Сторінка 1 з 2

Мій варіант шноркеля на Буханку

ПовідомленняДодано: Сер квітня 14, 2010 15:41
Drifter
Ось мій варіант шноркеля.
На основі фільтра від Мозвича 2141.
Труби - ливнівка 75мм. Уголки і гофри - Волговські.
Значить по порядку!
На карбюраторі гумовий уголок, а потім саморобний тройник для відбору картерних газів (75-мм трубка з Кардана ГАЗ-53, тоненька трубка з якогось каркаса тента).
Зображення

Потім через гофру і уголок зєдную із поздовжньою трубою, яка йде під панель.
Задля цієї туби прийшлось дещо вирізати і переварити нішу під сидінням пасажира
Зображення

Наступний етап, це фільтр від москвича 2141 закріплений під панеллю хомутами. Дещо тюнінгував кришку фільтра, впаявши туди таку ж трубку діаметром 75мм, як і у всій системі, замість вужчого входу у фільтр, щоб у цьому місці не було перепаду діаметрів, щоб легше двигуну дихалося.
Зображення

Ну і останнє, труба шноркеля, яку ще лишилось належним чином закріпити до рамки лобового скла
Зображення

Жду коментарів та критики! :)

ПовідомленняДодано: Сер квітня 14, 2010 16:54
Novichok
Почему вывод снаружи по морде, а не как у всех по салону и в стекло за спиной водителя?

ПовідомленняДодано: Сер квітня 14, 2010 17:00
Саид
Novichok написав:Почему вывод снаружи по морде, а не как у всех по салону и в стекло за спиной водителя?

И не будет ли "складывать" гОфры при хорошем разрежении (высоких оборотах)?

ПовідомленняДодано: Сер квітня 14, 2010 17:08
Drifter
Novichok написав:Почему вывод снаружи по морде, а не как у всех по салону и в стекло за спиной водителя?


За сидіннями в мене ніші зайняті. Справа пічка, а зліва 100-й акумулятор. Да і в салоні за перегородкою дещо по іншому, ніж у простій буханці. Зліва інструментальний ящик, а справа відкидне сидіння і дверка впритик до перегородки. Просто не знайшов місця для бочки, не захотів жертвувати інструментальним ящиком.

Саид написав:И не будет ли "складывать" гОфры при хорошем разрежении (высоких оборотах)?


На рахунок гофр буду дивитися, як себе поведуть. Не повинні складатися, так як вони для цього і призначені.

ПовідомленняДодано: Чет квітня 15, 2010 19:08
Drifter
Отакий має кінцевий вигляд.

Зображення

ПовідомленняДодано: Чет квітня 15, 2010 22:31
ШАМПАНЬ
Drifter написав:Отакий має кінцевий вигляд.

Зображення
Круто! І бампер реальний! От тільки зауважу із опита, що коли вскакуеш к калюжу вище метра, так зразу приходить мисль- чі видиржить лобове стікло! Коли піде вода через верх, і кругом скла, та трубочка що до скла прижата нехлебчеться води під зав"язку! Постав обисни шнорхель від трактора він даже так потоки закручує, що через верхні дві дирочки вилітає і пиль і вода від дощу.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 16, 2010 14:27
Yalta_biker
гофры складывать таки будет, но на скорость это не повлияет - на ниве тоже этими же гофрами было сделано

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 16, 2010 14:37
Drifter
ШАМПАНЬ написав:Круто! І бампер реальний! От тільки зауважу із опита, що коли вскакуеш к калюжу вище метра, так зразу приходить мисль- чі видиржить лобове стікло! Коли піде вода через верх, і кругом скла, та трубочка що до скла прижата нехлебчеться води під зав"язку! Постав обисни шнорхель від трактора він даже так потоки закручує, що через верхні дві дирочки вилітає і пиль і вода від дощу.

Моноциклон від трактора є в гаражі. Сьогодні батько цілий ден їздить УАЗом по дощі, як приїде, перевірю фільт чи не мокрий. Всеодно десь перед фільтром воздух смокче. Треба ще герметизувати.
Якщо фільтруючий елемент бде мокрий, то попробую моноциклон поставити.

Yalta_biker написав:гофры складывать таки будет, но на скорость это не повлияет - на ниве тоже этими же гофрами было сделано

Перевіряв, гофри складає, при повному закритті вхідного отвору, але так само складає і гумові уголки, хоч вони і грубші. Тобто при відкритому вхідному отворі їх буде складати вже при дуже високих обертах та ще й коли буде забитий фільтруючий елемент. Але в цьому випадку його требуде просто замінити.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 16, 2010 15:09
Mykola STARyy
Я беру паливний фільтр від інжекторного мотора, такий з штуцерами під шланг з двох боків, ріжу, нутрощі геть, зверху надіваю підходящого ф шмат гумового патрубка, прикурену сигарету вставляю всередину в штуцер, фільтром на вихід, вогнем до компресора. включаю компресор, дим валить зі всієї сили, покаже зразу де пускає :P

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 16, 2010 16:19
SVadym
Mykola STARyy написав:Я беру паливний фільтр від інжекторного мотора, такий з штуцерами під шланг з двох боків, ріжу, нутрощі геть, зверху надіваю підходящого ф шмат гумового патрубка, прикурену сигарету вставляю всередину в штуцер, фільтром на вихід, вогнем до компресора. включаю компресор, дим валить зі всієї сили, покаже зразу де пускає :P


Да мій друг теж колись таке робив, але з моторчиком омивайки здається і малими трубками..... і все працювало як треба))

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 16, 2010 17:02
Drifter
Mykola STARyy написав:Я беру паливний фільтр від інжекторного мотора, такий з штуцерами під шланг з двох боків, ріжу, нутрощі геть, зверху надіваю підходящого ф шмат гумового патрубка, прикурену сигарету вставляю всередину в штуцер, фільтром на вихід, вогнем до компресора. включаю компресор, дим валить зі всієї сили, покаже зразу де пускає :P

Цікавий варіант, візьму на замітку. Але вже під кришку фільтра під ущільнююче кільце ще напхав герметика, то вже глохне двигун, коли закриваю патрубок знадвору.

ПовідомленняДодано: Суб квітня 17, 2010 0:17
Айри
Пропускает через щели в металлическом корпусе (банке) самого фильтра.

ПовідомленняДодано: Суб квітня 17, 2010 10:36
Drifter
Айри написав:Пропускает через щели в металлическом корпусе (банке) самого фильтра.

Ні, це не металевий, від Москвича 2141 він пластмасовий.
Пропускало під кришкою фільтра, вже загерметизував.

Re: Мій варіант шноркеля на Буханку

ПовідомленняДодано: Нед грудня 16, 2012 14:05
Витос
Drifter написав:Ось мій варіант шноркеля.
На основі фільтра від Мозвича 2141.
Труби - ливнівка 75мм. Уголки і гофри - Волговські.
Значить по порядку!
На карбюраторі гумовий уголок, а потім саморобний тройник для відбору картерних газів (75-мм трубка з Кардана ГАЗ-53, тоненька трубка з якогось каркаса тента).
Зображення

Потім через гофру і уголок зєдную із поздовжньою трубою, яка йде під панель.
Задля цієї туби прийшлось дещо вирізати і переварити нішу під сидінням пасажира
Зображення

Наступний етап, це фільтр від москвича 2141 закріплений під панеллю хомутами. Дещо тюнінгував кришку фільтра, впаявши туди таку ж трубку діаметром 75мм, як і у всій системі, замість вужчого входу у фільтр, щоб у цьому місці не було перепаду діаметрів, щоб легше двигуну дихалося.
Зображення

Ну і останнє, труба шноркеля, яку ще лишилось належним чином закріпити до рамки лобового скла
Зображення

Жду коментарів та критики! :)

Скажы пожалуста а от чего гофры может есть так поткинь не за даром 067 706 39 47 Витя

Re: Мій варіант шноркеля на Буханку

ПовідомленняДодано: Вів грудня 18, 2012 14:35
Drifter
Гофри від різних машин ставив. Корткі від москвича 2141, довші від Волги 3110. На УАЗі патріоті здається подібні стоять. В автомагазинах не в багатьох, але бувають, потрібно питати.