Константин написав:Bobikus написав:- вивід вихлопних газів туди ж
ОГО!
просветите, это как?
Дуже просто- врізанням мідного штуцера в випускний колектор. Вихлопний тракт залишати без змін, нічого не потрібно обмежувати чи закривати. Секрет у тому, що при звичайній їзді надлишковий тиск у тракті в середньому +0,5 атм, а при заїзді у воду він росте настільки, скільки потрібно, тобто регулюється глибиною занурення. І ще щодо дії вуглекислого газу та пари - категорично не погоджуся. У мостах немає отворів, які дозволять проходити диму та парі через них, залишаючи конденсат. Все, що відбудеться в такому випадку - збільшення та зменшення тиску незадимленого повітря у картерах мостів, дим проходитиме та вертатиметься по шлангу максимум 10 см. Тобто дим до картера не пропустить зворотній тиск, створений стисненим повітрям у картерах мостів та кпп+рк, а конденсат у шлангу на цьому проміжку зливатиметься по стінках шлангу назад у колектор.
Щодо відведення картерних газів - вважаю це теж дуже непоганою ідеєєю, але потрібно дізнатися тиск, який там гуляє а також наслідки заглушки шлангу вентиляції (на відміну від вихлопа там потрібно заглушувати).
P.S. Думаю, з поваги до автора теми, є сенс попросити адміністраторів розділу перенести розмови про надлишковий тиск у мостах у іншу, більш відповідну тему. Наперед дякую.