiy написав:Может у вас еще чего то работает и еще можно что то сделать,а у нас точно нет.В Б.Церкви познакомился с одним Васей ,у них еще кое какие заводики работают.

У Львові маю два варіанти (на автобусному з-ді і в Жовкві), ще з ними не консультувався але думаю що зможуть таке зробити.
Если хочеш могу телефон скинуть.Можеш пообщаться на интересующую тему,а потом если договоритесь о изготовлении могу поехать забрать.тем более что мне к нему тоже надо по своим цяцькам заказ сделать.

Якщо тяжко з цяцьками то можу аналогічну допомогу запропонувати, хоча Біла Церква поближче до Києва буде :D

ПовідомленняДодано: Пон серпня 06, 2007 14:08
genadiy
Ради интереса попробуй узнай для Макса во что это http://offroad.kazan.ru/garage/uaz4low/ выльется.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 06, 2007 15:25
MMM
Попробую, але десь через дві-три неділі, на жаль скорше не вийде :cry:

ПовідомленняДодано: Пон серпня 06, 2007 15:50
MudMax
Буду дуже вдячний!
Та думаю, що це не лише мені буде цікаво.
Завчасно дякую!

ПовідомленняДодано: Сер серпня 06, 2008 11:22
hellcat
genadiy написав:Да ты правильно понял.С собой фотоаппарата нет,но попробуй глянь эту фото http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-60.jpg может сможеш рассмотреть.


Это рессоры от буханки? Нижние 4 листа выкинуты? Сейчас озадачен заменой рессор тоже. Куда ставить противоскрипные шайбы? Просверленные 3, 5 и 7 лист как соединять (заклепка или болт, от чего взять хомут)? Рессоры никогда не разбирал поэтому вообще о них ничего не знаю...