Теж думав про це, дійшов до висновку, що ідеальний варіант це 4 шт. LKR5ff, скеровані вперед і 2 шт. LKR5, скеровані в боки для освітлення площі ліворуч і праворуч. Як на мене, це якраз той компроміс, коли попереду якісно освітлена площа до 100 метрів і не пересвічений капот, у той же час з боків рівнорозсіяно видно в діаметрі до 20-30 метрів. Собі буду ставити саме так.
З ксеноном не згоден з таких причин:
- ціна моноблочних герметичних фар надто велика
- дешевші рішення мають окремий блок розпалювання, що не добре в - оффроуді через шанси намочити
- усі ксенонові фари без спецлінз мають широку точку джерела світла (газова колба у лампочці), відтак високий коефіцієнт розсіювання. Це означає, шо при їзді у лісі, кущах, в снігопаді, в тумані, в дощі ітд водію будуть світитися листя, гілки, краплі, сніжинки, туман але не дальша зона, яку потрібно освітити.
- спектр світла у ксенонових фар не свідчить на користь їзди у сніг дощ та туман. Особливо якщо воно на даху, при певній погоді не буде видно навіть краю капота
Єдине місце, де оправдовується ксенон - це далекобійний фарошукач, але це вже інша тема.
Все вище - моя особиста думка.