Все, від’їздив я свої амортизатори
Kayaba Gas-A-Just (KYB) 553060 перед та
Kayaba (KYB) 553118 зад. Вердикт —
відстій. Коли нові, на асфальті їздять цікаво. Під трошки агресивніший стиль їзди, ніж штатні. "Бум" на перешкодах відчувається, але машина при цьому не гойдається. На легкій рівній ґрунтівці йдуть ідеально — як по гладкому асфальту. Але щойно на
ґрунтівці починаються
нерівності, починає
сильно розгойдувати, наче амортизаторів взагалі нема. І
ходять дуже мало. Тому для бездоріжжя — відстій повний, для асфальту — відстій, тому що незадовільно мало ходять (на порядок менше штатних).
Коли я був подумав, що мої передні Kayaba Gas-A-Just вже здохли (а подумав я це через 10 000 їзди на них), то вирішив не задаватися, й поставили
Fenox A21102 перед і
Fenox A22314 зад. І тут я зрозумів, що ні, мої Kayaba Gas-A-Just зовсім не здохли! А цей Fenox
просто мертвонароджений! Вони настільки м’які, що складається враження, що вони для Таврії, чи чогось навіть ще легшого. Машина підскакує й гойдається на
кожній перешкоді, так, наче амортизаторів немає взагалі, хоча після пари стрибків вони таки коливання гасять. Але навіщо воно таке треба. Зняв майже одразу, доношував Kayaba Gas-A-Just.
І от Kayaba Gas-A-Just здохли зовсім, і поставив я таки Хантерівський комплект
Iron Man 24635FE перед і
Iron Man 24636FE (
24698FE, як з'ясувалося пізніше) зад. Купував у
freshoffroad.com, ціна була цікава, ну зовсім не київська. Десь в 4 рази дорожче від штатних. Поки що проїхався від Уазіса до дому. Вони таки ого які цупкі, "бум-бум" грюкає сильно, але машина не гойдається, нерівності ковтає, при гальмуванні не клює, обмежувачі швидкості на 40 проїжджає практично гладко.