Сторінка 1 з 2

Встановлення двигуна SFA (ET-70) на Буханку

ПовідомленняДодано: Нед березня 20, 2011 22:36
Drifter
В цій темі буду описувати послідовність і проблеми при встановленні вищевказаного двигуна на буханку.
Отже із того що зроблено:
-виготовлена перехідна плита між КПП і картером маховика
-виточена втулка під підшипник в маховику
-обточений підсилений УАЗівський диск зчеплення під розмір фордовської корзини
-виточений новий більш високий флянець вижимного.
-переточений волговська муфта вижимного під УАЗівський отвір, вижимний волговький лишився, і чточена муфта по висоті, щоб наблизитися за розмірами до фордівської.
Зображення
-Кронштейни кріплення двигуна планувалися під фордівські подушки, да вже два рази перероблялися
Зображення
і в результаті все таки не підійшли, так як завеликі. І після зняття рідного двигуна
зараз робимо інші, менші кронштейни під подушки ГАЗ-53
Кронштейни робимо та підганяємо на місці.
Подальший процес буду описувати.
Якщо когось цікавлять дрібніші деталі, запитуйте.

ПовідомленняДодано: Нед березня 20, 2011 23:36
NoUaZ
Корзина Фордівська буде?
Тоді завеликий вижимний.
Він натискає НЕ на кінці діафраг. пружини, виходить жорсткий і нелінійний вижим.
Точно таким був мій перший варіант. Їздити можна було, але як стало кльово після заміни на відповідний!

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 9:29
Drifter
NoUaZ написав:Корзина Фордівська буде?
Тоді завеликий вижимний.
Він натискає НЕ на кінці діафраг. пружини, виходить жорсткий і нелінійний вижим.
Точно таким був мій перший варіант. Їздити можна було, але як стало кльово після заміни на відповідний!

Так корзина фордівська буде.
А який же підшипник ідповідний? На УАЗівську муфту став якийсь підшипник з меншим зовнішнім діаметром?

ПовідомленняДодано: Пон березня 21, 2011 23:01
NoUaZ
Став на проточену обойму вижимного від ГАЗ-24.
Але я не записав який. (Щось бусівське, інших зчепленнь в нас в той час вже бути не могло)

ПовідомленняДодано: Вів квітня 05, 2011 14:47
Drifter
Я уточнив на рахунок вижимного, цей підшипник Волгівський, він дещо менший ніж УАЗівський, теоретично повинен правильно тиснути на лапки корзини.
Продовжую потихеньку кидати фото
Ось прехідна плита між колоколом і КПП, а також новий виточений флянець коробки. Цей флянець такий же як стандартний, тільки та частина що до КПП товстіша, щоб зацентрувати все разом КПП, плиту і колокол

Зображення

Зображення

На фото здається так ніби флянець прикручений до плити, а в дійсності він суцільний проходить через плиту і кріпиться до КПП

ПовідомленняДодано: Сер квітня 06, 2011 18:09
Drifter
Робота потихеньку продвигається.

КПП в зборі з колоколом вилкою і вижимним

Зображення

Перша примірка

Зображення

Зображення

Проблемне місце біля турбіни.

Зображення

Потрібно буде вирізати добрий кусок кузова (стійку поблизу кріплення до рами) + там же мають проходити тяги ричагів роздатки.

ПовідомленняДодано: П'ят червня 03, 2011 19:20
FreeFraG
Алексей, ты можешь выложить фотографии на какой-то другой сервис, а то у меня закрыт "вконтакте" как и прочие социальные сети?

ПовідомленняДодано: Суб червня 04, 2011 9:02
Drifter
FreeFraG написав:Алексей, ты можешь выложить фотографии на какой-то другой сервис, а то у меня закрыт "вконтакте" как и прочие социальные сети?

Не питання вже загружаю http://drifter-69.io.ua/album452024
Там і дизель, там і гідроблок, там і переробка бампера втретє :)

ПовідомленняДодано: Суб червня 04, 2011 14:10
Student
Алексей, а хватает ли родного уазовского радиатора?
Двигатель не перегревается?

ПовідомленняДодано: Суб червня 04, 2011 14:16
Drifter
Student написав:Алексей, а хватает ли родного уазовского радиатора?
Двигатель не перегревается?

С большим натягом хватает.
В жаркую погоду после 90 км/ч начинает рости температура.

ПовідомленняДодано: Нед січня 08, 2012 22:21
техдок
Добрый вечер,по поводу выжимного и корзины:на маховик SFA идеально становится корзина ЗМЗ406,только одно крепежное отверстие нужно распелить.Сама собой решается проблема с выжимным(края нажимных лапок соответствуют диаметру уазовского выжимного,высота лапок +10мм против родных,больший диаметр нажимного диска).

ПовідомленняДодано: Пон січня 09, 2012 17:55
Drifter
техдок написав:Добрый вечер,по поводу выжимного и корзины:на маховик SFA идеально становится корзина ЗМЗ406,только одно крепежное отверстие нужно распелить.Сама собой решается проблема с выжимным(края нажимных лапок соответствуют диаметру уазовского выжимного,высота лапок +10мм против родных,больший диаметр нажимного диска).


Після того як рідна корзина здохла знайшов SACHS корзину на 406 мотор. Вона навіть по маркіровці співпадає з рідною на фордовському моторі, тільки прийлось пересвердлити вищезгаданий отвір.

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 19:16
Airgunner
А диск от чего подходит на эту корзину? Смотрел сегодня ведомый диск на умз 421, по диаметру подходит идеально, а вот по шлицам на первичный вал уаза не садится. Или они бывают разные, под Газель и под Уаз?

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 20:21
Drifter
В мене став УАЗівський підсилений, маркування не знаю, ззовні прийшлося обточити на токарному станку міліметрів 3-4.

ПовідомленняДодано: Вів січня 10, 2012 20:37
Airgunner
Это с корзиной от 406-го двигателя? А как с надежностью? По прикидкам обтачивать нужно на 7.5мм, так как диаметр уазовского диска 255 кажется, а диска для змз 406- 240мм. Что-то не очень мне нравится вариант с обточкой. Может кто-то другой вариант применял?