Константин написав:Итог. Время, потраченное на вытаскивание авто меньше или равно времени финального отдирания джека.
Не зовсім так.
Друге забивання прутів зайняло близько 7 хвилин.
Саме лебежіння зайняло 3 хвилини.
А от витягання прутів з грунту зайняло 28 хвилин.
Враховуючи те, що технологію витягання ми виробляли в процесі, то в майбутньому воно можне зайняти менше часу, хвилин 15.
Yalta_biker написав:я в растерянности.
это было чистое "мифбастерс" или необходимость?
В нас була можливість використати в якості якоря інший УАЗ.
Метою було не "руйнування міфів", а перевірка в спокійних умовах того, що може довестися застосовувати в умовах екстремальних. Бо в екстремальних умовах, і за відсутности попереднього досвіду, голови працюють гірше
. Як виявилося, ньюанси дійсно були.
Yalta_biker написав:Если второе - то что мешало забить в землю САМУ рейку джека и за крайнюю дырку лебедицца?
Зігнулась би. Коли ми спробувати відірвати рейку від землі разом з усіма прутами лебідкою за кінець рейки — вона згиналась. А якщо вбити рейку в землю, то верхню її частину грунт триматиме гірше, ніж нижню, і вона зігнулася б так само, як зігнулися й прути. Крім того, одна рейка, можливо, "розрізала" б грунт легше, ніж дюжина прутів.
Прути ми витягали з грунту лебідкою по одному через невеликий шакл, зафіксований воротком, продітим у гайку, приварену до прута.
Айри написав:Bobikus написав:А хтось пробував домкрат перпендикулярно до троса закопувати?
Кстати, да, тоже подумал - почему его продольно, а не поперек уложили?
При повздовжному розташуванні рейки верхні частини прутів зігнулися в грунті, і рейка зсунулася в бік машини. При поперечному розташуванні рейки вона би зігнулася.
Айри написав:А штыри забивали перепендикулярно поверхности земли или под углом "от авто"?
Звісно, під кутом, та ще й з почерговим нахилом в різні боки.
P. S. Із закопуванням запаски теж хотіли погратися, але забракло часу, і відклали на потім. І є підозра, що цей метод може виявитися швидшим.