Создание экспедиционного авто на основе "буханки"

Форум для обсуждения вопросов, связанных с моделями, получившими в простонародии "звание" БУХАНКА

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення RVV » Чет березня 29, 2007 15:14

Гайдамака написав:Я раніше всім гордо розповідав що у мене менше 9 по місту, але це було внаслідок маленьких колес і відповідно завищуючого показання спідометра/одометра :)
А ще можу сказати, що коли тягнув з Канева уазік Макса380, в основному на третій передачі, у мене вийшло явно менше 15, може десь 13 на 100км.


скільки бере твій дизель на 100 км при таких умовах:
трасса
загрузка машини 60% (мається на увазі масса вантажу)
відключено хаби та передній привід у роздатці
колеса - штатний розмір
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...
Аватар користувача
RVV
Участник форума
 
Повідомлення: 40
З нами з: Чет грудня 29, 2005 14:49
Звідки: Україна, Львів

Повідомлення MMM » Вів квітня 03, 2007 15:21

RVV написав:СТОП!
народ, а какже хваленые 6 - 8 литров на 100 км ??? или это все сказки из серии меряния х...ми и пойманой рыбой ???

Якщо буде 8 - 10 то думаю що буде добре. За цифру 6 точно треба забути.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення RVV » Сер квітня 04, 2007 10:35

MMM написав:Якщо буде 8 - 10 то думаю що буде добре. За цифру 6 точно треба забути.


ну а реальний який розхід ? суто по трассі ?

Те що на бездоріжжі машина бере значно більше то і так ясно, просто якщо розхід буде однаковий то навіщо міняти мотор на дизель ? Різниця між солярою і 80 бензином 5-10 копійок.

Зараз розглядаємо суто економічність двигуна, всякі там конячі сили і обертові моменти на задньому плані.
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...
Аватар користувача
RVV
Участник форума
 
Повідомлення: 40
З нами з: Чет грудня 29, 2005 14:49
Звідки: Україна, Львів

Повідомлення Гайдамака » П'ят квітня 06, 2007 15:15

По трасі не міряв точно, але здається не менше 8. Переваги дизеля, як на мене, в тому що солярку можна дешево у трактористів і екскаваторників купувати і що не треба возитись з карбюратором і запаленням. В економії, особливо якщо відкинути фактор трактористів, - я сумніваюсь.
Аватар користувача
Гайдамака
Участник движения
 
Повідомлення: 498
З нами з: Нед квітня 02, 2006 20:48
Звідки: Київ, Печерськ

Повідомлення MMM » П'ят квітня 06, 2007 18:15

Гайдамака написав:Переваги дизеля, як на мене, в тому що солярку можна дешево у трактористів і екскаваторників купувати і що не треба возитись з карбюратором і запаленням. В економії, особливо якщо відкинути фактор трактористів, - я сумніваюсь.

За переваги згоден, тільки мені інтересно де ви там трактористів на печерську шукаєте :D
Ще один такий випадок. Якщо навіть вийде 10л. то в дизеля це 10, а не 15, 18, або 20. Хоча мій перший УАЗ десь біля 14 їв(вісімдесятої) якщо був у справному стані.
Востаннє редагувалось MMM в Вів квітня 10, 2007 11:05, всього редагувалось 3 разів.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення MMM » П'ят квітня 06, 2007 19:33

До речі а як на рахунок салона буханки? Я ніяк не можу уявити повної та продуманої картини. Бачив непогані Соболі, Транспортери та ін...
Один з варіантів:
- Два крісла проти ходу за водієм.
- три крісла за ходом по середині салону (десь би найти якісь такі трансформери щоб у зручний диван розкладались).
- Між двійкою та трійкою на проти бокових дверей відкидний столик(теж не хочеться самому якийсь доморощений варіант з тирсоплити чи ще чогось видумувати).
- Задній відсік зробити для зручного тримання лопати, сокири, зіп, шаклів, тросів і т. д..., щоб не брязчало (легко говорячи) коли це все гамузом накидано.
Ще оббивка та утеплення салону, думаю тут треба звернутись до фірм які вантажні буси в маршрутки переробляють. А то кращої оббивки як коврами радянського періоду ще не зустрічав :cry:
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення RVV » Суб квітня 07, 2007 8:29

Я собі уявляю так:

Поставити нормальні сидіння пілота та штурмана, зробити щумо-теплоізоляцію кабіни. Буханки у яких я їздив мали перегородку за водійськими сидіннями, можливо її прийдеться викінути.
Доречі як це вплине на міцність кузова ? якщо ця перегородка є ще й ребром жорсткості то доведеться їй придумати якусь заміну.

Салон: Тепло-шумоізоляція. Поставити два ряди крісел по два крісла у ряду, крілса орінтовані за ходом. Перший ряд крісел на салазках з швидким кріпленням, що перпендикулярні довжині машини, тоді їх можна буде обертати на 180 градусів. Між рядами сидінь відкідний столик, наприклад такий як у поїздах.

Задні дверцята я думаю заглушити, ну тобто не зовсім заглушити, а придумати як забезпечити певну щільність прилягання та відсутність перекосів і зміщень, пожертвувавши швидкістю відкривання.

За другим рядом сидінь вздовж борта та по другому борту такі собі ящики, для зберігання різного спорядження та інших корисних напоїв :)

це з остовного. все решта треба міряти і дивитися по місцю.
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...
Аватар користувача
RVV
Участник форума
 
Повідомлення: 40
З нами з: Чет грудня 29, 2005 14:49
Звідки: Україна, Львів

Повідомлення MMM » Вів квітня 10, 2007 11:03

RVV написав:Я собі уявляю так:

Буханки у яких я їздив мали перегородку за водійськими сидіннями, можливо її прийдеться викінути..

Я хочу викинути, більшість говорить що перегородка це ребро жорсткості, не розбирав, не_знаю але всі інобуси чомусь вміють їздити без перегородки.
Салон: Тепло-шумоізоляція.

Всі так говорять а яка іменно, згідно нашого ринку, мало інформації і невідомо як кріпити на стелю та бока.
Поставити два ряди крісел по два крісла у ряду, крілса орінтовані за ходом. Перший ряд крісел на салазках з швидким кріпленням, що перпендикулярні довжині машини, тоді їх можна буде обертати на 180 градусів. Між рядами сидінь відкідний столик, наприклад такий як у поїздах

Я чому і писав що передні крісла розвернуті, щоб вийшло як купе. Возити багато людей я не збираюсь а от на природі вийти закусити та випиииить :P А розвертати сидушки можна, тільки коли салон буде зроблено через пару таких перекидів точно пошарпається.

Задні дверцята я думаю заглушити, ну тобто не зовсім заглушити, а придумати як забезпечити певну щільність прилягання та відсутність перекосів і зміщень, пожертвувавши швидкістю відкривання.

В мене ЛЕК, задніх дверей нема. В мому попередньому мені робили на роботі то вийшли кращі чим заводські. До сих пір їздить з ними без проблем(без перекосів і зміщень), собі обовязково такі зроблю.
За другим рядом сидінь вздовж борта та по другому борту такі собі ящики, для зберігання різного спорядження та інших корисних напоїв

Такі собі ящики для корисних напоїв - побільші :!: :!: :!: :D
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » Вів квітня 10, 2007 12:17

Зразу бак поставити для корисних напоїв.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Partisan » Вів квітня 10, 2007 14:58

З моєї точки зору, робити сидіння рядними треба не для експедиційної машини, а для міста. У нас класичне розміщення сидінь - дуже зручно їсти/пити (хоч і на ходу) зі столика, що на перетинці над двиглом (причому і водію, і штурману, і пасажирам). Передні сидіння - однозначно мінять... Так як у нас так само ЛЕК - дверей задніх нема і не треба. Задні місця - диван з рундуком - він же багажник. Сокири, лопати, домкрат (не джек), воронка, каністри, шампури, мангал, ломики, дерев"яне гальмо - все розміщується вздовж бортів за/під сидіннями. Розташування місць по периметру дозволяє спокійно ночувати 2-3 людям на підлозі. Головне - розумний експедиційний багажник з інтегрованим кенгурином, драбиною, лядою для запаски (нафіг запаску з-під рами), гілковідкидачами та люстрою. На ньому можна ставить намет, або спокійно ночувати і в 4-ьох... Плюс до того його можна використовувать за прямим призначенням. :)
Досить цікаво на якомусь сайті підійшли до звукоізоляції - зробити додатковий столик на капоті, а проміжки щільно запхать пінопластом чи ще чимось...
В нашій машині утеплення зроблено тим же пінопластом під обшивкою бортів, стеля класична. Холодно тільки через старі ущільнювачі дверей та люка (від ПАЗа).
Аватар користувача
Partisan
Участник движения
 
Повідомлення: 1079
З нами з: П'ят серпня 11, 2006 11:49
Звідки: Горенка/Киев, Печерск, +38050-443-59-09, 13.06.1983
Машина: ГАЗ-2217 4х4.

Повідомлення RVV » Сер квітня 11, 2007 14:05

MMM написав:
RVV написав:
Поставити два ряди крісел по два крісла у ряду, крілса орінтовані за ходом. Перший ряд крісел на салазках з швидким кріпленням, що перпендикулярні довжині машини, тоді їх можна буде обертати на 180 градусів. Між рядами сидінь відкідний столик, наприклад такий як у поїздах

Я чому і писав що передні крісла розвернуті, щоб вийшло як купе. Возити багато людей я не збираюсь а от на природі вийти закусити та випиииить :P А розвертати сидушки можна, тільки коли салон буде зроблено через пару таких перекидів точно пошарпається.


не_знаю як в кого але в мере виникає певний дискомфорт якшо сидіти в машині чи іншому ТЗ спиною до напрямку руху. Тобто якщо так довго сидіти, їдучи на великі відстані. Ну і сидіння типу "лавка" дуже втомлює при дальніх поїздках.

Якщо взяти нормальні салазки (такі бачив у вантажно-пасажирських бусах мерседес) то сидіння будуть акуратно вийматися і салон буде в порядку.

Я планую робити машину для дальніх мандрів, тому комфорт пасажирів не менш важливий чим комфорт водія та штурмана.

ЗІЖ
Зараз я навідь не маю основи, тобто самої буханки. Просто хочу все продумати і зважити наперед щоб точно уявляти чого я хочу.
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...
Аватар користувача
RVV
Участник форума
 
Повідомлення: 40
З нами з: Чет грудня 29, 2005 14:49
Звідки: Україна, Львів

Повідомлення MMM » Сер квітня 11, 2007 14:27

не_знаю як в кого але в мере виникає певний дискомфорт якшо сидіти в машині чи іншому ТЗ спиною до напрямку руху. Тобто якщо так довго сидіти, їдучи на великі відстані.

Так будуть дві передні сидушки та три в заді, а ті що спиною до напрямку руху то запасні або для "посидіти шоферу" і всій компанії на природі, за то розвертати не треба, хоча згідний з тим що зробити ті сидухи розворотними на 180 град. а там час покаже.
Зараз я навідь не маю основи, тобто самої буханки. Просто хочу все продумати і зважити наперед щоб точно уявляти чого я хочу.

Я основу маю, але поки що до салону не дійшов.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення RVV » Чет квітня 12, 2007 10:45

MMM написав:
не_знаю як в кого але в мере виникає певний дискомфорт якшо сидіти в машині чи іншому ТЗ спиною до напрямку руху. Тобто якщо так довго сидіти, їдучи на великі відстані.

Так будуть дві передні сидушки та три в заді, а ті що спиною до напрямку руху то запасні або для "посидіти шоферу" і всій компанії на природі, за то розвертати не треба, хоча згідний з тим що зробити ті сидухи розворотними на 180 град. а там час покаже.


Я в задньому ряді думаю теж 2 сидіння робити, ну і в ідеалі зробити так щоб передній і задній ряди трансфорсувалися в ліжко.
Солдатами не рождаются, солдатами умирают ...
Аватар користувача
RVV
Участник форума
 
Повідомлення: 40
З нами з: Чет грудня 29, 2005 14:49
Звідки: Україна, Львів

Повідомлення MMM » П'ят квітня 13, 2007 9:47

передній і задній ряди трансфорсувалися в ліжко.

В теорії згоден, а як на практиці? Я поки що нічого інтересного ще не надибав :(
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Айри » Нед серпня 26, 2007 1:18

Фото с Ладоги 2007. Интересно, на шасси немецкого Унимога собрали, что ли?

Зображення
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Поперед.Далі

Повернутись до Буханка

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

cron