Ура! Поставив! Обійшлося двохнедільною відпусткою і клято працюючи з восьмої ранку до десятої вечора кожен день. Правда перебрав проводку в моторному відсіку, та прокапіталив КП. Працюють датчики та контрольні лампи, датчик масла врізав у фільтра а два остальні по принципу - викрутив мерсовські перерізав різьбу та вкрутив уазовські. Дуже марудна справа получилась з кронштейнами на подушку, мерсовські завеликі, невміщаються між раму буханки прийшлось робити самому, на рамі так само переробляв. Бавився три дні, прийшов до дому сниться сон що я ніяк стартер всунути не можу
на наступний ранок хапаюсь за стартер і в яму а лапа мішає аж на три см.
Але в загальному задоволений. Вже проводив невеличкий тест драйв, все функціонує нібито нормально зчеплення получилось просто "асовське" діапазон дії майже на весьхід педалі, швидкість осталась такою самою, на мій погляд потужність зросла. Лишилось зробити два капоти до і після перегородки бо двигун пішов десь на 10 см. на зад а там фільтр. Так що стіл де наливають у мене буде великий та довгий
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.