Кут нахилу шкворнів, як складова прямолінійного руху.

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Кут нахилу шкворнів, як складова прямолінійного руху.

Повідомлення yuralev68 » Нед березня 20, 2011 20:34

http://www.uazik.net/caster

Зробив , як тут описано, машину не впізнати...не треба ловити по дорозі, просто їде і все...

Можливо така тема десь раніше була, але не знайшов, тому створив цю.
Цікаво, чому завод цього не робить?
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення NoUaZ » Нед березня 20, 2011 21:45

Я коли перечулковував міст зразу виставляв кастора по 5 градусів.
(Правда потім поміряне стендом на машині вийшло по 7 - але однаково).
Поки (місяця зо два) були звичайні шкворня - все пучком, дорогу ідеально тримав.
Після встановлення підшипникових прийшов ШИММІ.
Такий досить серйозний, баранку з рук виривало.
Спроби кручення сходу від 0 до 40" результата не давали, демпфер звичайно допоміг.
Може завод цього боїться?
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Olexa » Нед березня 20, 2011 21:57

В мене на вузьких Спайсерах кут Кастора збільшено до 6-7 градусів, з часом теж прийшов шиммі. Заміна криво зтертої гуми на рівну з іншої машини ефект дуже зменшувала, вибирання люфтів в рульовому прибрали його зовсім (і на зношеній гумі), але з часом він знову з'явився разом зі зносом одного накінців'я довгої тяги. Накінців'я поміняю, і думаю за демпфер.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення yuralev68 » Нед березня 20, 2011 22:45

а є гідропідсилювачі на машинах? цікава деталь, треба буде памятати...можливо треба кут нахилу меншим робити?
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Olexa » Нед березня 20, 2011 23:02

Є, Борисівський (був штатно).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення NoUaZ » Нед березня 20, 2011 23:27

Немає.
Меньше 5гр. кастор робити - без толку.
Не буде стабилизації.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення yuralev68 » Пон березня 21, 2011 0:01

в мене теж є гідропідсилювач...купив рульовий демпфер з 123 мерса , але не ставлю, бо поки що все нормально....експлуатація покаже...
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Айри » Пон березня 21, 2011 0:39

NoUaZ написав:Я коли перечулковував міст зразу виставляв кастора по 5 градусів.
А поподробнее про саму технологию перечулковывания можно?

NoUaZ написав:Після встановлення підшипникових прийшов ШИММІ.
Взято с http://jeep.avtograd.ru:
Только наличие больших люфтов в вертикальной плоскости качения колеса, а именно - разрушение ступиц, люфт шаровых опор или все вместе и являются ПРИЧИНОЙ возникновения шимми, так как изменяют как собственную частоту колебаний передней подвески, так и ее амплитуду. Добавляют свой вклад в уменьшение собственной резонансной частоты большие, тяжелые колеса...
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення NoUaZ » Пон березня 21, 2011 23:10

Перечулковка роблена по класиці :http://www.uazbuka.ru/reduktor.htm.
А на рахунок люфтів... Коли безуспішно бавився сходженням, три чі чотири рази власноруч вішав і юстував дзеркала, напевно найменьший люфт би піймав.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Айри » Пон квітня 04, 2011 12:16

Ради интереса загнали УАЗ на стенд регулировки развал-схождения.

Зображення Зображення Зображення Зображення

Зображення Зображення

Угол продольного наклона из заводского +3 ушел в 0 за счет установки газелевских серьг (на передних рессорах серьги спереди, УАЗ 84года). Дальше на стенде "играться" не стали - большие люфты в рулевом. Просто было интересно есть ли в базе программы данные по УАЗам.

Зображення
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Olexa » Пон квітня 04, 2011 12:24

А де цей стенд?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Айри » Пон квітня 04, 2011 12:46

Киев, Автоцентр НАУ, ул. Народного Ополчения 20.

Олег - 096 307 30 22
Востаннє редагувалось Айри в Сер липня 20, 2011 0:54, всього редагувалось 1 раз.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Pinochet » Пон квітня 04, 2011 21:47

Olexa написав:А де цей стенд?

таких стендов валом на каждой фирменной сто
"Джипом" автомобиль делают его владельцы, а мы им в этом помогаем...
www.4x4RanchoClub.com.ua
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Повідомлення NoUaZ » Пон квітня 04, 2011 21:57

Вот еще один УАЗ с градусом разницы развала по сторонам.
Но если с кастором все понятно, то откуда берется этот градус (а бывает и полтора-два) и всегда в плюс???
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення yuralev68 » Пон квітня 04, 2011 23:36

теж появився шиммі...були недотягнуті наконечники, відсутнє сходження, були люфти в карданчиках....

кут нахилу шкворнів получився лівий 9грд14мін, правий 8грд.57мін, після протяжки і виставляння сходження шиммі пропало, але люфт в рульовому чується...
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron