RVV написав:Я собі уявляю так:
Буханки у яких я їздив мали перегородку за водійськими сидіннями, можливо її прийдеться викінути..
Я хочу викинути, більшість говорить що перегородка це ребро жорсткості, не розбирав, не_знаю але всі інобуси чомусь вміють їздити без перегородки.
Салон: Тепло-шумоізоляція.
Всі так говорять а яка іменно, згідно нашого ринку, мало інформації і невідомо як кріпити на стелю та бока.
Поставити два ряди крісел по два крісла у ряду, крілса орінтовані за ходом. Перший ряд крісел на салазках з швидким кріпленням, що перпендикулярні довжині машини, тоді їх можна буде обертати на 180 градусів. Між рядами сидінь відкідний столик, наприклад такий як у поїздах
Я чому і писав що передні крісла розвернуті, щоб вийшло як купе. Возити багато людей я не збираюсь а от на природі вийти закусити та випиииить
А розвертати сидушки можна, тільки коли салон буде зроблено через пару таких перекидів точно пошарпається.
Задні дверцята я думаю заглушити, ну тобто не зовсім заглушити, а придумати як забезпечити певну щільність прилягання та відсутність перекосів і зміщень, пожертвувавши швидкістю відкривання.
В мене ЛЕК, задніх дверей нема. В мому попередньому мені робили на роботі то вийшли кращі чим заводські. До сих пір їздить з ними без проблем(без перекосів і зміщень), собі обовязково такі зроблю.
За другим рядом сидінь вздовж борта та по другому борту такі собі ящики, для зберігання різного спорядження та інших корисних напоїв
Такі собі ящики для корисних напоїв - побільші
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.