Кто юзал резину Insa Turbo?

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » Вів грудня 13, 2011 1:30

Shustov написав:
МАРІК написав:А хтось важив ці колеса? Мене цікавить середня вага Insa Turbo Special Track 285/75R16?

В такому розмірі її не варто купляти. Ціна від оригінальної резини майже не відрізняється. Наварка вигідна до 32 дюймів.



Згоден, деякі наварки є навіть дорожчі від ненаварок. Але імхо все відносно, при переході з 35' сільверстоунів на ту ж таки 34' Інсу я відчув немало плюсів. І станом на зараз назад мінятися не збираюся, хоч і є охочі.
на Тартаке видели УАЗ - протектор почти новый, но трещины на шипах идут... Может, из-за того, что она не элластичная - ее шипы просто вырывает, в колее при наезде на камень, например?


Уся європейська наварка еластичніша від, наприклад, Сільвіків і Боггерів, різницю легко відчути пальцем :)

А може, й із-за того, що вона наварка?


Уся "наварка, зроблена в Європі це не та наварка, яку ми звикли бачити за часів совка, коли до старих шин привулканізовували новий протектор. Теперішня наварка (Іnsa, Malatesta, Fedima, Collin's) виготовляється фактично за технологією нових коліс - зі старих кордів знімається вся гума до ниток і під високим тиском виготовляється нова форма. Важливо розуміти, що для виготовлення нового протектора береться той же порошок, з якого виготовляють фірмові європейські колеса, той же Mishelin, Continental,Barum ітд. За свідченням продавців на території ЄС, з якими я спілкувався, сам склад є більш якісним для використання ніж у малайзійських оригіналах, де використовується менш якісний склад гуми. Як би там не було насправді, наварка, принаймні нова, є м'ягшою і це одна з головних її переваг, що особисто для мене нівелює її недоліки, такі як вага, неточність розмірів ітп.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення myshketer » Вів грудня 13, 2011 12:04

Наварка вся радиальная? Или есть диагональные шины? Или это не обсуждается при покупке?
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Bobikus » Вів грудня 13, 2011 12:56

Усі наварки радіальні, хоч і деякі маркуються в дюймах без букви R.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення МАРІК » Вів грудня 13, 2011 13:29

Shustov написав:В такому розмірі її не варто купляти. Ціна від оригінальної резини майже не відрізняється. Наварка вигідна до 32 дюймів.

Різниця між наваркою і silverstone десь порядку 50-60 умовних одиниць. Тобто на комплекті 200. За ці гроші я куплю диск і ще залишиться. Для мене це вагома різниця. Хібащо ви знаєте, де можна купити Silverstone MT117 Xtreme 35x11,5x16 хочаби за 280-290 у.о., тоді так, краще купити оригінальні.
МАРІК
Участник форума
 
Повідомлення: 66
З нами з: Чет жовтня 27, 2011 14:13
Звідки: Україна, Львів

Повідомлення Shustov » Вів грудня 13, 2011 14:12

Хто шукає, завжди знаходить. Ціна на наварку дуже завищена.
http://tir-shina.com.ua/insa-turbo.html
Тут була і Сахара по 340грн, але нажаль тільки 3 колеса.
В україні продають наварку тільки в ужгороді та хусті. Все решта під заказ з польщі. Треба чекати весни...
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення Andre » Вів грудня 13, 2011 14:41

Shustov написав:Ціна на наварку дуже завищена.
http://tir-shina.com.ua/insa-turbo.html


А тут просто розпродаж, тому така ціна.
Видать "не пішла" в них RETREAD TYRE :lol:

P.S. не проміняв би Сільвер на Наварку.:shock:
І маю сумніви що Інса безпроблемно переживе регулярні спускання на бездоріжжі.
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Повідомлення Shustov » Вів грудня 13, 2011 15:09

Andre написав:
Shustov написав:Ціна на наварку дуже завищена.
http://tir-shina.com.ua/insa-turbo.html


А тут просто розпродаж, тому така ціна.
Видать "не пішла" в них RETREAD TYRE :lol:

P.S. не проміняв би Сільвер на Наварку.:shock:
І маю сумніви що Інса безпроблемно переживе регулярні спускання на бездоріжжі.

Розпродаж -75%? Цікавий розпродаж. Це ціна закупки в іспанії.
А ти сам порівнював ходові властивості наварки?
Багато хто пише "я так думаю", але реально буває навпаки.
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення Andre » Вів грудня 13, 2011 15:28

Shustov написав:Розпродаж -75%? Цікавий розпродаж. Це ціна закупки в іспанії.
А ти сам порівнював ходові властивості наварки?
Багато хто пише "я так думаю", але реально буває навпаки.


Немає нічого дивного в такій ціні, самому не раз приходилося продавати в мінус або глибокий мінус (неходовий розмір або пару сезонів непродане).
Ходові властивості наварки спостерігав на легкових авто, при несвоєчасній перевірці тиску, відслоювався протектор.
При різниці в 40-50$, вважаю недоцільним придбання Наварки.
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Повідомлення Shustov » Вів грудня 13, 2011 16:26

Andre написав:
Shustov написав:Розпродаж -75%? Цікавий розпродаж. Це ціна закупки в іспанії.
А ти сам порівнював ходові властивості наварки?
Багато хто пише "я так думаю", але реально буває навпаки.


Немає нічого дивного в такій ціні, самому не раз приходилося продавати в мінус або глибокий мінус (неходовий розмір або пару сезонів непродане).
Ходові властивості наварки спостерігав на легкових авто, при несвоєчасній перевірці тиску, відслоювався протектор.
При різниці в 40-50$, вважаю недоцільним придбання Наварки.

Обговорювати можна до безкінечності. Якщо Ви працюєте в "глибокий мінус" то це проблема Вашого маркетингу.
Який бренд наварки у Вас відслоювався? Хочу сказати, що 30% вантажівок їздять на наварці і проблем не мають. А там інші навантаження.
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення Bobikus » Вів грудня 13, 2011 17:43

Інса плющиться краще від Сільвіків, я перепробував по кілька комплектів кожного бренду на власній машині і відповідаю за свої слова. Щодо відшарування протектора по відношенню до МТ-наварки - взагалі анекдот, який можна придумати лише не знаючи технології сучасної регенерації шин. Я не сперечаюся, що таке могло бути на жигулях десь в часи совка, але тут мова про конкретну резину. На сучасній наварці це можливо не більше ніж на будь-якому сільвіку чи Сімексі.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Andre » Вів грудня 13, 2011 17:47

Shustov написав:Якщо Ви працюєте в "глибокий мінус" то це проблема Вашого маркетингу.

Ніколи не продавали коліс які до кризи ,умовно, коштували 150$ в закупці, а після зими 2008 стали в продажі коштувати 150$???

Shustov написав:Який бренд наварки у Вас відслоювався?

Profil.

Shustov написав:Хочу сказати, що 30% вантажівок їздять на наварці і проблем не мають. А там інші навантаження.

І інший підхід до "відновлення", чи не так?

А на шинах якої марки, їздить Ваша, Suzuki Grand Vitara New, влітку і взимку? :lol:
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Повідомлення Shustov » Вів грудня 13, 2011 18:05

Ви хочете сказати що в кризу люди не купують резину? Менше, не означає не купують. І я писав - проблема в маркетингу.
Інса-турбо - іспанський завод по виробництву наварки для вантажівок.
http://www.insaturbo.com/index.php
Наварка для джипів додатковий заробіток.
А моя гранд вітара їздить зимою Bridgstone DM-Z3
літом Toyo open country AT.
А тепер шукаю наварку (за нормальні гроші) по прикладу сімекса.
І повірте, весною я собі її куплю, якщо не в україні, то в польщі.
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення myshketer » Вів грудня 13, 2011 18:45

не, я для себя решил - только сильверстоун... 50 долларов в цене, конечно, существенная разница для меня, но лучше один месяц потерпеть, зато потом не переживать на счет уязвимости радиальной резины... мягкость - оно-то приятно, но прорвать буковой палкой корд, знаете ли, не охота... вероятность маленькая, но она имеется...
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Bobikus » Вів грудня 13, 2011 20:54

myshketer написав:не, я для себя решил - только сильверстоун... 50 долларов в цене, конечно, существенная разница для меня, но лучше один месяц потерпеть, зато потом не переживать на счет уязвимости радиальной резины... мягкость - оно-то приятно, но прорвать буковой палкой корд, знаете ли, не охота... вероятность маленькая, но она имеется...


Буковою нерально. А от арматурою - саме воно :) Сам пробував :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення MudMax » Сер грудня 14, 2011 11:25

Bobikus написав:Буковою нерально

Пруфпік:
Зображення
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron