ГУР

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення RomikV » Вів квітня 10, 2012 19:28

Уазкiн масляний буде непогано. Штатно стоїть-нетреба кріплення мудрить. Тільки треба його перевернуть щоб ближче до гур трубки стали. До того ж у мене він відключений (з ним тиск мастила в двигуні падає)
Тент. Дв. 417. К-126гу.Гидроблок.Термос МЕРС. Колхозы. БТР блок зад.мост. Лифт-7см. Серьги ГАЗель. Бампер ГАЗ 66 защита фар ЗИЛ 131
Аватар користувача
RomikV
Участник движения
 
Повідомлення: 312
З нами з: Вів листопада 29, 2011 18:14
Звідки: Полтава
Телефон: 06659три878три 096два136два61
Машина: 31512

Повідомлення gleb » П'ят травня 18, 2012 9:35

А где народ крепит бачок масляный (бэхин), так чтобы ничему не мешал?
А то по помпе и колонке фоток куча, а бачок не освещен.
PS: по помпе. Я делаю не регулируемый кронштейн (ну может чуть-чуть). Натягивать оба ремня буду геной. Шкивы КВ, гены и помпы двойные. Длинну каждого посчитаю, когда все слеплю в кучу. Несовпадение длинны ремня ГУРа под штатную длинну продающихся ремней устраню именно небольшой возможностью кронштейна. Сам кронштейн примитивен, но жесткий. Сделаю- выложу фото.
ГАЗ 69
Аватар користувача
gleb
Участник форума
 
Повідомлення: 186
З нами з: Пон грудня 28, 2009 14:09
Звідки: Киев, Оболонь

Повідомлення johny » П'ят травня 18, 2012 9:51

Я поклав бачок біля лівої фари на кожух радіатора.
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Повідомлення Bobikus » П'ят травня 18, 2012 11:13

Гліб, бачок повинен бути вгорі. Це гарантує стабільність тиску, очистки та деповітризації рідини, відповідно відсутність провалів, зносу та перегрівів. У мене це виглядає так:

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення gleb » П'ят травня 18, 2012 16:37

Дякую Оресте. Десь так і зроблю.
ГАЗ 69
Аватар користувача
gleb
Участник форума
 
Повідомлення: 186
З нами з: Пон грудня 28, 2009 14:09
Звідки: Киев, Оболонь

Повідомлення Уазонутый » П'ят травня 18, 2012 20:03

Я так заколхозил
Зображення
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Повідомлення gleb » Суб травня 19, 2012 15:50

Мать честная, в УАЗкином подкапотном сам черт ногу сломит! А на 69-м можно и чемоданчик перевозить. :D
ГАЗ 69
Аватар користувача
gleb
Участник форума
 
Повідомлення: 186
З нами з: Пон грудня 28, 2009 14:09
Звідки: Киев, Оболонь

Повідомлення johny » Нед червня 10, 2012 22:55

Всім привіт! Запустив двигун :D Попробував гур :D :D :D Я недумав , що на місці можна на уазі покрутити руля без зусиль. Але мені здається , що повинно бути ще легше, може це залежить від клапана ( сервотронік ) Чи може мені тільки здається ,що він має крутитись легше?
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Повідомлення Уазонутый » Пон червня 11, 2012 21:27

Когда очень легко,тоже плохо
не_будет информативности, в говнах можно чтонибудь сломать
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Повідомлення Shurik » Пон червня 11, 2012 23:48

Єдина доробка - розточка посадкового конуса під відповідний кут, але не складна процедура.


Я питався знайти де можно розточити під інший кут шось. і поняв що то напевно треба в японію їхати. Внас то ніхто робити не може.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Re: ГУР

Повідомлення Уазонутый » Вів серпня 28, 2012 21:10

viewtopic.php?f=19&t=9834&start=45
я тут свою сошку и ее эволюцию выкладывал
сошка редуктора уже прошла все испытания,все гуд
теперь гнется сошка поворотного кулака,тк тяга усилена уголком
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Re: ГУР

Повідомлення johny » Вів вересня 18, 2012 22:35

Привіт всім ! Хлопці хто як рішив проблему з затиранням тяги за ресору при вивороті. Залишив сошку БМВ , підкласти під ресору чи гнути тягу?
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Re: ГУР

Повідомлення Student » Сер вересня 19, 2012 8:21

johny написав:Привіт всім ! Хлопці хто як рішив проблему з затиранням тяги за ресору при вивороті. Залишив сошку БМВ , підкласти під ресору чи гнути тягу?


Я гнул рулевую тягу.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3789
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Re: ГУР

Повідомлення johny » Сер вересня 19, 2012 10:53

Student написав:
johny написав:Привіт всім ! Хлопці хто як рішив проблему з затиранням тяги за ресору при вивороті. Залишив сошку БМВ , підкласти під ресору чи гнути тягу?


Я гнул рулевую тягу.


Student можна фото? І докладніше як ,чим ?
Аватар користувача
johny
Участник движения
 
Повідомлення: 584
З нами з: Вів квітня 19, 2011 19:46
Звідки: Чернівці

Re: ГУР

Повідомлення Student » Сер вересня 19, 2012 11:01

Вот фото (машина на подъемнике)
ЗображенняЗображення

Делал это Сокол. Он гнул в тисках и немного помогал кувалдой :wink: , времени 5 минут потратил.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3789
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість