Ну і у відповідь декілька моїх:
Економія часу
Останні метри до першої вершини
супер-фотограф
суперкар
Хлопці зі Львова, які всю зиму готували машину до КК2012. Сплативши внески, та стартувавши, вони зупинились 300 метрів після старту, поломка коштувала їм недоспаної ночі. Наступна поломка відбулась далі, але на ремонт був вже справжнім. Повні провіанту і відповідних емоцій, 2 дні згодом вони повернулись додому так і не потрапивши на маршрут Кордону.
Цій табличці мінімум 150 років. І дереву, яке ніколи не було оброблене жодною хімією і лаками теж.
Сільська буденність
Те саме, але з ракурсу вищих
Перший наш вечір
І знову в дорогу
Німці
Американці
Наша команда техпідримки була найбільша
Буденний карпатський затор
Богатирі
Наш ненаглядний
Снігові ванни
І відразу болотяні
Найнебезпечніша наша поломка - втрата звязку з кермом на швидкості 80 кмг. Що я пережив можна побачити з гальмівного шляху. Дивом все ок, машина зупинилась за 40 см від придорожнього склону.
Приємна втома після 350 км горами
