Модератор: Модераторы форума
Student написав:Год тому назад я проделывал туже самую операцию. Заменил поперечину на квадратную трубу.
Да в принципе долго прожило, но хочется понадёжнее сделать, тем более возможность есть. Не пойму, почему они с завода так узко? Места валом.Student написав:Я считаю, что переносить крепления на раме не целесообразно. Оно и так будет долго и счастливо жить.
аир болотный написав:Так и есть, абсолютно верно! Крепежи сместили друг к другу чтоб рама на морду меньше влияла (скручивала).
Bobikus написав:аир болотный написав:Так и есть, абсолютно верно! Крепежи сместили друг к другу чтоб рама на морду меньше влияла (скручивала).
Якщо не секрет, це перевірена інформація? Бо в мене при рідних кріпленнях морда гуляла так, що по підлозі салону, під ногами водія і пасажирів пішли довгі поперечні тріщини, практично морда почала відділятись від кузова. Жодні поварки лонжеронів та заміни подушок кузова на нові не допомогли, більше того, на крилах утворилися вертикальні тріщини, які росли. На основі цієї проблеми було прийняте рішення ставити ширші подушки, крім заводських, з зовнішньої частини рами до крил. Про результат нічого не можу сказати, поки проїхав лише кілька км.
Так от тепер думаю, чи я зробив краще чи гірше
Айри написав:Радіатор кріпиться до рами, а цві дві деталі - до кузова.
Між ними - гумові стрічки. Дивіться уважно малюнок вище.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей